Mindegy is ez a váz nincs áthegesztve,az anyag nagy része meg sem olvadt,ez rátaknyolás nem hegesztés
Ráadásul a hozag anyag is tul rideg,csak az pattant el
Nos ezzel a mondatoddal,rátapintottál a lényegre!
még egy-két év,és annyira energiaelnyelö lessz,hogy ha nekedszál a muslinca,nem felkenödik,hanem deformálodik a váz!
Azért ennyire nem kellene hamar "energiaelnyelő funkcióra" váltani a mostani, korszerű motorok aluminium vázának.
Ki mit tud!arrol hogy mennyire lönek mostanába az Osztrákok a nyitott csöért!Eddig(3-4 éve járok oda)nemvolt gond!De mint minden szezon elején,mostis azt rebezsgetik,hogy nemtolerállják !
A legkorszerűbb (feltételezem, hogy a motorok vázát így készítik) hegesztésnél előállítanak már az ívek olyan hőfokot, hogy tudtommal nem kell előmelegíteni sem. Bonyolult az ív létrehozásának a menete, több lépcsőben és áramerősséggel történik.
Mindenesetre jó lenne tudni, hogy motorok vázát milyen eljárással csinálják.....
De nem csak a varrat tört el hanem ott lent az anyag is,ez elfogadható,mert a hegesztés hője miatt változik az anyag szilárdsága.
Vagy mint a kolega gépén látszik hogy az anyag is tötr nem csak a varrat!
Ha minősített hegesztési varratról beszélünk akkor kell!Mert csak így felel meg a röntgenes vizsgálaton.
Ha a motorok vázát nem ílyen varrattal kell össze szerelni,akkor végül is szögelni is lehetne
Egyébként ha megnézed az én vzam törését, látod, hogy nincs a varrat gyökölve.
A törés kb 50 % ban a varrat tört ketté, a többi részen egyszerűen levált az öntvényről, mintha nem olvadt volna be az anyagba.
Menyus! Tudom, hogy igazad van. Nekem is a hegesztésnél tört el a váz. Csak azért nem kezdtem el harcolni a suzukival, mert mire lenne a dologból valami, már tél lenne. Persze az én vázam javítható is volt. A tiédet (persze csak szerintem) nem érdemes megjavíttatni. Főleg hogy a tied nem egy 9 éves gép.
Ráadásul a hozag anyag is tul rideg,csak az pattant el
Meg még két dologért: ezért, meg azért.
még egy-két év,és annyira energiaelnyelö lessz,hogy ha nekedszál a muslinca,nem felkenödik,hanem deformálodik a váz!
Azért ennyire nem kellene hamar "energiaelnyelő funkcióra" váltani a mostani, korszerű motorok aluminium vázának.
Ki mit tud!arrol hogy mennyire lönek mostanába az Osztrákok a nyitott csöért!Eddig(3-4 éve járok oda)nemvolt gond!De mint minden szezon elején,mostis azt rebezsgetik,hogy nemtolerállják !
Azért ennyire nem kellene hamar "energiaelnyelő funkcióra" váltani a mostani, korszerű motorok aluminium vázának.
Mindenesetre jó lenne tudni, hogy motorok vázát milyen eljárással csinálják.....
Márpedig ezek nincsenek gyökölve, szerintem.
Jó lenne megnézni a gyártástechnológiát.
Talán a folyatásos dolog miatt nem kell gyökölni.
Itt sehol sem találtam említést a gyökölésről.
Egyébként aki nekem meghegesztette, ő begyökölte.
Vagy mint a kolega gépén látszik hogy az anyag is tötr nem csak a varrat!
Ebbe sajnos szemből ment bele egy autó.
Ha a motorok vázát nem ílyen varrattal kell össze szerelni,akkor végül is szögelni is lehetne
A törés kb 50 % ban a varrat tört ketté, a többi részen egyszerűen levált az öntvényről, mintha nem olvadt volna be az anyagba.