ajánlatbol sosincs hiány!
Én(mi sokan) Continental Road-Attac-kot használunk!Amennyibe fáj,azért elég jol teljesit!Utcán simán borittom lábtartoig(nem marad majrécsik),és megfizethetö.Én 12.000-nél cseréltem(állando kétszemély,és rendesen huzomis neki) a hátsot,de van tapasztalat arra,hogy valaki 15.000-ret elmemnt vele(himestojás effektus).Hubi most vett párban,és ha joltudom 61.000ft-be fájt neki az álltalam ajánlott helyen!
egy a lényeg jó legyen a mocid,nekem mind 1
a gyárak azért tervezik törésre a vázat mert bebizonyitott tény hogy a törésnek nagyobb a sebesség elnyelö képessége mint a hajlitásnak,mert az azután visszarugózik,és rosz vibrációkat kelt
f-1 es autókon láthatod ripityomra törik,és minden 1 es törés energia nyelö hatás,ezt alkamazzák mindenhol...,,meg hatalmas üzlet mert új kell...
De ez azért a motorgyártokat(nemcsak a suzukit) minösitti!Hogy ennyire alávetnek mindent,a loerö/suly aránynak!Ez nemhogy nem helyes,egyenesen gyilkosság kategoria!Legalábbis a szemembe!Gondold el,ha Menya nem ilyen lassan megy,hanem mondjuk a szokott tempoval!Akkor porrátört volna a váz?Ráadásul ilyen sebességnél,ha a váz nem törik el,talán még talponis maradtak volna!
Én beszéltem ma egy igazságügyi gépjárműszakértővel, NEM törhet el a varratnál a heggesztés, Menyus ne hagyd annyiban!
Eltörhet ferdén, úgy hogy átmegy a varraton, de egyenesen a varrat mentén NEM!
Lényeg a lényeg megreklamáltam a dolgot a suzukinál,csütörtökön jön tölük valaki,aki megnézi.
Én minősített hegesztő vagyok,és tudom hogyan kell egy ilyen varratot elkészíteni,meg ismerem a magyar szabványokat!Beszéltem egy akreditált laborral aki cirka 50000 ft ért bevizsgálja ezt a varratot,de azt már most mondták,ha nincs begyökölve,az MSZ-nek nem felel meg
Tehát ha a suzuki elutasít a szakvéleményel megyek a kermihez,és pert is indítok
egy kis segitséget szeretnék kérni,
milyen gumit ajánlotok Hayabusára?
a motor inkább turázásra van használva, szoval a lényeg hogy ne 3000km ert birjon ki hanem többet, és emellett tapadjon is
Valószínüleg a varratokat, egy minimum szabvány szerint vizsgálják. Nem azt mondom, hogy ez így jó, hanem azt, hogy amikor tesztelnek egy vázat, akkor a baleseteket nem hiszem, hogy figyelembe veszik. Sokkal fontosabb a mérnökök számára, hogy 10 dkg- al könnyebb legyen.
Hali.
Nekem meghegesztették a vázam, és hidd el, hogy a hegesztés az hegesztés. Ráadásul legalább a váz belső felén meg lehetne erősebben is varrni. Talán a súly miatt spórolnak vele. Mondjuk a gsx-r versenymotor, ezért nem kell annyira csodálkozni.
Menyusnak valószínüleg azért tört el, mert a varrat gyenge volt, és statikailag túl volt terhelve.
hali
de ezt úgy lehet értelmezni új vázat kap menyus gépe úgy én is vissza tenném fenekem a gépre..
amúgy tuti nem.... nem száguldoznék tákolt vázzal...nekem is ez a másik oldal véleményem,ezért nncs inkább most még mocim....majd meg érik megint az új gép
Jó hogy már otthon vagy!
Pihengessél!