Szerintem aki jobban ledönti kanyarodáskor, az nagyobb sebességgel is tudja bevenni azt (rosszabbik esetben a faszt ), annak viszont az az eredménye, hogy megnövekszik a gumiabroncs futófelületének kihasználtsága, ezzel együtt kezdi betölteni a sportmotor (szupersport motor) az eredetileg kitalált funkcióját....a gyors haladást.
A majrécsík eltüntetésében tehát semmi rossz nincs, az már egy másik dolog, hogy azt ki mire használja..
A majrécsík nézegetőket kifejezetten rühellem. Az arra jó amikor a full kezdő pályázó odajön, hogy szeretne gyorsabban menni és látod, hogy a hátsó gumiján van 3-4cm akkor nem kell okítani csak közlöd vele, hogy döntsön nagyobbat. De utcán minek nagyot dönteni? Jobb lesz tőle a köridő?
Azon vagyok! De nem akar összejönni mindíg, lehet beszerzek én is olyan rokkantkiegészítőt, mint van a hungaroringes oktatáson....
Azzal pár perc alatt le lehet reszelni a peremet!
Eddig csak párszor mertem teljesen ledönteni. Kevés olyan úttest van, amit biztonságosnak tartok ahhoz, hogy ledöntsem. Tudom, hogy nincs olyan reakcióidőm, mint másoknak, így inkább nem erőltetem a dolgot. Ha pályán elbaszom, ott kicsúszok, stb... De közúton már érdekesebb lenne. Ez a majrécsíkozásos baromság is csak farokhosszabbítás. Valamivel menőzni kell a sok hülye előtt. Akinek kisebb a majrécsíkja, az attól lesz keménylegény vagy valaki? Kétlem.
Látod ez is azért van mert nem jó emberre hallgattál. Egyébként a 2 bart kevésnek tartom utcára. Nehéz vele tologatni a motort. Én 2,2-2,3 tartom ideálisnak. Bár most hátul 1,2 van.
Nekem BT016 van az én tudásomhoz még elég ez is előbb ezt kell kimotorozni, utána lehet váltani így is még van rajta 2-3 cm majrécsík többet tud még ez a gumi is mint még én....
Nem tudok egykerekezni! Mondjuk örülök is neki, mert 4 évvel ezelőtt a haverom az árkunkat egykerekezéssel takarította ki a hordaléktól, és utólag derült ki, hogy azt nem egy zx6r -el szokták csinálni. ,
Itt is voltak nem ketten, nem hárman, akik azt mondták, hogy 2,5 - 2,6 vagy még több. 168KG a motor. A busa meg 200 akárhány. Hát erről beszélek. Meg ugyebár a suzuki szervizben is ennyit nyomtak bele Győrben. "Merhogy' annyitkő!" "Mert nem kanyarodik úgy, felfújjuk és majd jobban fog." Hazafelé meg csúszkáltam és nem értettem, hogy miért.
Pontosítok: Hitvány bélférges papucsállatka, akit sajnál az ember még eltaposni is!
Ja a gumi középen adta meg magát, a szélei még kibírtak volna vagy 50.000 km -ert ,
Te ........ !
Nem akarok vitát szítani mert nem emlékszem pontosan de nekem ez a történet úgy rémlik, hogy itt páran mondtuk, hogy sok a 2,5-6 de te csak hajtogattad, hogy az a gyárilag előírt. Oszt persze lehet rosszul emlékszem.
Azt tudom, hogy valaki hosszasan érvelt a hátul 2,9-es érték mellett valamelyik fórumon mert, hogy a busába annyi kell.
Addigis itt egy gixxernél jobb.