Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi, de már követhetetlen az írásod.
Te totálisan félretájékoztatod magad a mondandóimmal kapcsolatban az 5000/db az segítség azoknak, akik leharcolt pályagumit akarnak venni, de 10000 -nél olcsóbban nem találnak (pl. itt) annak jelzem, hogy ezeket a gumikat egy kis utánajárással ennyiért is meg lehet venni, de max 8000 -ért. Ez az én olvasatomban segítség a tapasztalatlanoknak, vagy a bizonytalanoknak ezen téren, és nem nyálverés....oriási különbség
Mindenki rak fel fotókat, én is, valószínűleg ebből vagy tájékozott a gumikkal kapcsolatban lehetsz irigy nem zavar...mert nem is érdekel. Briant nem fikázom, egyszerűen leszarom, a neten és a gumi oldalán az összes infó megvan amire szükségem lehet, ha kell más arra ott vannak az általam ismert Brian-ek.
Nekem nem alapvetően az ellentétes felfogásoddal van bajom, csak simán a felfogásoddal.
Az én motoros képességemmel tökéletesen elégedett vagyok, az ebay meg tényleg jó hely...faszán be lehet szerezni rövid fékkart hongkongból 5000 -ért ,
Hogy micsoda?
Két szélső pici mennyi?
Felhívtam a dabasi srácot, első D211GP 10 000 Ft, hátsó 20 000 Ft.
Dabason Tescoban leltározás.
Ha szombatra nem hívnak vissza a Tescoba, akkor megyek, vállalok robogós melót.
Hülye lennék kihagyni, ha adnak benzint, meg motort
Dehát a slick a menő.
Nem a körrekord a lényeg.
milyen diák melót találtál ?
én most éjszaka a sofőröket vittem A-ból B-be. Aztán talán 2hét múlva megyek sofőrnek én is
Nincs olyan nagy különbség mint hiszed. Max. 1-2 mp. Nézd meg a superbike VB-t. Az 1000-1200-as sbk motorok slick gumival mennek és csak 3-4mp adnak az SSP600-as gépeknek amik meg supercorsával.
Ja és a Hringes pályacsúcsot is mintás gumival tartják.
Sőt! Amikor a Talma futotta a 600-as pályacsúcsot, a Diablo Superbike-al nem tudott gyorsabb lenni. Felrakták a supercorsát ment 1:53-at, utána felrakták a slicket és ment vele 1:53-at. Ha jól rémlik.
Én úgy tudtam,hogy az Ob-n csak mintás gumival mehetsz
Hmmm pedig a slick az jobban tapad jóhogy mindenki azzal nyomja
Ezt kompenzálom avval, hogy nem is aggódom ennyit.
Hö? Egy csomó pályázós emberke vágja meg a pályázott slickjeit. De mondjuk nem próbálják gyári mintásként elsózni mert az eszükbe sem jut, hogy valaki nem veszi észre. Egyébként meg a fullos pályázós emberek zöme slicket használ mivel olcsóbb mint a mintás és nálunk egy versenyen sem nézik. Egyedül az Alpok Adria STK600-1000 kategóriájában van kikötve a mintás gumi. Az OB-n majd mindenki slickkel megy.
Köszi!
Jól van na, muszáj informálódnom
nem tucc te semmit
A vágott mélyebb. Ne aggódj ennyit vazze nézd meg milyen a mintája a D211-nek oszt a vágott slickek 99%-nak köze nincs ahhoz. Arról nem beszélve, hogy a slickek mérete sokszor(tán mindig?) abnormális már ha az utcai gumikhoz viszonyítjuk. 195/65-ös meg 125/80-as gyári mintás gumiról nem tudok. Az is rá van írva az oldalára.
Köszi!
Pesten van egy ürge, 20 000 Ft-ért kínál egy pályázott gumiszettet. Ez reális ár? Mármint, hogy hihetőbb, hogy gyári, mint vágott?
Két ember van még, a Yamahás H. Viktor, meg a dabasi T. Laci. Előbbivel már megegyeztem, utóbbit ma hívom fel. Na, ezek pályamenők, biztos, hogy nem vágottal szórakoznak.
A gyári sokkal kifinomultabb és a minta kicsit kerekre van kopva.
A vágott guminál meg szinte "vág" a minta széle mert friss és jól láthatóak a hosszanti csíkok a gumivágótól...
(kicsit szóismétlés de nézzétek már el)
egyzerű felismerni a vágottat, távolról is kiszúrható, sosem tudnak tökéletesre vágni gumit..
Érintésre milyen a különbség a gyári, és a vágott profilmélység között?
az összes gumivágot szájonbasznám pajszerral..más életének kockáztatásával keresi zsetont
Ezek még nagyon frissek valószínűleg a kép közvetlen vágás után történt de amúgy ha por száll rá mert mondjuk 2 hónapja ott fekszik a sarokban akkor is ki lehet szúrni! Erre van a kezed ,hogy megvizsgáld!
Én is 2.-t
A vágottaknál mindig ennyire fénylik a profil?