Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ezresekben K7-től, a 600-750 K8-tól. Én a 600-ban soha még csak ki sem próbáltam, nem sok értelmét látom....
:D
nem olvastam vissza egy hozzászólást sem :D
sziasztok!
egy kérdésem lenne.
mikori kiadástól és mekkora cm3-től van a gixerben a teljesítmény kapcsoló?
előre is köszi
Fontos?
Nincs, 2008-tól van.....
Helló. olyan kérdésem lenne felétek hogy. a 2006 gyártású Gixerben a 600ban is van más teljesítmény kapcsoló gomb?
na........olvad már a hó?
Na mi van motorosok, menjetek motorozni a hosszú hétvégén
Igen, csak akkor kipirosodik egy idő után, meg felpuhul....
Szerintem csak feladják, mikor látják a munkahengereid hova kerültek.....Ez olyan, mintha a disznaj fülibe aranybilétát rögzítenének...
Látszik is.

Csattogtattad?
AZ enyémen olyan van?
Nemistudtam....... csak húztam....
Huzogattam....
Sugo Andi?
Andi
sugomotorbonto
azkiaz?
Gyárilag az R-esre ugynazt a hulladék radiális nissint rakják mint a tiedre.

Ezé lett R1-é.
1.350.000 Ft.- majdnem 7 éves motorért....hehe

Valahogy eltűntek a milla alatti k6 motorkák...
Sugonak tuti van egy kazallal.
Az nekem ma már megvolt basszameg azért kell az index...
Szia!

Motor lesz mindjárt elfekvőben, ha kimegyek egy kört!
Szia!
Neked már a fékhez is péniszpumpa kell?
GSXR, meg R1 munkahenger a TRIUMPH -ra?

Ja persze...úgy máris minőségi motorka kerekedik belőle.....
Blokkcsere is eljő nemsokára, meg vázcsere.....majd a túrapörc tested is le kell cserélned tavaszra egy görög istentestre!
Keresek K3 600-ra bal első gyári indexet, nincs valakinek elfekvőben?
Origi gyári Suzuki esőovarál,még nem használt eladó.
Részletesen lásd az Apró-ban