Barátom ÉN MÁR AZ IROMÁNYOD OLVASÁSA KÖZBEN KÖRBEVIGYOROGTAM A FEJEM! Valóban ezekért az élményekért fogunk menni Tesó! De én 6-8 ezerről rajtolok el...
Áll a két Gixxer a pálya jobb és bal oldalán a pilóták feszülten jobbra-balra csúszkálva fészkelődnek az ülésen eléggé süt a nap és meleg is van mindketten gondolják induljunk mááár alapjáraton duruzsolnak a gépek néha egy-egy pillanatra belekapnak a gázba voooom-vooom de csak 4-6 ezerig...
Kigyulladnak az első fények plexi le bal láb fel kattannak az első fokozatok a két pilóta begörnyedve feszülten várja a pillanatot.... Bal oldalról egy beszólás Bassszad neki Doki hát ki az ha nem a Kriki !
Jön következő fény a fordulatszámmutatók hirtelen a 10 ezres határ fölé ugranak bömbölnek a kipufogók mögöttük fodrozódik a levegő ahogy okádják a forróságot... Erre még a távolban is felkapják a fejüket az emberek...
Fordulatszám tart, végigszalad a fény és goooooo...
Kuplung felenged maradék tüzet is rárakják a srácok a hátsó Dunlop sírva könyörög a kettesért és csúszáshatáron küzd, az első kerék tehetetlenül könnyül el.. villámgyorsan leforog az egyes a mutató végigszáguld a skálán gázelvétel nélkül lövik a kettest a srácok a sisak állrésze koppan a tankon finom kuplungszag árad a motorból de ez nem az a pillanat amikor sajnálkoznak! Fej-fej mellett húznak végig a pályán, szinte ropog a levegő a nyitott dobok mögött, tombol a közönség a pilóták csak a messzeségben a célt látják és már ismét villog a váltófény 16000! bámmm szúrja a hármast- majd szétszakad a technika de itt most az utolsó csepp erőre is szükség van az airbox csak úgy szürcsöli a levegőt a sisakok alatt mindenki fülig érő szájjal visít... Mire leforog a 3-as jön a célvonal, áthaladnak elveszik a gázt és fékezni kezdenek.....
A levezetőn kapcsol a hűtőventillátor, okádja a forróságot a blokk az előbbi nagy terheléstől, pattog az oldaldekni, majd félreállnak motor letámaszt és egy nagy gratuláció egymásnak....
A Vasakból árad a forróság és az égett kuplungtárcsák szaga, gyönyörű kép a Kunmadarasi naplementében....
Háremem nincsen! Régimódi 1 pont 1 -es felállást kedvelem, azt viszont NEM ADOM! Akkor vigye inkább a Gixert! De mivel azt sem nagyon szeretném odaadni, így inkább győzni fogok és akkor lesz egy ilyen fekete-szürke színű bringám, amit már vihetek is átnézetni, mivel megvertem....de hát inkább pilóta probléma lesz ott akkor ..... mondtam én már legelőször Joe-Z Gépésznek, hogy "Jáááóóó a bűűűrruhád ecséém, csak a TŐŐŐTELÉK A SZAR!"
Bizony-Bizony.. olyannyira, hogy május 1-én nevezek is Kunmadarason! Pont azt beszéltük Ricsivel is, h valószínűleg elkísérnek minket az asszonykájával... Te nem jössz? És akkor legálisan nyomnánk egyszer végre...
Áll a két Gixxer a pálya jobb és bal oldalán a pilóták feszülten jobbra-balra csúszkálva fészkelődnek az ülésen eléggé süt a nap és meleg is van mindketten gondolják induljunk mááár alapjáraton duruzsolnak a gépek néha egy-egy pillanatra belekapnak a gázba voooom-vooom de csak 4-6 ezerig...
Kigyulladnak az első fények plexi le bal láb fel kattannak az első fokozatok a két pilóta begörnyedve feszülten várja a pillanatot.... Bal oldalról egy beszólás Bassszad neki Doki hát ki az ha nem a Kriki !
Jön következő fény a fordulatszámmutatók hirtelen a 10 ezres határ fölé ugranak bömbölnek a kipufogók mögöttük fodrozódik a levegő ahogy okádják a forróságot... Erre még a távolban is felkapják a fejüket az emberek...
Fordulatszám tart, végigszalad a fény és goooooo...
Kuplung felenged maradék tüzet is rárakják a srácok a hátsó Dunlop sírva könyörög a kettesért és csúszáshatáron küzd, az első kerék tehetetlenül könnyül el.. villámgyorsan leforog az egyes a mutató végigszáguld a skálán gázelvétel nélkül lövik a kettest a srácok a sisak állrésze koppan a tankon finom kuplungszag árad a motorból de ez nem az a pillanat amikor sajnálkoznak! Fej-fej mellett húznak végig a pályán, szinte ropog a levegő a nyitott dobok mögött, tombol a közönség a pilóták csak a messzeségben a célt látják és már ismét villog a váltófény 16000! bámmm szúrja a hármast- majd szétszakad a technika de itt most az utolsó csepp erőre is szükség van az airbox csak úgy szürcsöli a levegőt a sisakok alatt mindenki fülig érő szájjal visít... Mire leforog a 3-as jön a célvonal, áthaladnak elveszik a gázt és fékezni kezdenek.....
A levezetőn kapcsol a hűtőventillátor, okádja a forróságot a blokk az előbbi nagy terheléstől, pattog az oldaldekni, majd félreállnak motor letámaszt és egy nagy gratuláció egymásnak....
A Vasakból árad a forróság és az égett kuplungtárcsák szaga, gyönyörű kép a Kunmadarasi naplementében....
Erről szól ez az egész ezért megyünk Május 1-én!
Gyáááááááááááááááááááá
De valami téttye legyenmááá... A vesztes fizet a másiknak egy tank benzint, meg egy pár D211GP-t malájkurvástul e!