Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez qrvakarcsúúúúúúú
Keresztezés:

az, midőn az egymással párosított állatok eltérő fajtákhoz tartoznak, tehát nem egyenlő vérüek. Nemei az átalakító, javító, fajtát előállító és haszonállatot előállító K. L. még Bastard és Fajvegyülék.

K. vasutaknál, igy nevezik a vágányoknak ama részét, amelyen két vágány egymást szeli. A K. berendezése különböző, aszerint, amint a két vágány egészen szeli egymást, v. csak egyik vágány ágazván ki a másikból, csak egy-egy sínszál lesz szelve. Előbbi esetben rendesen öntött keresztezési darabokat iktatunk be a szelés pontján (l. 1. ábrát), az utóbbi esetben azonban egy több részből álló elrendezéssel biztosítjuk a kerekeknek biztos és nyugodt áthaladását. A 2. ábrán látható elrendezés fő alkotó elemei: 1. maga a kéregöntvényü K. a-b a sziv; 2. a vezető sínek c-d, melyek a kerekeket a helyes irányba terelik. Ez utóbbi elrendezést gyakran síndarabokból is készítik. Végül megemlítendők a kettős K.-ek, mikor két párhuzamosan haladó vágányt hoznak kapcsolatba.


Köszönöm a kielégítő válaszod, még tőled is jólesett ez a felkészültség pedig Te "túrahernyó" vagy, hogy a témánál maradjak...
De mi van a tulipán és a mangrove fa keresztezésével?
Nehogy már arról nem tudsz semmit baszod ?!
Na kapd össze magad Te kis dávid kottonboró és viirííííccsad az igét.
ha már kérdezed ehun.

"Számottevő ivari dimorfizmus nincsen, eltekintve attól, hogy a hímek átlagmérete kisebb, mint a nőstényeké. A párosodás nyár végén történik, a frissen kikelt állatok nagyon hasonlítanak a kifejlett imádkozó sáskára (de kisebbek és szárnyatlanok): kifejléssel növekednek. A nőstény felfalhatja hímet párzás után (kannibalizmus), de akár a nemi aktus közben is (a hím gyakran akkor is folytatja a párzást, ha feje vagy más testrészei már hiányoznak)."

Szarvasbogár:
"Szaporodás: alkonyatkor aktív, a meleg esti órákban keresi fel táplálkozási helyeit. Na a hímek itt találkoznak, akkor küzdelemre kerül sor. A hímek egymás felé fordulnak, összeakasztják agancsaikat, és mindegyik megpróbálja a másikat felemelni. A cél az ellenfél ledobása a fáról, de ilyenkor a nõstényeket is elkergetik. Az órákon át tartó harc végén egy pár marad. A hím a nõstényre mászik, a fejük mindig egy irányba néz, és ebben a helyzetben maradnak napokig. Sikeres párzás után a nõstény egy korhadt fatörzsbe vagy a földbe, egy gyökér közelébe rakja petéit. A lárvák fejlõdése 3-5 évig tart, a táplálékkínálattól és a hõmérséklettõl függõen. A jól táplált lárva a 10 cm-t is elérheti, kövér cserebogárpajorhoz hasonlít. Röviddel a bebábozódás elõtt úgynevezett bábbölcsõt épít, hogy abban bábozódjon be. A hímek bábbölcsõi mindig nagyobbak a nõstényekénél, esetükben a jól látható rágókezdemény a hasoldal felé irányul. Õsszel kelnek ki a bogarak, de tavaszig a búvóhelyen maradnak. A nyári melegben, júniusban jelennek csak meg a szabadban. A hímek igen rövid ideig, mindössze néhány hétig élnek, a nõstények jóval tovább. "


Nem kellett volna de csak mert kérdezted.
A sáskák vagy a szarvasbogarak párzásáról, peteéréséről vagy a társadalmi helyzetükről nincs valami infótok? Esetleg valami botanikai hátterű információk a tulipánok és a mangrove fák keresztezéséről?
Ha már üzemanyagárban ennyire toppon vagytok....
Három-három forinttal nő a benzin és a gázolaj ára is a hazai töltőállomásokon - értesült piaci forrásokból a holtankoljak.hu. Így a benzin átlagos ára 364 forint lesz, míg a gázolajé 354 forint. Ezzel újabb árcsúcsot dönt mindkét üzemanyagfajta ára.
Akko fussunk össze!
Köszöni Nagyon a kicsi Lány, hogy gondoltál rá! ÁTADOM NEKI!
1050-es.
Lemaradt egy fontos 0-a.
Az olyan is.Már mondtam hogy 2007-től felfelé fáj a szivem a 675-ös daytona blokkos nakedre.
Esetleg hasonló kondícióból 105-es bár az picit kevésbé tetszetős.
Régi lomból inkább japánt.
Az újak már jók bárhol is készülnek.
Szia Zolika!

Jaja, ezért jó, ahány ember, annyi ízlés!
3 kilóé ajánlanak Dabasi-szőlőkben Triumph speedet. Mmmm, rá kell cuppani e.
Infót róla nem adok ki senkinek, semmilyen formában, maximum KisTuning komámnak.
Igazad van.
Bár ennek is megvan a maga érzése.
Ezért jó hogy annyiféle gépet gyártanak.
Mindenki megtalálja a maga számítását.
Amúgy szasz.
Inkább haccá, sorosnégyhengeres pályagép, oszt toljadneki!
Elég olcsó alapgép meglétével még az alaposan beletúrt blokktuning után sem túl drága.Egy millából kijön.
A karbis SV meg még pont ilyen és karbival lehet jókat mókolni.
Az amcsi cég 750ccm-ből ígér 100 pacit ami V2-nél nem semmi.
Elég mozgalmas lehet.
Pláne ha hozzávesszük a 160 KG tömeget is.
Van itten a felöltözötteknek is inyencség.
Igen durva mod.Már csak a blokk SV.Talán a lengőkar alaja.
Nem építgetünk ilyen drága motorokat
Jó ennek mindene.
Ha esetleg bele lehetne henkölni pár pacit ideális lenne.
Van is rá mód 750-esre felturbózni de irreálisan drága.1000 dollár.
Jó a pufója
Hát nem lenne rossz.
Állatira tetszik.Pont a zsánerem.

Ez kell neked mi?
Rosszabb.
A robira szereltem vagy 5 éve.
Reanimálás után már 2 éve fenn van.
S-es volt és a csutkás gumicső helyett kellett valami hirtelen.Hibádzott vagy 10 cm.
Ez volt kéznél.
Értem, és te vetted a fém fékcsövet vagy rajta volt moccon amikor vetted?
Az kérlekszépen egy adag papírtörlő,najlonzacsi,olcsó szigszalag speciális keveréke a fékfolyadék korrózív hatásának ellensúlyozására.










Magyarán bebugyoláltzam a két csövet hogy nehogy kicsöpögjön és lemarjon valamit amit nem kéne.

Ugyanis van némi munkám a kormánnyal addig nem kötöm be csak felpróbáltam ideiglenesen.
Ha nem sikerül visszatoszogtatni a kormányt vennem kell egyet.
Fekete színben.
Zolikám mi ez a barbár szigetelés ott a féktömlőnél ?
Majd.
Türelem.
Még van vele meló.