Nem esem hasra tőle.
Ezek az elfolyttojásra emlékeztető undormány lámpáktől kicsit hányok.
Ebből a szempontból a mostani Z750R,triumph triple sorozat az etalon.
Kár hogy a nakedek már jó régen (tisztelet kivételnek) lebutított blokkok,olcsójános futóművek/fékek bűvöletében készülnek hogy úgymond kezdő és ujrakezdő gépek legyenek és vannak a finom elemekkel kis szériában épített gépek irtó drágán.
Úgyhogy ha sikerül kifogni egy triumph-ot akkor az lesz ha nem akkor keresek egy 750-es gixxert és építek belőle.
De egyelőre marad a 650-es pénzhiány miatt (bár el is adhatnám de akkor lőttek a szezonnak) ha sikerül kiküszöbölni a fékhibát.
Sajna nincs kezelési hozzá mert ezzel vettük a mocit de nem volt bekötve,most bekötöttem de nem tudom hogyan lehet betanítani.
Az enyémen meg nem ez a fajta van.
Azért köszi.
Hmmmmm nem rosz.Még láttam is régebben.Azóta kicist változott a pénzügy.Momentán az a pénz elúszott.
Később talán.
Egyenlőre elég lenne egy nem szivárgó tadiális felső munkahenger kezdésnek és esedékes a teljes vezérlés csere a kocsin egy motortartóbakkal együtt.
http://www.gsxr.hu/
Addigra jön a jó idő is.
Várom már nagyon.
Próbáld meg, szerintem lesz nekik.
Ezek az elfolyttojásra emlékeztető undormány lámpáktől kicsit hányok.
Ebből a szempontból a mostani Z750R,triumph triple sorozat az etalon.
Kár hogy a nakedek már jó régen (tisztelet kivételnek) lebutított blokkok,olcsójános futóművek/fékek bűvöletében készülnek hogy úgymond kezdő és ujrakezdő gépek legyenek és vannak a finom elemekkel kis szériában épített gépek irtó drágán.
Úgyhogy ha sikerül kifogni egy triumph-ot akkor az lesz ha nem akkor keresek egy 750-es gixxert és építek belőle.
De egyelőre marad a 650-es pénzhiány miatt (bár el is adhatnám de akkor lőttek a szezonnak) ha sikerül kiküszöbölni a fékhibát.
MV Agusta Brutale R
A ccm minimum 910 de sztem ez már az erősebb.
Nemsokára lőhetjük nekik újra!
Imbuszkulcs és nagy gáz utána.
Egy apró kérdés. K7-re lehet bukógombát szerelni, és ha igen akkor hova?
http://prop-tech.hu/elerhetose...
Az enyémen meg nem ez a fajta van.
Azért köszi.
Később talán.
Egyenlőre elég lenne egy nem szivárgó tadiális felső munkahenger kezdésnek és esedékes a teljes vezérlés csere a kocsin egy motortartóbakkal együtt.
Valaki megtudná nekem mondani, hogy lehet betanítani a prop-tech fokozatkijelzőt?