Igen de az Én motoros overálom seggnél kivágott lesz , !Igy 250 -nél úgy fog csattogni az aranyerem, mint IFA oldalán a ponyva erős menetszélnél!
És nekem hátul nem faridom, hanem faszidom lesz! , Ha valaki esetleg belémszállna (garattal) hátulról tudja mire számítson!
Nna most indulna a durva cifrázás, de tekintettel harmatos lelkedre visszafogom magam! , ,
Elővakarom valahonnan az elérhetőségét. De az egyik Junior Team-es srác (ugyanott lakik ahol én Székesfehérváron), csak bajban vagyok a nevekkel mindig, felajánlotta, hogy tud szerezni nekem gumát occsóér, használtan. Télire untig elég lenne egy ilyen dánlóp guma. Ha nem tudjuk ott felrakni, akkor BlackMoto-éknál tuti le tudnánk cserélni.
Ikladi Brájen -nél hegyekben áll, szerintem még el is ad belőle!
Nekem elől : 6704 van, hátul pedig 7704.
Mondom beszarás, tekersz vele egyet, és egy hétig nem fogod tudni levakarni a vigyort arról a csúnya fejedről! , ,
Na jó a csúnya csak vicc volt, kibbbaszott randát akartam írni! ,
Helló!
Nekem a sikítás már a földön fekve szokott menni, mert mire kinyitom a szám már lent is vagyok! Amúgy nekem nem mindíg a fékezés jön be, inkább a gyors manőver, azt tünés, és bizos volt nektek is olyan, hogy inkább gázt kellett húzni, és nem a féket akkor oldódott meg a (leendő)gond!
Amúgy meg kiszámíthatatlan ez a dolog és akkor a legroszabb, ha jön a baj és elkezdesz mérlegelni. ,
És sajna van olyan is, mint a hétfői baleset asszem zalában, ami sakk-matt. Azért nem volt hülyeség az a PÁV annak idején motorjogsi előtt!
Köszi. Ez egy építő jellegű kritika. A BT014 az tényleg kaki. Mikor nyáron dögmeleg volt, az aszfalt szinte izzott, akkor lehetett döntögetni, (bár ekkor is csak módjával mertem) mert tapadt. De most... Remélem az általad említett gumit be tudják nekem szerezni használtan. A minap kaptam baráti árajánlat használt gumikra.
Szia Dominácska!
Neked tök fekete motor kell, fekete szerkóval szegecsekkel ,ostorral, bukó alá szopóálarc szájpecekkel, valamint térdig érő lakk versenycsizma! , ,
Most nagyon elébe mentem a titkos projektnek, vagy nem? , És ha perecelsz, az kéjes mámorral fog eltölteni, mert azt szereted! , Igaz? Te kis Szado-Minó123! Nna mentem, mert meg kell nyálaznom a barbi(fiú)m csunyáját!
Csákány TomÁSZ!
Először is cseréld le a gumikat, higgy azoknak akik ezzel kezdik a mondandót a BT014 kánikulába való gumi, nem az őszi körülményekhez.Én lenyomtam vele 48.000 -et, ezért merem mondani, Most egy Dunlop D211GP van rajta előszőr azt hittem le van szegezve a motor az aszfaltra( kanyarban is) annyira tapad a gyári gumihoz képest, egyszerűen beszarás. , ,
A baj vele, hogy az ember bátrabb (és gyorsabb is) mindenhol, és könnyen könnyelműsködik.
Most nyomtam bele 2000 -et, a közepe kezd lapulni, de még így is rengeteg van rajta, a kanyarokban egyszerűen nem lehet kihozni a sodrából. A legutolsó zsír új Bt014 -em nem ment el 5000 km-t és elfogyott, ráadásul az olyan volt a dunlophoz képest, mintha üveg lett volna a gumi helyett a motoron.Érdemes befeccölni egy jobb gumiba, mert ha eldobod a porcelánkacsa törékenységű motorod akkor a keletkezett kárból kijönne egy pár (jópár) minőségi motorgumi!Idén már nem járom le, de jövőre letesztelem mit bír (remélem! ) Nna a faszod dagadjon jó nagyra, azt legyen rá valami minőségi repedés is! , ,
Csákány!
Erre nagyon rákészültem, megvan mennyit tankoltam(sajna pénzért veszem a benzint Én is, de nem sír a szám ) az első blokktól kezdve, de nem akarom összeadni, mert a szervíz meg az egyebek is egy kisebb vagyon volt, amit költhettem volna értelmesebb dolgokra is (mondjuk kifizethettem volna a motoron lévő hitelt ) Mivel magam sem vagyok értelmes, így ez az elvárás nem volt saját magam számára teljesíthető! Remélem neked is megadatik, és minden fanatikus motorosnak (bár magam nem sorolom közéjük)hogy a saját magának felállított célokat meg tudja valósítani!
Amúgy köszi a nyalást jólesett , Remélem viszonozhatom, és kipolírozhatom a picsaszalonnádat!
Hasonló esetekre nincs konkrét recept, az hogy mit teszel mindíg az adott helyzet és pillanat függvénye. Az hogy kezeled az adott szitut csak növeli a rutinod ami nem utolsó szempont. A pályahernyót az utcai motorostól többek közt az adott eset következményei és a rutin különbözteti meg. Amúgy nincs érelme összehasonítani a két fajtát, erre majd rá fogsz jönni ha egyszer felmész egy pályára.
Natessék mámeg okoskodok.
És nekem hátul nem faridom, hanem faszidom lesz!
Nna most indulna a durva cifrázás, de tekintettel harmatos lelkedre visszafogom magam!
Nekem elől : 6704 van, hátul pedig 7704.
Mondom beszarás, tekersz vele egyet, és egy hétig nem fogod tudni levakarni a vigyort arról a csúnya fejedről!
Na jó a csúnya csak vicc volt, kibbbaszott randát akartam írni!
Nekem a sikítás már a földön fekve szokott menni, mert mire kinyitom a szám már lent is vagyok!
Amúgy meg kiszámíthatatlan ez a dolog és akkor a legroszabb, ha jön a baj és elkezdesz mérlegelni.
És sajna van olyan is, mint a hétfői baleset asszem zalában, ami sakk-matt.
Neked tök fekete motor kell, fekete szerkóval szegecsekkel ,ostorral, bukó alá szopóálarc szájpecekkel, valamint térdig érő lakk versenycsizma!
Most nagyon elébe mentem a titkos projektnek, vagy nem?
Remélem porba alázol 2010 végére!
Először is cseréld le a gumikat, higgy azoknak akik ezzel kezdik a mondandót a BT014 kánikulába való gumi, nem az őszi körülményekhez.Én lenyomtam vele 48.000 -et, ezért merem mondani, Most egy Dunlop D211GP van rajta előszőr azt hittem le van szegezve a motor az aszfaltra( kanyarban is) annyira tapad a gyári gumihoz képest, egyszerűen beszarás.
A baj vele, hogy az ember bátrabb (és gyorsabb is) mindenhol, és könnyen könnyelműsködik.
Most nyomtam bele 2000 -et, a közepe kezd lapulni, de még így is rengeteg van rajta, a kanyarokban egyszerűen nem lehet kihozni a sodrából. A legutolsó zsír új Bt014 -em nem ment el 5000 km-t és elfogyott, ráadásul az olyan volt a dunlophoz képest, mintha üveg lett volna a gumi helyett a motoron.Érdemes befeccölni egy jobb gumiba, mert ha eldobod a porcelánkacsa törékenységű motorod akkor a keletkezett kárból kijönne egy pár (jópár) minőségi motorgumi!Idén már nem járom le, de jövőre letesztelem mit bír (remélem!
Erre nagyon rákészültem, megvan mennyit tankoltam(sajna pénzért veszem a benzint Én is, de nem sír a szám
Amúgy köszi a nyalást jólesett
Natessék mámeg okoskodok.