Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ezt azért ne említsük egy lapon az enyémmel
Ma megmértük a telókat indikátok órával és sértetlenek .
Ehez képest ez a gsr........
Ne kérj elnézést!

Már megszoktam hogy sose vesznek észre!Olyan picivagyok,halkszavu,stb.
Pontosan!

Söt Busa simán leharcol egy MAN-t!És nem megyel a váza!
tudom , te válaszod nem vettem észre, sorry
Köszönöm barátom!
Kicsit figyelmesebbis lehetnél!

39444-es beirás!
Na igen!Az én cimbim is K6 tal esett a ringen az is pörgött a levegőben aztán az elejére esett a telószárak elgörbültek a felni is tropa lett de a váznak semmi baja
jo van na vazzeg
Milka irta már a Conti Road Attac-ot!
Jól tapad sok km bir és megfizethető!
Mit akarsz még?
De Mara is válaszolt...
Vedd meg és kész! Nem fogsz benne csalódni, főleg hogy elmondásod alapján inkább túrázol!
csakisssssssss a pince az igazi
persze Busára
látom nagyon belemerültettek ebbe a törés témába

de légyszi pár gumi tipust irjatok, ami nem 3ezer km ert bir ki hanem többet és tapad is
Én nemvagyok ijedös!Pince járat?
én sem nekem is fent lesz újra a fekete szalag az sv-n......nem volt ez így eddig, mi van már?
Pfffff...bazeg....dejó, hogy semmi bajotok nem lett... Én nemtom mivan itt má...
sziasztok! Tényleg örülök, hogy ennyien mellettem, mellettünk vagytok! Fogok még pihizni, bár már mennék dolgozni szívem szerint! Szerintem még 2 napot itthon maradok és csütörtökön már bemegyek! Puszi mindenkinek!
6-8000 között szokott lemenni, kézfüggően, vagy esetleg még a BT56 ami a K8-ason van, Fivurban nagyon szereti

ja attól meg ne ijedj meg, hogy lányból vagyok, gumikkal foglalkozok
de már a k5-k6 is törős volt, bár erre rácáfolt a haverom, ő a k5-ös 1000 gixxerét kétszer törte össze, egyszer a szemem láttára pörgött a levegőben a moci, mégis egyben maradt a váz, azóta is motorozgat vele.
A GSR-ek váza is mind eltörik, ha szemből kap ütést. (most nem egy kátyúnyit...)
Most beszéltem egy motorszerelő ismerősömmel vázügyben, három bontóval beszélt, ahol volt k7-8-as gixxer, mindnek törött volt a váza...
Sziasztok!
Menyus, most olvastam csak, mi történt. Sajnálom, de egyben örülök, hogy nem történt nagyobb bajotok! Örülök, hogy Gabyca is jól van, és kiengedték a kórházból!
Remélem a moci is mielőbb "összerakódik".
Gábor
Szerintem ebben nagyon tévedsz!
Egy motorgyártó cégnek legyen az bármi nem a minimum szabvány szerint vizsgálják a gépet, inkább a maximum felett. Inkább túl méretezik az alkatrészeket főleg aminek ilyen nagy erőt kell elviselnie! A baleseteket veszik főleg alapul végülis akkor van a legnagyobb esélye hogy bármi sérül nem egy elcsúszásnál! Attól még rámennek a könyitésre de nem ezen spórolnak!

Az benne van hogy valami átcsúszik a végső ellenörzésen és esetleg anyag vagy hegesztési hiba van benne, de nem azért törik szerintem a váz mert a minimum szabvány szerint gyártják!

Ez a saját véleményem.
Én úgy tudom, hogy az aluminium (nevezzük ennek, pedig ötvözet) hegesztésnél nem kell gyökölni.