egyébként abból sejtettem hogy felnicsík mert nagybátyó gsr-ére raktam pirosat, és amradt és mi is belőttük egy ilyen ideomhoz és gecijó lett. gondoltam más is van ilyen kreatív
nekem is bejövős. csak az a baj hogy nekem egy fehér felnicsik szart se ér mert ugye nekem nem fehér az oldalidomom. szerintem én oylan pirosat rakok rá mint a R betű vagy neonzöldet hogy süssön
Mivel nem a lakkozáson van, hanem a fekete idomon, amin nincs lakkozás, így azt nem bántja. Amúgysem bántja. Ha meg bántja, akkor elviszem Peppéhez, hogy húzzon rá fehér - gyöngyházfényű festékcsíkot, aztán polírozza tükörsimára.
Akkor szinte egy fehér vékony csíknak látni. Nyáron nappal is nagyon szépen néz ki egyébként. Sokat emelt az elejének szépségén szerintem. (Meg még mások szerint is.) Peppe szerint nagyon jó ötlet volt.
érdemes elolvasni. most találtam egy csávó adatlapján
"...ha viszont valaminek nincsenek hagyományai, akkor jóval nehezebb vonzóvá tenni;épp ez az amivel a japán gyártók szenvednek és szenvedni fognak.A motorjaik ugyan fenomenálisak és képesek mindenre,de a terveik erőlködéssel jöttek létre, nem pedig inspirációval.Papírlapokról születtek, nem pedig lélekből és könyvelők adták ki a végső engedélyt tömeggyártásukra,nem pedig motorosok.
Valószínűleg ugyanez igaz a nagy mennyiségben gyártott európai modellekre is,de legalább csábító a kis füllentés amivel eladják nekünk.Szóval DUCATIKRA, APRILIÁKRA,TRIUMPHOKRA vágyunk,de az olyan gépek,mint a Honda CB1000R és DN-01 vagy a Yamaha MT széria és a Suzuki B-King mind kétségbeesetten próbálkoznak,miközben siralmasan kevésnek bizonyulnak..." by Simon Roots
A büdzsé meg csak a fél literes üccsiig terjed
"...ha viszont valaminek nincsenek hagyományai, akkor jóval nehezebb vonzóvá tenni;épp ez az amivel a japán gyártók szenvednek és szenvedni fognak.A motorjaik ugyan fenomenálisak és képesek mindenre,de a terveik erőlködéssel jöttek létre, nem pedig inspirációval.Papírlapokról születtek, nem pedig lélekből és könyvelők adták ki a végső engedélyt tömeggyártásukra,nem pedig motorosok.
Valószínűleg ugyanez igaz a nagy mennyiségben gyártott európai modellekre is,de legalább csábító a kis füllentés amivel eladják nekünk.Szóval DUCATIKRA, APRILIÁKRA,TRIUMPHOKRA vágyunk,de az olyan gépek,mint a Honda CB1000R és DN-01 vagy a Yamaha MT széria és a Suzuki B-King mind kétségbeesetten próbálkoznak,miközben siralmasan kevésnek bizonyulnak..." by Simon Roots