Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Jó hogy már otthon vagy!
Pihengessél!
Sziasztok!

Szerintem is energielnyelő szerepe van a törésnek.
A GSR váza is éppen így törik le nyakban, a hegesztés mellett.
nos cinkes
na baxxus megkeresem a képet mert nekem is totál a varat reccsent szét!.
mostmár fújhatom ...
Pontosan!
Persze!

ajánlatbol sosincs hiány!
Én(mi sokan) Continental Road-Attac-kot használunk!Amennyibe fáj,azért elég jol teljesit!Utcán simán borittom lábtartoig(nem marad majrécsik),és megfizethetö.Én 12.000-nél cseréltem(állando kétszemély,és rendesen huzomis neki) a hátsot,de van tapasztalat arra,hogy valaki 15.000-ret elmemnt vele(himestojás effektus).Hubi most vett párban,és ha joltudom 61.000ft-be fájt neki az álltalam ajánlott helyen!
egy a lényeg jó legyen a mocid,nekem mind 1
a gyárak azért tervezik törésre a vázat mert bebizonyitott tény hogy a törésnek nagyobb a sebesség elnyelö képessége mint a hajlitásnak,mert az azután visszarugózik,és rosz vibrációkat kelt
f-1 es autókon láthatod ripityomra törik,és minden 1 es törés energia nyelö hatás,ezt alkamazzák mindenhol...,,meg hatalmas üzlet mert új kell...
Ebben igazad lehet!

De ez azért a motorgyártokat(nemcsak a suzukit) minösitti!Hogy ennyire alávetnek mindent,a loerö/suly aránynak!Ez nemhogy nem helyes,egyenesen gyilkosság kategoria!Legalábbis a szemembe!Gondold el,ha Menya nem ilyen lassan megy,hanem mondjuk a szokott tempoval!Akkor porrátört volna a váz?Ráadásul ilyen sebességnél,ha a váz nem törik el,talán még talponis maradtak volna!
Puszi!
Én beszéltem ma egy igazságügyi gépjárműszakértővel, NEM törhet el a varratnál a heggesztés, Menyus ne hagyd annyiban!
Eltörhet ferdén, úgy hogy átmegy a varraton, de egyenesen a varrat mentén NEM!
köszi!
mennyit birhat ki egy z6 rajta?

esetleg még valaki tud ajánlani?
Szia kicsi!

Jo hogy ittvagy!
Lényeg a lényeg megreklamáltam a dolgot a suzukinál,csütörtökön jön tölük valaki,aki megnézi.
Én minősített hegesztő vagyok,és tudom hogyan kell egy ilyen varratot elkészíteni,meg ismerem a magyar szabványokat!Beszéltem egy akreditált laborral aki cirka 50000 ft ért bevizsgálja ezt a varratot,de azt már most mondták,ha nincs begyökölve,az MSZ-nek nem felel meg
Tehát ha a suzuki elutasít a szakvéleményel megyek a kermihez,és pert is indítok

Milkának igaza van egy kátyu is üthet ekkorát
Mez Z6 túra de még pályán is elmegy ha nagyon akarod és nem kopik olyan gyorsan
hellosztok

egy kis segitséget szeretnék kérni,
milyen gumit ajánlotok Hayabusára?
a motor inkább turázásra van használva, szoval a lényeg hogy ne 3000km ert birjon ki hanem többet, és emellett tapadjon is

üdv
Szia! Örülök, hogy nem esett nagyobb bajod.
Valószínüleg a varratokat, egy minimum szabvány szerint vizsgálják. Nem azt mondom, hogy ez így jó, hanem azt, hogy amikor tesztelnek egy vázat, akkor a baleseteket nem hiszem, hogy figyelembe veszik. Sokkal fontosabb a mérnökök számára, hogy 10 dkg- al könnyebb legyen.
Sziasztok!
Na hazaértem, egyben, jól vagyok teljesen!
Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat!
Na de a varratnál kéne a legerösebb legyen!

a másik,az elég gázul hangzik,hogy egy ekkora csattnál,már statikailag tulvan terhelve a váz!Nem?
Hali.
Nekem meghegesztették a vázam, és hidd el, hogy a hegesztés az hegesztés. Ráadásul legalább a váz belső felén meg lehetne erősebben is varrni. Talán a súly miatt spórolnak vele. Mondjuk a gsx-r versenymotor, ezért nem kell annyira csodálkozni.
Menyusnak valószínüleg azért tört el, mert a varrat gyenge volt, és statikailag túl volt terhelve.
Az oké!

DFe ezis uj volt,és "csak"ennyit viselt el!Egy átlag vasnál elöbb hajlik a villa,mint nyilik a váz!Most kérdem én,ha egy átlagosnál mélyebb gödör(20-30 cm),akkor mivan?
hali
de ezt úgy lehet értelmezni új vázat kap menyus gépe úgy én is vissza tenném fenekem a gépre..
amúgy tuti nem.... nem száguldoznék tákolt vázzal...nekem is ez a másik oldal véleményem,ezért nncs inkább most még mocim....majd meg érik megint az új gép
Gyüvök!
Helló! Keresnek az xx Forumon Néz át maj légyszi:) VÁLASZOLJ LÉGYSZIKE
GáborXX