Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyzet? Nem,nem raktam fordítva a dolgokat szelep ékekkel szoptunk de végül sikerült
Jajj.
Na mi a fasz van máR? KAPJÁTOK MAGATOKAT ÖSSZE VISSZA
Nem kapom azértse..............
Mivagyokén szobabubus?
Szia!
Jaja....tiéd mikor kapod szét? csak 3 henger az pikkpakk megvan, és télen is motorozol, csak a satupad mellett nem az utakon.....
Te trompfos vagy mi......
Szia Disszidenském!
Ez így van, és tajhülye vagyok ezekhez a dolgokhoz, ezt jól látod, de nem tehetek róla, hogy ilyen szerencsétlen kis fasszalonnának születtem, aki sötét mint a belsőzseb éjszaka...
Amúgy szépek a képek, látszik milyen fasza új alkatrészek vannak a blokkban....
Te Skandipicsabaszógépész!
Ne csesztessétek.Szerintem valami gebasz lehet vele.Csak nem mondja.
Szivat mindenkit.
Mit értesz Te ehhez Te kis faszláma... pontosabban ehhez sem értesz haggyad már ezt a szerencsétlen motoromcsaknégylitertfogyasztdenemiskopikaszelepemésazátlagsebesség
emmárvolt160vanisgyulát
teeeee genyóbringa
Szia!

Nekem még így 120.000km -nél (3 évesen) sem lesz kiszedve a szelep, csak max. szelephézagmérés.(ahogy eddig)
Csak hajtókarcsapágy, és főtengelycsapágy csere, azt is a biztonság kedvéért... Mert már morog benne valami, kap új vezérműláncot, meg olajpumpaláncot, mert kicsit dízel hangja van már egy ideje, meg fék, és hűtőfolyadékot azt gyíííí..... ,
12000 -nél kopás.....beszarok.... .
molnárgyu! azé nézd már meg nincsenek -é elhajolva a szelepek, vagy valami komolyabb (agy)károsodás a henger(fejben) mielőtt összerakod.... ,
, szelepkopás...... ,
Mégis mi a jelentéktelen?
Aham már tudom....az egyik szelep nagyobb, mint a másik....ez tényleg kopott rendesen... , ,
!
Azt a szájbarotyogtatott...... ennek elég nagygenerál illata van
Azért ennyire ne unatkozzál....

Nagyon jóóóóóóó..... , ,
melyikaz, holvanhol?
Sííííírva röhögtem :D :D
JA és egy szép nyári kép majdnem lemaradt!
Ez a blokkszétszedés padlóra vágott....
Miafasznak?
Fordítva má csak nem.
Nekem mondod...................24e nél ha pedáns valaki szelepfedél le és hézag ellenőrzés majd vissza mert nem kell állítani és mehet a menet.
Akarja a fene, tudásomnak bőségesen elég a hasszá motorereje. Nézzen ki jól a motorom, a többivel meg nem foglalkozok. Többszörösen tudja azt a motor, amit én.
Hát ha eddig nem volt baja a motornak akkor majd most lesz. Hátha valamit rosszul raktok össze.
Pedig kifogod ha a hengerfejet akarod mérni.

Egy enyhe modding azon és meg több paci ficcen be.
Bár ami van kettő készlet kicsit fura nem szimpla 6 szögletű crovafejekkel van tele.

Meggyűlt az angol szintén igen fura fejű áteresztő csavarral a bajom vele.
De a matadorral ment simán.
A plasztik ledobálása még okés, itt a tél, az embernek van ideje kitakarítgatni a láncról levágódó, homokkal keveredő olajsarat, én is azon agyalok, hogy a picsába takarítsam ki makulátlanra a blokkot, minél kevesebb időbefektetéssel. De hogy a vázból kiszedni nem fogom, meg ilyesmi, na az kurvaélet. Könyörgöm, 2008-as csúcstechnológia! Ezeket pályafegyvernek készítették, minden egyes alkatrésznek bírnia kell a kiakasztott gáz tempót, főleg, hogy ha olyan őrültek kerülnek fel a nyeregbe, mint Joe-Z, seggében a böhöm nagy Krikettel. Még a K sorozat első motorjai is bírják a gyűrődést, és mondjuk egy K1-es, és a K8-as között eltelt időszakban ugrásszerűen fejlődtek a motorok!

Nem céloztam ezt senkinek, csak egy laza monológ... És van egy olyan érzésem, hogy egypáran a monitor előtt mondják ki hangosan a véleményüket.