Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hey!
Már hogy a viharba ne menne... Tolom neki, amíg szét nem esik. A bal első féktárcsa gatya, lötyög mint gixxerpeti seggében a dokifasza...még szerencse, hogy garanciális !
A többi ok. Nemsokára fekbetét érik meg cserére, a héten első-hátsó gumicsere (D211), meg kap bukógombákat, meg benzint sokat! , , , és egy gyári légszűrőt!
De ahogy te mész, arra nincs jó gumi. Nyélgázon, egykeréken, satufékkel megállva.
De te egy állat vagy.
Nekem a BT014 zsír újonnan feltéve 5500 km ment el, de az utolsó 2-300 km már szöveten. A BT016 nem sokkal lehet strapabíróbb..
A szakértő válaszolt....
szia Szobamacsek!
Megy még a biciklid?
A legtöbb keményebb keverékű kétkomponensű gumi tudja ezt. Brian tudna jófajta gumikat mondani túrázáshoz.

Fura megfigyelés:
Gyárilag belőtték a guminyomásaimat kétszer is. Mindig pattogtam az úton, csúszkáltam össze - vissza. Mindenki azzal jött, hogy nincs tudásom motort vezetni. Blablabla. Elől 2,5, hátul 2,6 bar.

Brian-al beszélgettem, megnézte a motorom, mondtam neki, hogy hány KG vagyok, aztán egyből mondta, hogy hülyeség ekkora nyomást rakni a gumiba. 2 Bar előre és hátra.

Fura módon nem olyan kockás a gumim azóta. A "túlfújt" gumi is jobban koptatná a közepét? Naná!

Egyébként mi is túrázósba nyomjuk. Nagypapatempóban. (Csak Hooker meg ne lássa, hogy miket írok, mert megesz reggelire. )
Te vagy a Thompika? ,
Én túrásabban veszem a dolgot.Ahogy én megyek jobb ha a közepe nem kopik annyira.
Csábító árú... 15 használtan. 4000-et elmész vele max. Tapad, ha tiszta az út, és nem esik az eső. Aztán jön az, hogy venni kell újabb gumit. Megint 15 000, megint mész 4000-et. Az már 8000Km... Annyit meg nyélgázon közlekedve is elmész egy BT016-on, úgy tudom. Javíts ki, ha tévednék. Akkor pedig már nem annyira csábító az a használt gumi ár szerintem.
A GSX-R-emen még nem próbáltam ki a BT014-en kívül mást. Ezt már lekoptatom koppig. Csúszik mint állat. Ami eddig jónak bizonyult, azt inkább nem írom le, mert kiröhögtök. A Gixxer-re nem való a BT014. BT016-ról sok jót hallok, de inkább Pirelli Supercorsa vagy hasonló. Igaz, a lágyabb gumi jobban kopik, de cserébe van tapadás. Ha nagypapa tempóban mész és 10-en X ezer kilómétert akarsz egy gumival lenyomni, esetleg hosszú ótópályázást akarsz Olaszországba, akkor jó a BT014.

Slick gumit tehát semmi esetre sem vennék utcára. A legkevesebb poron is könnyebben megcsúszik, mivel nincsenek rajta barázdák. Gondolj bele, hogy mi lenne, ha esni kezdene az eső. Én még minusz 5 fokban, szakadó hóban is mentem a BT014-el, igaz alig másfél bar nyomással.

Pályára pálya gumi, utcára utcai gumi. Mindent arra, amire kitalálták. Kérdezd erről Brian-t, ő igen érdekesen tud mesélni ezekről a dolgokról, hogy mit és hogyan, pláne: HOVA. A sok okoskodóra meg nem kell hallgatni.

stb... bla bla, szófosás
Vagyis inkább sporttúra.Átlagos utcai közlekedésre a mai korszerű sporttúra gumik tökéletesen megfelelnek.PR2ct Conti sportattack/roadattack metz M3 bár az inkább sport.Esetleg Z6.
Csak eszetlen ember megy úgy hogy egy pályakörülményekre tervezett gumi elérje az üzemi hőfokot.Bár tény hogy a pályagumi használtban csábító árú de kopik mint a barom.Tetszett a conti raceattack 15 be használtan nekem is.Viszont 4e be kifingott a D207-es is Kb annyit tud vagy kicsit többet de egy 30e-res conti road is tud annyit amennyire ki tudom használni és jóval többet megy el.Így asszem én gyüjtök egy PR2ct-re.
Utcai sport gumi.Bocsi.
ThomAce te mint közúti közlekedő, mire esküszöl utcai vagy pályagumi?
Nem igazán szeretném eladni az elkövetkezendő mintegy 10 éven belül.
Majd fog.Eladáskor.Hozzáértőbb kiszúrja és alkudni fog.Szemét módon.
Nem az számít, hogy "mikori", sem a gyártás éve. Az számít, hogy mikor vetted újonnan.

Vannak akik pont az ellenkezőjét vallják.
Ennyi erővel, ha veszel egy "új" motort, akkor mondhatod, hogy "ááá! ez már régi, mer' 2 éve gyártották". Szóval csak régi motort tudsz venni jóformán. Mire behozzák MO-ra, már régi és lecsengett motort kapsz csak.
A bugyikékem is 2007 03 27.-ei oszt ez a szín K6-os volt csak.No és.Most monnyam hogy 4 éves pedig nem.Vagy igen?
Értem
Igen. 2008 novemberében gyártották. Mi van ezen olyan meglepő? Ezen kívül volt még 2db K7-es a szalonban. Egy 750 és egy 1000-es. 2009 június első hetében jártam Pesten, akkor szerettem bele teljesen ebbe a motorba. Utána leelőlegeztem, majd később beadtam a robogómat is mikor elhoztam.
Ecsegszitin nem ezt csináltam?
K7 és 2009-ben vetted?
De.Fakutyázni lehet.
Ezt meg honnan vetted? 1 éves múlott el e hó 19-ikén. A hétvégén volt pontosan egy éve az leső közös nagyobb túránk a GSX-R-el. Ásvány - Győr - Veszprém - Kenese - Székesfehérvár. Ma már nem számít ez számottevő távnak, de akkor ez még igencsak szokatlan volt. Előtte nem igazán mentem ilyen távokat egyhuzamban, pláne nem ilyen tempóval.
Akkor egyhamar nem jössz le Kakucsra....