A 0 felnit azt nem!!!!!!!!!!!
Viszont a tieden lennie kell egy LIMITED feliratnak a villahídon, azt nem rakom fel az enyémre, úgyhogy a tietek eredeti marad, az enyém meg csak egy utánérzés... És nem is ennek a motornak, hanem ennek:
Én a gyári dob átalakításában gondolkodtam. Voltam kipufogós cégnél, ahol minden porcikáját meg lehet venni egy dobnak. És kiszámoltam hogy a gyári dob átalakítása kb 20ezer lett volna a kettőnek. Ennek az a nagy előnye, hogy a zsaruk, nem tudnak belekötni a gyári feliratok és az E betű miatt. De most már ezt elvetettem.
Van itt a környékünkön egy srác, ő csinál mindenféle dobokat /tri-ovált is/ Y......ra matricával megspékelve, azt mondják úgy néz ki mint az eredeti. Árakat még nem tudok, meg fogom kérdezni, de egy 1000-esre 30-ért csinált rövid triovált. Ha érdekel valakit...
Igen, a második eladó sorban van. Azért vettük, mert a haveromnak nem volt motorja, mert el kellett adnia lakásvétel miatt, én meg szoktam venni néha egyet- egyet eladásra, ezt meg kár lett volna kihagyni, mert olyan sérülése volt, hogy tiszta karc volt az oldala, viszont minden más sértetlen volt, csak le kellett fújni és nagyon ászul néz ki. Meg le akartam szedni erről a 4-1 kipuffot, de aztán rájöttem, hogy a dupla jobban bejön, és inkább csináltam egy pár dobot. Mivel utóbbi vas, csak nyárra lett kész, nem sikerült eladni tavaly, remélem ahogy kisüt az első nap elviszik.
Tudod, van egy majdnem teljes hayabusa idomgarniturám. Én is feketére akartam fújni, de aztán látva a tiédet, nem tetszett, hogy a váz aluszínű, viszont a vázat nem akartam megfújkálni. Szóval kurva jó ötlet, hogy most lefújatod!!! Így már nagyon ott lesz!!! Esetleg még egy króm matricából egy haya jel az oldalidomokra nem lesz?
"gyurika-jónak tünik képen de tdom élöben más a szinek élénksége meg sikossága a felületnek,de hidd el ha van is valami ami úgy néz ki hogy nem tökéletes lehet idövel a zsinek össze érnek ezt a jobb festök igy kalibrálják.."
Igazából nem kalibrálják ezt a festők, a színek sem összeérnek később, mivel a jó minőségű festékek nem változtatják a színüket, nem "szívja ki a nap". Régi autóknál motoroknál valóban kellett ezt kalibrálni a festőknek, de a mai fényezéseknek csak a külső lakkrétege mattulhat, a szín alatt marad (persze erre is van kivétel, ha pl. a festő nem UV álló higítót használ). A magyarázat az, hogy az eredeti fényezés külső rétege, a lakkréteg mattul be egyrészt a portól, amivel ütközik menet közben, nagyobb részt pedig mosáskor a finom portól karcolódik. Egy idő után mattabb lesz, nem lesz olyan magas fénye, mint új korában. A friss fényezésnek tükörsima a felülete, magas a fénye. Ha a színkód stimmel, akkor is elüt a régi színtől. Egy idő után azért érik össze, mert a fényezett felület is veszít a fényéből. Az igazi fényező azt csinálja, hogy a frissen fújt felületet nagyon finom polírpapírral (P2500-3000) bemattítja a frissen fújt felületet, majd két vagy három fokozatban felpolírozza mind az eredeti, mind a friss fényezést. Először durvább polírral megy rá, ez a mély karcokat felfényesíti kicsit, és a sima felületeket kicsit mattítja, egy selyemfényt ad az egésznek, ami kicsit opálos. Ezután egy finompolírral megy rá, ami már magas fényt ad neki. Ha nagyon precíz, a végén rámegy még egy nagyon finom polírvíznek nevezett dologgal, így már majdnem olyan lesz a fénye, mint a frissen fényezettnek. Ha ezt megcsinálja, akkor az égegyadta világon semmi különbség nem fog látszódni, feltéve, hogy a szín jól lett kikeverve.
Egyébként Gyurika motorján lévő karcok kb 80%-a el lett volna fedhető egy ilyen polírozással, max 10 centiről erős fényben lehetett volna észrevenni. Az én motoromon ennél sokkal csúnyább karcok voltak, és el lett tűntetve elég jól, mert ahol a fehér karc még csak a lakkban van, az felpolírozható.
Gyurika!
Egyébként javaslom, hogyha nincs még összepolírozva az új fényezés a régivel, akkor ezt tedd meg Te magad, ha van rá időd és türelmed, ha a színkód stimmel, akkor utána nem fog látszódni a különbség. Csak arra vigyázz, hogy nem jó akármilyen polír, mert sok függ a lakk anyagától. Minden festékgyártó cég csinál több fajta polírrendszert, mert pl. lehet olyan, hogy az egyik fajta nem csinál semmit egy olyan kemény lakkú autóval, mint amilyen a régi Suzukik voltak, viszont halálra karcol egy lágyabb lakkot.
Ha 5 perccel gyorsabb vagyok, akkor az enyémek lettek volna :-)))) Jó vétel volt. Én saját magamnak csináltam az izlésemnek megfelelő hangú dobot (a belseje cserélhető a hangoláshoz), de az is belekerült 35-40eFt-ba és vagy 50 óra munkámba :-(
jah néha bevagyok lassulva tudod hayabusán nem kapkodunk és át vettem a stilust csak finoman kezelek mindent amig bele nem jövök most módositottam a lapom mert látom hogy itt ilyent is lehet szóval mostmár tudják az emberkék kivel beszélnek de reflexeim még jók
Szeva Zozo! Én már próbáltam utalni, hogy az Iwiwen szoktunk volt néha üzengetni 1másnak, de akkor nem vetted a lapot.
Hamvasat & BV6 üdv itt is. Bár a másik fórumon feket663 néven fordulok néha elő.
Ha valakinek szüksége van szerelési útmutatóra Busához (angol nyelven PDF formában) és nincs kedve töltögetni innen onnan, el tudom neki küldeni lemezen.
Szia Gyurika! Bocs, hogy csak most válaszolok, mert el kellett szakadnom a géptől családi okok miatt.
A hengerfejet tuningoló tag azt mondta, hogy kb 2 hét alatt kész lesz, de az a baj, hogy ott kell lennie a Budapest Motor kiállításon, így lehet, hogy csúszni fog egy kicsit. Nem baj, addig is műszaki és esztétikai módosításokkal töltjük az időt. Ilyesmi lesz, csak fekete vázzal, és azóta már radiális fék van az elején:
Viszont a tieden lennie kell egy LIMITED feliratnak a villahídon, azt nem rakom fel az enyémre, úgyhogy a tietek eredeti marad, az enyém meg csak egy utánérzés... És nem is ennek a motornak, hanem ennek: