Na igen!Az én cimbim is K6 tal esett a ringen az is pörgött a levegőben aztán az elejére esett a telószárak elgörbültek a felni is tropa lett de a váznak semmi baja
Milka irta már a Conti Road Attac-ot!
Jól tapad sok km bir és megfizethető!
Mit akarsz még?
De Mara is válaszolt...
Vedd meg és kész! Nem fogsz benne csalódni, főleg hogy elmondásod alapján inkább túrázol!
sziasztok! Tényleg örülök, hogy ennyien mellettem, mellettünk vagytok! Fogok még pihizni, bár már mennék dolgozni szívem szerint! Szerintem még 2 napot itthon maradok és csütörtökön már bemegyek! Puszi mindenkinek!
de már a k5-k6 is törős volt, bár erre rácáfolt a haverom, ő a k5-ös 1000 gixxerét kétszer törte össze, egyszer a szemem láttára pörgött a levegőben a moci, mégis egyben maradt a váz, azóta is motorozgat vele.
Sziasztok!
Menyus, most olvastam csak, mi történt. Sajnálom, de egyben örülök, hogy nem történt nagyobb bajotok! Örülök, hogy Gabyca is jól van, és kiengedték a kórházból!
Remélem a moci is mielőbb "összerakódik".
Gábor
Szerintem ebben nagyon tévedsz!
Egy motorgyártó cégnek legyen az bármi nem a minimum szabvány szerint vizsgálják a gépet, inkább a maximum felett. Inkább túl méretezik az alkatrészeket főleg aminek ilyen nagy erőt kell elviselnie! A baleseteket veszik főleg alapul végülis akkor van a legnagyobb esélye hogy bármi sérül nem egy elcsúszásnál! Attól még rámennek a könyitésre de nem ezen spórolnak!
Az benne van hogy valami átcsúszik a végső ellenörzésen és esetleg anyag vagy hegesztési hiba van benne, de nem azért törik szerintem a váz mert a minimum szabvány szerint gyártják!
Ma megmértük a telókat indikátok órával és sértetlenek .
Ehez képest ez a gsr........