Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az Amerikából érkezők. A német csávó még nem reagált...
Mindegy is ez a váz nincs áthegesztve,az anyag nagy része meg sem olvadt,ez rátaknyolás nem hegesztés
Ráadásul a hozag anyag is tul rideg,csak az pattant el
De szerintem nem vagy olyan hangos,hogy gondod legyen!
Már Magyarban vannak a cuccok!
De ha sikerül a korszerű ívekkel folyatni az anyago(ka)t hegesztés közben, akkor simán megolvad, beleolvad, belefolyik, összefolyik az anyag.
Amikor a pingvin mellé érsz, engedd vissza a gázt.
Ne állj meg,rendszám le! Vagy szórj szét eurót ahol jársz Kedves Barátom!
Azért kell gyökölni, mert a hegesztés nem ragasztás!
Meg még két dologért: ezért, meg azért.
Talán jobb lenne ha ragasztanák. Már sok-sok éve létezik a hegesztésnél erőssebb fémragasztás.
Nos ezzel a mondatoddal,rátapintottál a lényegre!
még egy-két év,és annyira energiaelnyelö lessz,hogy ha nekedszál a muslinca,nem felkenödik,hanem deformálodik a váz!

Azért ennyire nem kellene hamar "energiaelnyelő funkcióra" váltani a mostani, korszerű motorok aluminium vázának.
Témaválltás!

Ki mit tud!arrol hogy mennyire lönek mostanába az Osztrákok a nyitott csöért!Eddig(3-4 éve járok oda)nemvolt gond!De mint minden szezon elején,mostis azt rebezsgetik,hogy nemtolerállják !
A japán autókra is ez jellemző, hogy hamar törik, gyűrődik minden a minél több energia elnyelés érdekében.

Azért ennyire nem kellene hamar "energiaelnyelő funkcióra" váltani a mostani, korszerű motorok aluminium vázának.
Szögelik!
A legkorszerűbb (feltételezem, hogy a motorok vázát így készítik) hegesztésnél előállítanak már az ívek olyan hőfokot, hogy tudtommal nem kell előmelegíteni sem. Bonyolult az ív létrehozásának a menete, több lépcsőben és áramerősséggel történik.
Mindenesetre jó lenne tudni, hogy motorok vázát milyen eljárással csinálják.....
Ez érdekes......
Márpedig ezek nincsenek gyökölve, szerintem.
Jó lenne megnézni a gyártástechnológiát.

Talán a folyatásos dolog miatt nem kell gyökölni.
Itt sehol sem találtam említést a gyökölésről.
Viszont legalább elő kell melegíteni külömben nem olvad be a varrat.
Egyébként aki nekem meghegesztette, ő begyökölte.
De nem csak a varrat tört el hanem ott lent az anyag is,ez elfogadható,mert a hegesztés hője miatt változik az anyag szilárdsága.
Vagy mint a kolega gépén látszik hogy az anyag is tötr nem csak a varrat!
Hát ha felsorolnám, hogy csapatból ki az akivel nem történt baj az elmúlt egy évben, akkor talán ha hárman-négyen maradnánk csak...
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhha
Van sértetlen villájú GSR is....

Ebbe sajnos szemből ment bele egy autó.
Ha minősített hegesztési varratról beszélünk akkor kell!Mert csak így felel meg a röntgenes vizsgálaton.
Ha a motorok vázát nem ílyen varrattal kell össze szerelni,akkor végül is szögelni is lehetne
Egyébként ha megnézed az én vzam törését, látod, hogy nincs a varrat gyökölve.
A törés kb 50 % ban a varrat tört ketté, a többi részen egyszerűen levált az öntvényről, mintha nem olvadt volna be az anyagba.
Menyus! Tudom, hogy igazad van. Nekem is a hegesztésnél tört el a váz. Csak azért nem kezdtem el harcolni a suzukival, mert mire lenne a dologból valami, már tél lenne. Persze az én vázam javítható is volt. A tiédet (persze csak szerintem) nem érdemes megjavíttatni. Főleg hogy a tied nem egy 9 éves gép.