Eladóak a képen látható alkatrészek:
-STVA motor, hátsó takaró nélkül, elektronika működik rajta - 18.000Ft
-Hátsó zár, kulcs nélkül - 1500Ft
-Air box - 13500Ft
-vákumcsövek és T csatlakozók újak - 10000Ft
-Hátsó fékkar - 7500Ft
-féktárcsák, nem tudom milyen állapotban vannak. A szegecsek jók. Az áruk párban,jótállás nélkül 9000Ft (ennyiért betétet se veszel)
sziasztok ...
Valaki akinek karbis 750-es srad-ja van megnézné nekem , hogy a gyujtás ráadásakor a solenoid szelep kattan-e?
Nagyon szépen megköszönném ...
Sziasztok!
Hátra szeretnék 2 vel nagyobb fogaskereket rakni, így 17/47 lesz az áttételem.
Elég a gyári 116 szemes lánc vagy kell hosszabb?
Másik mitől lehet hogy össze vissza nyúlt a láncom?
Új volt szinte amikor vettem a motort, most 6000 km után teljesen szar valahol olyan feszses átfordítani is nehéz valahol meg teljesen laza.
Lehet az előző tulaj eladás elött valami leggagyibbat rakott rá.....
Üdv!
A pályamotorokon le kell cserélni sima desztillált vízre a hűtőfolyadékot mert hűtő sérülés esetén az nem csúszik annyira. Az meg 100 fokon elforr. Még sem nyomja ki a vizet 108 foknál sem..
Nyomás alatt van a rendszer így normál esetben 120-122 fokig elmehet a hőfok.
Más lesz ott a gond.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Tudna valaki linket küldeni, hogy honnét tudok magyar kézikönyvet letölteni ? GSX-R 750 k8-L0-hoz kellene!Köszi előre is!
Szerintem nem megfelelő hűtőfolyadékot használtok! Ezekbe az újabb gépekbe már nem lehet akármit beleönteni! A gyárit kell beletenni és jó lesz! Igaz, hogy nem olcsó, de annak nem 100Cfok a forráspontja. ...csak azért írtam, mert tapasztalat.
750 k1 durván regál a gázadásra, bármilyen fordulatról adva rá a tüzet, akárcsak egy mm-nyit is, ránt. Hibát nem jelez (FI).
Vkinek volt már hasonló ügy?
Más: rövidített végáttétel kapcsán mit javalltok? Egyenes kormányos, idom nélküli a motor.
Fotózd ke. Mivel néhány millió gyujtaskapcsolot cseréltem külömböző motorokon így nem vagyok bíztok abban hogy biztonsági torx vagy letörős csavar vagy egyszerűen imbusz. Ha látom akkor tudom mondani mit csinálj. Sokszor le kell fúrnom a csavar fejét.
Sziasztok .szeretném megkérdezni ha valaki véletlen tudja hogy kell kivenni a gsxr 750 gyújtáskapcsolóját köszönettel várom válaszotokat vagy emailben: hontaj@gmail.com-ra
eladó suzuki gsxr 600 -750 k4 - k5 és stb ?.... tipusokhoz eredeti fényezésű 5,5 colos hátsó felni , tökéletes állapotú lánckerékkel, féktárcsával, és menesztőgumival koszos állapotban . a felni 2004 /6 havi. csak személyes átvétellel !!! ár 25000 ft. érdeklődni csak telefonon !! (0 6 30 hat- kilenc 8- három-3-0-9 ) pestmegye észak.
Nem biztos hgy a telóval van gond, lehet a kormány csapágy kotyog már kicsit. Az is ilyen tüneteket produkál.Mivel viszi a váz és a villa a hangot nehéz megmondani hgoy honnan jön.
-STVA motor, hátsó takaró nélkül, elektronika működik rajta - 18.000Ft
-Hátsó zár, kulcs nélkül - 1500Ft
-Air box - 13500Ft
-vákumcsövek és T csatlakozók újak - 10000Ft
-Hátsó fékkar - 7500Ft
-féktárcsák, nem tudom milyen állapotban vannak. A szegecsek jók. Az áruk párban,jótállás nélkül 9000Ft (ennyiért betétet se veszel)
polokrisztian@yahoo.com