Hazatértünk a vidéki pihenőről Gixxerpetivel és Tomiquattroval...
Jó volt a kis vidéki csönd és pihenés....no meg Szüleim is megnyugodtak végre, hogy tényleg egyben vagyok...
Figyi már srácok.....szerintetek megegyezik a K6-K7 Gixer 600/750 és 1000-es gépek első felnije?
Szerintem mindhárom gépnél ugyanaz, vagy rosszul csalódom?
No hát. A mai napon az volt a terv, hogy megyek 03-at. Ugye régóta írom, hogy nem tudok dönteni. Na valóban nem tudtam mert ma sikerült. Régóta fundálkoztam, hogy vajh a gyors balosba miért tudok dönteni a visszafordítókban meg miért nem? Volt egy ötletem, hogy nem jól ülök a motoron. Na szóval sikerült még később kiérnem a ringre mint a múltkor de szerencsére átszervezték a regisztrációt így pikk-pakk végeztem. Jani még tegnap mondta, hogy a szabadedzésen 04-et kell mennem. Felmentem és elkezdtem kísérletezni. A 2-ik körben ért a megvilágosodás. A visszafordítókban ahogy elveszem a gázt teljesen előreesek a tank mellé és annyira beterhelem a motor elejét, hogy emiatt nem tudok fordulni. Hátul tartottam magam a gázelvételnél és a motor dőlt mint a krumpliszsák. Azonnal térdeltem MINDENHOL!
Első mér köröm rögtön 07, 2-ik 05. Lejöttem inni (a karom egyből bedurrant) ott a Hadnagy Józsi (a speaker) megtalált. Dorka mondja 05 és 3-ik vagyok. Na mondom ez szép nap lesz. Visszamentem még egy körre. Fájt a karom, a fékem elfogyott így nem erőltettem. Éreztem, hogy minden kanyarban szép nagyokat döntök és úgy nagyjából kijön minden. 2:02.7. 2-ik hely az edzésen. A célrarában a race chrono szerint +13km/h tettem rá a keddi 05,7-es körömhöz képest. 79 vs 92.
Mindenki gratulált szóval fasza volt. Persze volt bennem egy olyan érzés, hogy : Vazze! Ezzel küzdöttem ennyit? Akkor ott úgy gondoltam, hogy ha nem csinálok semmi extrát akkor a finomítással nyerek még 1mp. Megjött a Jani kicserélte a fékbetéteimet. (A régire jobban illett már a fékhártya elnevezés). Fogott a fékem addig is csak már nagyon bejött a fékkar és nem volt megnyugtató. Délben volt az időmérőnk és iszonyat meleg volt. Árnyékban 33 fok, az aszfalt hőmérséklete 58! Sajnos az időmérőn nem működött az RC (elnyomkodtam). Az első mért körömben majdnem zakóztam egyet. A lejtős féktávon rámartam a fékre és az új fékbetétek nagyon fogtak. Visszaengedtem majd megint behúztam. Közben megérkezett a -3-as kanyar és nemtom vagy az eleje indult meg vagy a hátulja de nagyon nagyot csúszott a motor. Ki is mentem a bukótérbe.(2:11.764) Kövi köröm 2:03.3 volt. Lejöttem informálódni meg guminyomást mérni. Balageeval azt sütöttük ki, hogy ezt a 6680-as gumit 1,4-re engedjük üzemi hőfokon hátha nem fog csúszkálni. Nem csúszkált. Mondták mi a köröm na mondom még két kör és elég. 2:03.440, 2:02.242.
Elégedett voltam és nem is fáradtam ki úgy mint az első menetben. Nézem a lapot, hogy mi a helyzet hát a 3-ik rajtkockába voltam jó. A 4-ik helyezett Hahn Peti 02.4-et ment de 600-al. Az első 1000-es 2:01.0-át ment a 3-ik meg 05-öt szóval egy nagy lyukban voltam. Úgy voltam vele, hogy menjünk végig oszt javítsuk még a köridőn. A dobogó szinte biztos volt.
Na a verseny előtt betoltam 3 MagneB6-ot meg egy fél zacskó szőlőcukrot és ittam rá a vizet mint egy teve. Még a rajtrácson is vedeltem. A felvezető kör végén majdnem elcsaptam a Kis Vikit. Pont a célrará előtt kezdett el gumit melegíteni én meg mentem rendesen. Hát nem tettem volna be a kezem a két motor közé. (Még egyszer is bocs).
Jött a rajt. Azért imádkoztam, hogy az első két ember menjen el. Ne kelljen amiatt izgulnom, hogy az 1:59-es Kurta elcsap-e a 2-es kanyar féktávján. Nem mondhatnám, hogy jól kaptam el a rajtot de utána ment a moci ahogy kell szóval 2-nak érkeztem a féktávra. Úgy voltam, hogy ahol az első fékez én még ráteszek 10m. Na majdnem bele is szálltam hátulról. Szerencsére kisodródott én meg belassultam így a Kurta pont befért. Próbáltam ragadni rájuk de sajnos megint elkezdtem hibázgatni így hamar leszakadtam. Mögöttem volt 2db 600-as a Hahn meg a Crazyjoe. A lejtős féktávon majdnem rögtön elszálltam. Már bennem volt, hogy kieresztem a motort de aztán elfordultam. Túl rövid féktávot akartam venni ami még ment is volna de olyan gyorsan raktam 2-be hogy csikorgott a hátsó kerék és össze-vissza dobálta a seggét. Asszem a 2-ik kör végén a célrará előtt bejött mellém a Hahn Peti és én hagytam. A célegyenesben sem vettem vissza mert bíztam benne, hogy behúz egy jobb köridőbe. A mansellbe sikerült úgy bemenni, hogy becsuktam a jobb szememet, hogy ne lássam mennyire van közel a külső rázókő. Szerintem max.10 centire volt és a térdem végig karcolt. Fostam mint állat. A következő körben sikerült elfékeznem a cél végét akkor láttam, hogy a Crazy ott van mögöttem. Na összekaptam magam és végül is az 5-8 köröm egész jó volt. Úgy a 6-ik körtől már úgy elkészültem az erőmmel, hogy a sikán utáni balosba bevágódtam de már alig bírtam áttenni a jobbosba a motort. Ettől függetlenül a 7-ik körben futottam meg a legjobb körömet ami 2:01.823 lett. Utána még egy 02,9 és végem is volt. A célrarában 150-nél beváltottam a 4-et olyan fáradt voltam. Nem volt erőm kapaszkodni. (Rendesen 220-nál szoktam). Utolsó két köröm 04-es lett. A motor faszán működött a gumi nem csúszott különösebben. Valszeg ezzel a gumival megyek a következő versenyre is. Végül is a 9-ik körig a Peti mögött voltam 1-2mp-re lemaradva de nem voltam támadó helyzetbe.
Szóval 4-ik lettem összesítésben az ezresek között meg 2-ik. Az előző futamon 45mp kaptam az elsőtől ma meg 16-ot.
Asszem amióta pályázom még nem voltam ilyen elégedett.
A vezműlánc a típushibája, a váltót nézd meg alaposan illetve a kuplungot. Na meg persze az összes többit amit kell. Ha hallgatsz rám, akkor nem 600-ast veszel hanem 750-est. Abban már fordított teló van, 6 dugattyús fékek, amik már fognak is, kormánylengéscsillapító... Van belőle karbis illetve injektoros modell. A karbisak jobban reagának a gázra, dinamikusabbak, viszont többet fogasztanak, és a karbik kopnak jobban mint az injektor...
Gyárit. Ha pályázni vagy sokat egykertekezni akarsz vele, akkor nagyobbat hátra vagy kissebbet előre, vagy mind1ik.
A gyári méretek JT lánckerékből:
Elöl: JTF520 16-fogas
Hátra: JTR498 46-fogas
Lánc: DID 525 108-szemes
A Hegylakós topikban jó áron Kutyá-tól szerezhetsz.
Hali! Típushibáról nem tudok, egyedül a vezérműlánc adja be hamar a kulcsot. Km futásról annyit hogy enyémbe 21 230 km volt mikor megvettem és valós mert ismertem az illetőt. Tegnap beszéltem egy kollégával, akinek 750 -es volt, még a karbis verzió, ő majd 80 000 km-rel adta el a gépet, és ő is csak a vezérműláncot említette. Pedig ő aztán nem kímélte a gépet. Ha kérdésed van írj bátran.
Hazatértünk a vidéki pihenőről Gixxerpetivel és Tomiquattroval...
Jó volt a kis vidéki csönd és pihenés....no meg Szüleim is megnyugodtak végre, hogy tényleg egyben vagyok...
Figyi már srácok.....szerintetek megegyezik a K6-K7 Gixer 600/750 és 1000-es gépek első felnije?
Szerintem mindhárom gépnél ugyanaz, vagy rosszul csalódom?
Érdekelne a biatorbágyis sráctól cucc...
Mik vannak neki? Adj egy telszámot és megbesz...
Enyém: 06-20-426-1855
valszeg hamarosan esedékes
Első mér köröm rögtön 07, 2-ik 05. Lejöttem inni (a karom egyből bedurrant) ott a Hadnagy Józsi (a speaker) megtalált. Dorka mondja 05 és 3-ik vagyok. Na mondom ez szép nap lesz. Visszamentem még egy körre. Fájt a karom, a fékem elfogyott így nem erőltettem. Éreztem, hogy minden kanyarban szép nagyokat döntök és úgy nagyjából kijön minden. 2:02.7. 2-ik hely az edzésen. A célrarában a race chrono szerint +13km/h tettem rá a keddi 05,7-es körömhöz képest. 79 vs 92.
Mindenki gratulált szóval fasza volt. Persze volt bennem egy olyan érzés, hogy : Vazze! Ezzel küzdöttem ennyit? Akkor ott úgy gondoltam, hogy ha nem csinálok semmi extrát akkor a finomítással nyerek még 1mp. Megjött a Jani kicserélte a fékbetéteimet. (A régire jobban illett már a fékhártya elnevezés). Fogott a fékem addig is csak már nagyon bejött a fékkar és nem volt megnyugtató. Délben volt az időmérőnk és iszonyat meleg volt. Árnyékban 33 fok, az aszfalt hőmérséklete 58! Sajnos az időmérőn nem működött az RC (elnyomkodtam). Az első mért körömben majdnem zakóztam egyet. A lejtős féktávon rámartam a fékre és az új fékbetétek nagyon fogtak. Visszaengedtem majd megint behúztam. Közben megérkezett a -3-as kanyar és nemtom vagy az eleje indult meg vagy a hátulja de nagyon nagyot csúszott a motor. Ki is mentem a bukótérbe.(2:11.764) Kövi köröm 2:03.3 volt. Lejöttem informálódni meg guminyomást mérni. Balageeval azt sütöttük ki, hogy ezt a 6680-as gumit 1,4-re engedjük üzemi hőfokon hátha nem fog csúszkálni. Nem csúszkált. Mondták mi a köröm na mondom még két kör és elég. 2:03.440, 2:02.242.
Elégedett voltam és nem is fáradtam ki úgy mint az első menetben. Nézem a lapot, hogy mi a helyzet hát a 3-ik rajtkockába voltam jó. A 4-ik helyezett Hahn Peti 02.4-et ment de 600-al. Az első 1000-es 2:01.0-át ment a 3-ik meg 05-öt szóval egy nagy lyukban voltam. Úgy voltam vele, hogy menjünk végig oszt javítsuk még a köridőn. A dobogó szinte biztos volt.
Na a verseny előtt betoltam 3 MagneB6-ot meg egy fél zacskó szőlőcukrot és ittam rá a vizet mint egy teve. Még a rajtrácson is vedeltem. A felvezető kör végén majdnem elcsaptam a Kis Vikit. Pont a célrará előtt kezdett el gumit melegíteni én meg mentem rendesen. Hát nem tettem volna be a kezem a két motor közé. (Még egyszer is bocs).
Jött a rajt. Azért imádkoztam, hogy az első két ember menjen el. Ne kelljen amiatt izgulnom, hogy az 1:59-es Kurta elcsap-e a 2-es kanyar féktávján. Nem mondhatnám, hogy jól kaptam el a rajtot de utána ment a moci ahogy kell szóval 2-nak érkeztem a féktávra. Úgy voltam, hogy ahol az első fékez én még ráteszek 10m. Na majdnem bele is szálltam hátulról. Szerencsére kisodródott én meg belassultam így a Kurta pont befért. Próbáltam ragadni rájuk de sajnos megint elkezdtem hibázgatni így hamar leszakadtam. Mögöttem volt 2db 600-as a Hahn meg a Crazyjoe. A lejtős féktávon majdnem rögtön elszálltam. Már bennem volt, hogy kieresztem a motort de aztán elfordultam. Túl rövid féktávot akartam venni ami még ment is volna de olyan gyorsan raktam 2-be hogy csikorgott a hátsó kerék és össze-vissza dobálta a seggét. Asszem a 2-ik kör végén a célrará előtt bejött mellém a Hahn Peti és én hagytam. A célegyenesben sem vettem vissza mert bíztam benne, hogy behúz egy jobb köridőbe. A mansellbe sikerült úgy bemenni, hogy becsuktam a jobb szememet, hogy ne lássam mennyire van közel a külső rázókő. Szerintem max.10 centire volt és a térdem végig karcolt. Fostam mint állat. A következő körben sikerült elfékeznem a cél végét akkor láttam, hogy a Crazy ott van mögöttem. Na összekaptam magam és végül is az 5-8 köröm egész jó volt. Úgy a 6-ik körtől már úgy elkészültem az erőmmel, hogy a sikán utáni balosba bevágódtam de már alig bírtam áttenni a jobbosba a motort. Ettől függetlenül a 7-ik körben futottam meg a legjobb körömet ami 2:01.823 lett. Utána még egy 02,9 és végem is volt. A célrarában 150-nél beváltottam a 4-et olyan fáradt voltam. Nem volt erőm kapaszkodni. (Rendesen 220-nál szoktam). Utolsó két köröm 04-es lett. A motor faszán működött a gumi nem csúszott különösebben. Valszeg ezzel a gumival megyek a következő versenyre is. Végül is a 9-ik körig a Peti mögött voltam 1-2mp-re lemaradva de nem voltam támadó helyzetbe.
Szóval 4-ik lettem összesítésben az ezresek között meg 2-ik. Az előző futamon 45mp kaptam az elsőtől ma meg 16-ot.
Asszem amióta pályázom még nem voltam ilyen elégedett.
A gyári méretek JT lánckerékből:
Elöl: JTF520 16-fogas
Hátra: JTR498 46-fogas
Lánc: DID 525 108-szemes
A Hegylakós topikban jó áron Kutyá-tól szerezhetsz.
Időd nem volt rá akkor, hogy sokat menj vele?
Persze karban volt tartva rendesen!
* Apád mióta motorozik?
$ BoXXy $ üzenete (14:14):
* hát amióta énis
* anno moccolt
* 350 cetkája volt
* még 1 évesen vette akkoriban komoly volt..
X(=[Team Suzuki]=)SpeedBike üzenete (14:14):
* Micsodája?
$ BoXXy $ üzenete (14:14):
*cetka jawa
*
X(=[Team Suzuki]=)SpeedBike üzenete (14:15):
* Jawa
$ BoXXy $ üzenete (14:15):
*valamikor 80 körül
X(=[Team Suzuki]=)SpeedBike üzenete (14:15):
* Én így tudom
* Oszt megvan még?
$ BoXXy $ üzenete (14:15):
*dehogy
*eladta hogy anyámnak gyűrűt vegyen
*a barom
Mert az ismerőseiden kívül senki sem hinné el
Milyen motor volt az, és mennyire volt megbízható?