- AIM+ héjszerkezet (Organikus rostok, üvegszál és speciálisan megerősített üvegszál rétegek, carbon) maximális formatartást és rugalmasságot biztosít, ütéselnyelő héjszerkezet
- Moduláris EPS belső, több sűrűségű, optimális biztonságot nyújt mivel ütéselnyelése kitűnő
- Plexi CW-1, új, nagyobb látószöget biztosít, a Pinlock plexi felső széle a plexi tetejénél helyezkedik el, nem kerül bele a látószögbe, a Pinlock 100% páramentes
- Új pleximechanika, Q.R.S.A. rendszer, könnyű a plexit fel és levenni, nem állítódik el a plexi, mindig hermetikusan zár
- Dupla "D" gyűrű, verseny homológ
- Új biztonsági rendszer, E.Q.R.S., az arcpárnákat a piros fülek segítségével könnyen kihúzhatóak, így a sisakot sokkal könnyebb levenni a sérült motoros fejéről
- 4 héjméret: 1 méret= XS-S, 2 méret= M, 3 méret=L, 4 méret=XL-XXL
- 3D arcpárnák és belső bélés, teljesen körbefogja a motoros fejét
- Teljesen kivehető belső, mosható és antiallergén
- Teljesen kivehető arcpárnák, moshatóak és antiallergének, különböző méretben kaphatóak
- Összetett ventilációs rendszer, optimális szellőzést biztosít
- Bemeneti szellőzők a homlok-,és állrésznél
- 8 Kimeneti szellőző a fej hátsó-felső és alsó részénél
- Aero Edge Spoiler 2, stabilizálja a sisakot nagy sebességnél
te ecsém lökjél már végre egy értelmes címet házszámmal hogy hova a tetümbe menjek és hugyozzam le a bokád pítőőr is küldet velem valamit ugyhogy siessé mán
Egyetertek, csak azt probaltam kozolni, hogy fuggetlenul attol hogy hidegrol, faradtsagrol vagy eppen arrol van-e szo, hogy a motoron rosszul mukodik a fek, vagy hianyzik az ules, nem elvezem a motorozast, ha barmilyen olyan tenyezo fennall, ami megakadalyozza, hogy a motort 100% uraljam. Marpedig, ha nem birom rendesen adagolni a kuplungot vagy a feket azert, mert nem erzem az ujjam, akkor az egy akadalyozo tenyezo. Masodlagos, hogy faj mint az allat, vagy hogy nem egeszseges. De nem is jo.
-6 fok 40km/h-nál -27 foknak érződik a táblázat szerint. Gondolom a 80km/h-nál már -50 körül jár. Ha nem űrruhában motorozol akkor nincs meleg öltözék ehhez az időjáráshoz.
Furcsa ez, hisz en pl. egyaltalan nem tudom elvezni a "szenvedve" motorozast. Ha mar az ember a fagytol keptelen a kezeloszerveket normalisan kezelni, akkor mar nem vezeti a motort, hanem csak kinlodik meg kuzd az eleteert. Ugyanez van akkor, amikor a terepen ajulasig farasztja magat az ember. Kemeny dolog es le a kalappal azelott, aki birja, de en ezt mar nem szeretem. Ha viszont van meleg oltozet, akkor felolem lehet tukor jeg is.
Sziasztok!
Énis szerencsés GSX600R tag lettem
De szeretnék tanácsot kérni: kormánylengéscsillapítót szeretnék szerelni a motorra,mivel ugye gyárilag nincsen a 1999-es évjáratún.
Nem tudom lehet e kittet kapni belőle.
Erről vélemény:http://www.kormanylengescsilla...
esetleg tapasztalat?
Válaszotokat ellőre is köszönöm.
- Moduláris EPS belső, több sűrűségű, optimális biztonságot nyújt mivel ütéselnyelése kitűnő
- Plexi CW-1, új, nagyobb látószöget biztosít, a Pinlock plexi felső széle a plexi tetejénél helyezkedik el, nem kerül bele a látószögbe, a Pinlock 100% páramentes
- Új pleximechanika, Q.R.S.A. rendszer, könnyű a plexit fel és levenni, nem állítódik el a plexi, mindig hermetikusan zár
- Dupla "D" gyűrű, verseny homológ
- Új biztonsági rendszer, E.Q.R.S., az arcpárnákat a piros fülek segítségével könnyen kihúzhatóak, így a sisakot sokkal könnyebb levenni a sérült motoros fejéről
- 4 héjméret: 1 méret= XS-S, 2 méret= M, 3 méret=L, 4 méret=XL-XXL
- 3D arcpárnák és belső bélés, teljesen körbefogja a motoros fejét
- Teljesen kivehető belső, mosható és antiallergén
- Teljesen kivehető arcpárnák, moshatóak és antiallergének, különböző méretben kaphatóak
- Összetett ventilációs rendszer, optimális szellőzést biztosít
- Bemeneti szellőzők a homlok-,és állrésznél
- 8 Kimeneti szellőző a fej hátsó-felső és alsó részénél
- Aero Edge Spoiler 2, stabilizálja a sisakot nagy sebességnél
Vastag bumszli kesztyű is csak fél egy óráig véd........markolatfűtés az buzis is meg a tenyered megsül attól még a kézfejed lefagy.
És csúszik.............úgy álltam keresztbe mint a huzat mikor leléptek elém tavaly.Le kellett volna filmezni mer ilyet én nemmmmmm........
Itt én is!
Hát ezért nem motorozik senki a holdon!?
hát elkeserítetek :) csajos nincs, majd lesz ;)
Darage használ a SRAD-ján ilyen cuccot, nála érdeklődj!
Koptasd egészséggel!
Énis szerencsés GSX600R tag lettem
De szeretnék tanácsot kérni: kormánylengéscsillapítót szeretnék szerelni a motorra,mivel ugye gyárilag nincsen a 1999-es évjáratún.
Nem tudom lehet e kittet kapni belőle.
Erről vélemény:http://www.kormanylengescsilla...
esetleg tapasztalat?
Válaszotokat ellőre is köszönöm.