Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol vagytok elveszve emberek? Egy kis GixxeR!
én elől 2,5 hátul 2,9el megyek utcán és most van a gumiban 5000km és teljesen tökéletes
én a BT016al 13000km mentem el nekem elég strapabíró volt
Basszus, ha nem pofázok, akkor elül az összes topic.

Na akkor... Megtaláltam a lükvercet a Gixxeren és tudok rárakni 120-as gumit hátulra, és még azon is van majrécsík.
Ja amúgy buziság ezzel basztatni a csóró kezdőt, vagy fosóst....
Amúgy az első kerékkel nem szoktak villogni..
Az érzés miatt...az érzés miatt.... mert az olyan jóó
Szerintem aki jobban ledönti kanyarodáskor, az nagyobb sebességgel is tudja bevenni azt (rosszabbik esetben a faszt ), annak viszont az az eredménye, hogy megnövekszik a gumiabroncs futófelületének kihasználtsága, ezzel együtt kezdi betölteni a sportmotor (szupersport motor) az eredetileg kitalált funkcióját....a gyors haladást.
A majrécsík eltüntetésében tehát semmi rossz nincs, az már egy másik dolog, hogy azt ki mire használja..
A majrécsík nézegetőket kifejezetten rühellem. Az arra jó amikor a full kezdő pályázó odajön, hogy szeretne gyorsabban menni és látod, hogy a hátsó gumiján van 3-4cm akkor nem kell okítani csak közlöd vele, hogy döntsön nagyobbat. De utcán minek nagyot dönteni? Jobb lesz tőle a köridő?
Tudsz te ha akarsz.
Speciel nekem hátra Osamu bácsi matricája 2,5-öt ír D220-ashoz.
Lehet egyenmatrica és minden gére ezt rakják?
Azon vagyok! De nem akar összejönni mindíg, lehet beszerzek én is olyan rokkantkiegészítőt, mint van a hungaroringes oktatáson....
Azzal pár perc alatt le lehet reszelni a peremet!
Ez így van. Én pl. szeretem azt, ha látok is a tájból valamit, nem csak az útra kell 100%-osan koncentrálnom.
Mindenki úgy motorozik ahogy akar, de fő a biztonság...
Szia!
Pont, hogy vitát akarsz gerjeszteni!
Fasza!
Eddig csak párszor mertem teljesen ledönteni. Kevés olyan úttest van, amit biztonságosnak tartok ahhoz, hogy ledöntsem. Tudom, hogy nincs olyan reakcióidőm, mint másoknak, így inkább nem erőltetem a dolgot. Ha pályán elbaszom, ott kicsúszok, stb... De közúton már érdekesebb lenne. Ez a majrécsíkozásos baromság is csak farokhosszabbítás. Valamivel menőzni kell a sok hülye előtt. Akinek kisebb a majrécsíkja, az attól lesz keménylegény vagy valaki? Kétlem.
Látod ez is azért van mert nem jó emberre hallgattál. Egyébként a 2 bart kevésnek tartom utcára. Nehéz vele tologatni a motort. Én 2,2-2,3 tartom ideálisnak. Bár most hátul 1,2 van.
Nekem BT016 van az én tudásomhoz még elég ez is előbb ezt kell kimotorozni, utána lehet váltani így is még van rajta 2-3 cm majrécsík többet tud még ez a gumi is mint még én....
Nem kellenek a kifogások! Eredményt akarunk!
Úgyvan! Volt ott még gumi.
Nem tudok egykerekezni! Mondjuk örülök is neki, mert 4 évvel ezelőtt a haverom az árkunkat egykerekezéssel takarította ki a hordaléktól, és utólag derült ki, hogy azt nem egy zx6r -el szokták csinálni. ,
Itt is voltak nem ketten, nem hárman, akik azt mondták, hogy 2,5 - 2,6 vagy még több. 168KG a motor. A busa meg 200 akárhány. Hát erről beszélek. Meg ugyebár a suzuki szervizben is ennyit nyomtak bele Győrben. "Merhogy' annyitkő!" "Mert nem kanyarodik úgy, felfújjuk és majd jobban fog." Hazafelé meg csúszkáltam és nem értettem, hogy miért.
Menj a szélén.
Pontosítok: Hitvány bélférges papucsállatka, akit sajnál az ember még eltaposni is!
Ja a gumi középen adta meg magát, a szélei még kibírtak volna vagy 50.000 km -ert ,
Te ........ !
Nem akarok vitát szítani mert nem emlékszem pontosan de nekem ez a történet úgy rémlik, hogy itt páran mondtuk, hogy sok a 2,5-6 de te csak hajtogattad, hogy az a gyárilag előírt. Oszt persze lehet rosszul emlékszem.
Azt tudom, hogy valaki hosszasan érvelt a hátul 2,9-es érték mellett valamelyik fórumon mert, hogy a busába annyi kell.