Hey!
Már hogy a viharba ne menne... Tolom neki, amíg szét nem esik. A bal első féktárcsa gatya, lötyög mint gixxerpeti seggében a dokifasza...még szerencse, hogy garanciális !
A többi ok. Nemsokára fekbetét érik meg cserére, a héten első-hátsó gumicsere (D211), meg kap bukógombákat, meg benzint sokat! , , , és egy gyári légszűrőt!
A legtöbb keményebb keverékű kétkomponensű gumi tudja ezt. Brian tudna jófajta gumikat mondani túrázáshoz.
Fura megfigyelés:
Gyárilag belőtték a guminyomásaimat kétszer is. Mindig pattogtam az úton, csúszkáltam össze - vissza. Mindenki azzal jött, hogy nincs tudásom motort vezetni. Blablabla. Elől 2,5, hátul 2,6 bar.
Brian-al beszélgettem, megnézte a motorom, mondtam neki, hogy hány KG vagyok, aztán egyből mondta, hogy hülyeség ekkora nyomást rakni a gumiba. 2 Bar előre és hátra.
Fura módon nem olyan kockás a gumim azóta. A "túlfújt" gumi is jobban koptatná a közepét? Naná!
Egyébként mi is túrázósba nyomjuk. Nagypapatempóban. (Csak Hooker meg ne lássa, hogy miket írok, mert megesz reggelire. )
Csábító árú... 15 használtan. 4000-et elmész vele max. Tapad, ha tiszta az út, és nem esik az eső. Aztán jön az, hogy venni kell újabb gumit. Megint 15 000, megint mész 4000-et. Az már 8000Km... Annyit meg nyélgázon közlekedve is elmész egy BT016-on, úgy tudom. Javíts ki, ha tévednék. Akkor pedig már nem annyira csábító az a használt gumi ár szerintem.
A GSX-R-emen még nem próbáltam ki a BT014-en kívül mást. Ezt már lekoptatom koppig. Csúszik mint állat. Ami eddig jónak bizonyult, azt inkább nem írom le, mert kiröhögtök. A Gixxer-re nem való a BT014. BT016-ról sok jót hallok, de inkább Pirelli Supercorsa vagy hasonló. Igaz, a lágyabb gumi jobban kopik, de cserébe van tapadás. Ha nagypapa tempóban mész és 10-en X ezer kilómétert akarsz egy gumival lenyomni, esetleg hosszú ótópályázást akarsz Olaszországba, akkor jó a BT014.
Slick gumit tehát semmi esetre sem vennék utcára. A legkevesebb poron is könnyebben megcsúszik, mivel nincsenek rajta barázdák. Gondolj bele, hogy mi lenne, ha esni kezdene az eső. Én még minusz 5 fokban, szakadó hóban is mentem a BT014-el, igaz alig másfél bar nyomással.
Pályára pálya gumi, utcára utcai gumi. Mindent arra, amire kitalálták. Kérdezd erről Brian-t, ő igen érdekesen tud mesélni ezekről a dolgokról, hogy mit és hogyan, pláne: HOVA. A sok okoskodóra meg nem kell hallgatni.
Vagyis inkább sporttúra.Átlagos utcai közlekedésre a mai korszerű sporttúra gumik tökéletesen megfelelnek.PR2ct Conti sportattack/roadattack metz M3 bár az inkább sport.Esetleg Z6.
Csak eszetlen ember megy úgy hogy egy pályakörülményekre tervezett gumi elérje az üzemi hőfokot.Bár tény hogy a pályagumi használtban csábító árú de kopik mint a barom.Tetszett a conti raceattack 15 be használtan nekem is.Viszont 4e be kifingott a D207-es is Kb annyit tud vagy kicsit többet de egy 30e-res conti road is tud annyit amennyire ki tudom használni és jóval többet megy el.Így asszem én gyüjtök egy PR2ct-re.
Nem az számít, hogy "mikori", sem a gyártás éve. Az számít, hogy mikor vetted újonnan.
Vannak akik pont az ellenkezőjét vallják.
Ennyi erővel, ha veszel egy "új" motort, akkor mondhatod, hogy "ááá! ez már régi, mer' 2 éve gyártották". Szóval csak régi motort tudsz venni jóformán. Mire behozzák MO-ra, már régi és lecsengett motort kapsz csak.
Igen. 2008 novemberében gyártották. Mi van ezen olyan meglepő? Ezen kívül volt még 2db K7-es a szalonban. Egy 750 és egy 1000-es. 2009 június első hetében jártam Pesten, akkor szerettem bele teljesen ebbe a motorba. Utána leelőlegeztem, majd később beadtam a robogómat is mikor elhoztam.
Ezt meg honnan vetted? 1 éves múlott el e hó 19-ikén. A hétvégén volt pontosan egy éve az leső közös nagyobb túránk a GSX-R-el. Ásvány - Győr - Veszprém - Kenese - Székesfehérvár. Ma már nem számít ez számottevő távnak, de akkor ez még igencsak szokatlan volt. Előtte nem igazán mentem ilyen távokat egyhuzamban, pláne nem ilyen tempóval.
Már hogy a viharba ne menne... Tolom neki, amíg szét nem esik. A bal első féktárcsa gatya, lötyög mint gixxerpeti seggében a dokifasza...még szerencse, hogy garanciális !
A többi ok. Nemsokára fekbetét érik meg cserére, a héten első-hátsó gumicsere (D211), meg kap bukógombákat, meg benzint sokat! , , , és egy gyári légszűrőt!