Nem mind. Kell vezetői tudás is, elismerem. A V2 az nyomatékerdejével, a robogó a kisebb (keskenyebb szélességű) termetével arat. Oké, az SV-vel otthagynál mint a galamszart, de húzgálnám azért a strigulákat, hogy hány motorost hagytam le
Meg robogóval, ha gáz van, eltévedtél, nem tudod hol vagy, másfelé terel az út, nem tudsz visszajönni, még mindig megcsinálod azt, hogy az aluljárón átráccsingolsz vele
V2 pont ott jobb.Roadking ismi ezt mondta.Volt neki minden de pont az alacsony fordulaton jövő nagyobb nyomaték segít sokat.Ezt tapasztaltam mikor beértem őket a blaha után két sornégyessel nyünyörgő bőrszerkóst.Mire észbekaptak és halottam hogy elkezték visíttatni én már az Aréna plázánál kolbászoltam.
Városban azért ha körülnézel lehet szaladni egy 60-70-80-körül.Helye válogatja pláne motorral.Tökön is szúrnám magam ha a szentendrein 50-el mennék motorral.Bár ez nem motoros készség inkább forgalomismeret.Mit lehet és mit nem.Lényeg hogy ne néha menj 150-el agyatlanul hanem kihasználva a réseket és a motor robbanékonyságát mindíg elöl menj.
Városban jobb a robogó. Csak melegszik a Gixxer a picsába. Lehet, hogy kevesebbet megy a moci, de Pesten jobban meglógok a nagymotorosok elől. Néha jól jön egy kis kismotoros sprint, vagy drag
Nem.Ez nem igaz.
Jól beállítva pont a maximális teljesítményen mész.
Kakucson konkrétan egy szaros kis suzuki robcsi egy 12 éves sráccal az ülésén simán körbemotorozik téged az fix.
Van rajta hátramenti fokozat.