sziasztok.
egy 99es gsxr 750rol lenne szo, sajnos leall nagygaznal, allo helyzetben egyaltalan nem, ha valtaskor lassan kuplungolok jobb de tobbnyire megall akkor is, 1 kmet sem bir ki leallas nelkul de aztan indul rogton. Elmegy az ero, par masodpercig meg jar a motor de aztan leall teljesen.
Akksi rendben, legszuro miatt sem fulladhat meg mert tiszta , uzemanyag szurore tippelek es talan gyertyak, de ha van valakinek valami otlete vagy talalkozott mar ilyennel , kerem irjon esetleg mik lehetnek meg az okozoi.Koszonom !
Sziasztok Srácok!
Tapasztalataitokat és tanácsaitokat szeretném kérni.
Kiszemeltem magamnak a k6-7 750-es gsx-r-t.
Mire figyeljek a vásárlás során?
Alap dolgok megvannak.
A generátort és a feszültségszabályzót, hogy tudom leellenőrizni?
Sokan írják, hogy hajlamos leégni.
Ha az akksin mérem mekkora feszültségeket kell kapjak milyen fordulatokon?
Köszi!
Sziasztok!Nem régiben vásároltam egy 1988-as gsx-r 750-et!Potom összegért jutottam hozzá,és úgy vagyok vele,hogy minden képpen meg szeretném tartani!Mai nap folyamán elkezdtük szétborítani,és sajnos a blokk nem menthető!Azt szeretném kérdezni,hogy van e itt valaki aki tud ithon olyan bontót akinél lehet komplett blokk!vagy van e olyan aki kintről tudna behozni blokkot?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék mire érdemes oda figyelni vásárláskor milyen típus hibái vannak.... (Generátor)? Segítséget köszi. K5 típusra lennék kivancsi.
Valami hibakódot talál a rendszer. Ha bedobja az FI-t, akkor gyújtáson kell hagyni, és ki kell olvasni a hibát.
A diagnosztikai csati valahol a fesszab mögött lesz, a farok idom jobb oldalánál.
Egy piros csati kettő vezetékkel. Azt kell rövidre zárni, és kiírja a hibakódot.
Azt meg egy táblázatból lehet kinézni, egy szervízkönyvből.
Udv,szeretnek erdeklodni tudja e valaki az okat hogy 1 es ben indulasnal hiaba 2000 rol indulok pl kicsit lehorog a gep,aztan ha tartom a gazt felveszi a fordulatot es minden rendben tobbi sebessegnel mar nincs hiba!srad 600 rol van szo 99 es!
Hello.
Esetleg nem tudja valaki mért csinálja ezt a motor.(Gsxr 750 srad)
Ritkán de elöszokott fordulni.Semmi elözménye nincs csak egyszer meg jelenik,de leálitom kb 20perc mulva ujra elinditom és márt nem irja ki.Ebben a szezinban 2-szer fordult elö h ezt csinálta.Köszi a válaszokat.Videoról a link:https://www.sportmotor.hu/vide....
Köszi szépen.
amúgy igen én is tudom hogy injektorosnak kéne lennie de papírjai szerint is 98-as szóval nem tudom:D de még vételkor is azzal a tudattal mentem hogy injektoros lesz aztán közölték velem hogy nem nem ez még karbis darab :)
A Higany barátom meg is válaszolta a dolgot.
Annyit fűznék hozzá, h 98-ban már injektorosak voltak az SRAD-ok. A 97 meg 96-os volt karbis(nekem is 97-es volt).
Sztem csak akkor, ha a karbit is utánaállítod (átfúvókázod).
Én anno a cbr 900 rr-re raktam komplett rendszert, de amíg gyári maradt a karbi nem volt az igazi, vettem egy dynojet jet kit-et, a leírásnak megfelelően átalakítottam a karbit, kipróbáltam a kitben lévő fúvókákat és amivel a legjobb volt az maradt benne. Utána már jobb volt, mint előtte. Kapott még egy pici leáttételezést és máris sokkal fickósabb volt a paripa, mint gyári állapotában.:)
Sziasztok, olyan kérdésem lenne hogy egy 1998-as de még karbis sradra érdemes e teljes arrow kipu rendzsert venni lehet e vele vmi komolyabb változást elérni? válaszotokat előre is köszönöm:)
Jó lesz, szeretni fogod. Vásárlás előtt jól nézesd át. Apróbb esések nyomaitól nem kell megijedni, de ha van nyoma nagy balesetnek akkor mindenképp méresd ki a vázat!
Értelek.
Számomra már ez is csùcs kategória lesz.
Utcán használom nem versenyzek.
Szerintem erre bőven eleget tud.
Biztos vagyok benne, hogy pályán és a te tudásod mellett van különbség de nekem mindkettő teljes mértékben sok és király.
Nem sak súly létezik. K6 teljesen újra lett építve nulláról. Új váz, más geometria, más blokk, más súlypont. Kompaktabb filigránabb az újabb gép jobb futóművel. De ezek a dolgok pályán jönnek ki igazán, és ott is csak bizonyos tempó elérése után.
Köszi!
Nem tervezem a pályázást.
Nem gondoltam volna hogy nehézkes ugyan ugy 163 kg a száraz súlyuk. :D
Én jókat olvastam az irányíthatóságáról és a gátlóról is.
Nekem van egy ilyen k4. Kapja a zúzást rendesen és nincs vele gond. A 7. esés után mérettem be a vázat és gyári értéken volt. Egyszer sem kellett szerelőhöz mennem vele hibával. Váz repedés az a k5-1000 nél volt, az egy másik modell. Az általad említett hibák nem jöttek elő eddig. Elég strapabíró modell, de ha pályamotor lesz belőle, határozottan sutább/nehézkesebb mint a későbbi 600as/750 gixxerek. A futómű sem annyira jó, főleg a rugóstag gyengus. A k6-tól a kis gixxerek már alkalmasabbak voltak bolti állapotban pályázásra.
egy 99es gsxr 750rol lenne szo, sajnos leall nagygaznal, allo helyzetben egyaltalan nem, ha valtaskor lassan kuplungolok jobb de tobbnyire megall akkor is, 1 kmet sem bir ki leallas nelkul de aztan indul rogton. Elmegy az ero, par masodpercig meg jar a motor de aztan leall teljesen.
Akksi rendben, legszuro miatt sem fulladhat meg mert tiszta , uzemanyag szurore tippelek es talan gyertyak, de ha van valakinek valami otlete vagy talalkozott mar ilyennel , kerem irjon esetleg mik lehetnek meg az okozoi.Koszonom !