Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyakorolj Töki mert kitömlek mint töltött pulykát!
szerintem zsoltival szortírozzák a képeket
Ha már olyan messze lemotorozunk akkor már be is kell nevezni!
elike meg tojik ránk nagy ívben
helo.erdeklodnek h nincs veletlenu egy suzuki srad 600 karbisorod elado?
Nahát!Egy ismerős!
itt
Mizu?A Mátrába már be sem jössz te jány?
elike gyere az üzifalra, ott örjöngőzünk
Ha már Kunmadár...
Barátom ÉN MÁR AZ IROMÁNYOD OLVASÁSA KÖZBEN KÖRBEVIGYOROGTAM A FEJEM! Valóban ezekért az élményekért fogunk menni Tesó! De én 6-8 ezerről rajtolok el...
Tavaly is jó volt remélhetőleg idén is jó lesz
Na hát ez jó.Én mint túragiliszta meg kibontok egy zacsko popcornt hátradőlök és néha fényképezek.
Most egy kicsit elképzeltem ezt a Kunmadárt......

Áll a két Gixxer a pálya jobb és bal oldalán a pilóták feszülten jobbra-balra csúszkálva fészkelődnek az ülésen eléggé süt a nap és meleg is van mindketten gondolják induljunk mááár alapjáraton duruzsolnak a gépek néha egy-egy pillanatra belekapnak a gázba voooom-vooom de csak 4-6 ezerig...
Kigyulladnak az első fények plexi le bal láb fel kattannak az első fokozatok a két pilóta begörnyedve feszülten várja a pillanatot.... Bal oldalról egy beszólás Bassszad neki Doki hát ki az ha nem a Kriki !
Jön következő fény a fordulatszámmutatók hirtelen a 10 ezres határ fölé ugranak bömbölnek a kipufogók mögöttük fodrozódik a levegő ahogy okádják a forróságot... Erre még a távolban is felkapják a fejüket az emberek...
Fordulatszám tart, végigszalad a fény és goooooo...
Kuplung felenged maradék tüzet is rárakják a srácok a hátsó Dunlop sírva könyörög a kettesért és csúszáshatáron küzd, az első kerék tehetetlenül könnyül el.. villámgyorsan leforog az egyes a mutató végigszáguld a skálán gázelvétel nélkül lövik a kettest a srácok a sisak állrésze koppan a tankon finom kuplungszag árad a motorból de ez nem az a pillanat amikor sajnálkoznak! Fej-fej mellett húznak végig a pályán, szinte ropog a levegő a nyitott dobok mögött, tombol a közönség a pilóták csak a messzeségben a célt látják és már ismét villog a váltófény 16000! bámmm szúrja a hármast- majd szétszakad a technika de itt most az utolsó csepp erőre is szükség van az airbox csak úgy szürcsöli a levegőt a sisakok alatt mindenki fülig érő szájjal visít... Mire leforog a 3-as jön a célvonal, áthaladnak elveszik a gázt és fékezni kezdenek.....
A levezetőn kapcsol a hűtőventillátor, okádja a forróságot a blokk az előbbi nagy terheléstől, pattog az oldaldekni, majd félreállnak motor letámaszt és egy nagy gratuláció egymásnak....
A Vasakból árad a forróság és az égett kuplungtárcsák szaga, gyönyörű kép a Kunmadarasi naplementében....

Erről szól ez az egész ezért megyünk Május 1-én!
Jóóóól beszélsz Rocksztáááááár!
nekem 2ikán vizsga
Nekem előbb futballkupa Kunhegyesen, utánna elrajtolok utánnatok!
Úgy gondolom Május 1-én az egész Gixxerbandának ott a helye Kunmadarason!
Gyáááááááááááááááááááá
Akkor idén már tényleg el kell tolnom a pofám Kunmadarasra. Tervezem már 2007 óta, hogy visszatérek. Most már tényleg eljött az ideje!
Háremem nincsen! Régimódi 1 pont 1 -es felállást kedvelem, azt viszont NEM ADOM! Akkor vigye inkább a Gixert! De mivel azt sem nagyon szeretném odaadni, így inkább győzni fogok és akkor lesz egy ilyen fekete-szürke színű bringám, amit már vihetek is átnézetni, mivel megvertem....de hát inkább pilóta probléma lesz ott akkor ..... mondtam én már legelőször Joe-Z Gépésznek, hogy "Jáááóóó a bűűűrruhád ecséém, csak a TŐŐŐTELÉK A SZAR!"
Túl lapos... A győztes viszi a vesztes háremét!
Nana..nem úgy megy az Most nem hagyom nyerni! Lesz téttttye.... A VESZTES ÚJRA KIHÍVHATJA A GYŐZTEST!
Kikapsz tőle, ígyis-úgyis!
De valami téttye legyenmááá... A vesztes fizet a másiknak egy tank benzint, meg egy pár D211GP-t malájkurvástul e!
Bizony-Bizony.. olyannyira, hogy május 1-én nevezek is Kunmadarason! Pont azt beszéltük Ricsivel is, h valószínűleg elkísérnek minket az asszonykájával... Te nem jössz? És akkor legálisan nyomnánk egyszer végre...