Szobabringa te valamikor dolgozol is mert ez a sok kilométer eddig se volt benzinbe kevés de most hogy emelték.. vagy ki tudja van saját kutad vagy netán lopod a nyálat?
Frankó volt a tegnapi nap, 570 km -t tekertem, abból 180 km zuhogó esőben, és nagyon fain volt, full vizes aszfalton 140 km/h -t simán tudtam menni (kanyarokban is), és nem csúszkált a D211 (autóúton persze), bár ezt a véleményemet, ami egyben tapasztalat is, inkább megtartom magamnak..
A menet végére faszán le is száradtam....
Ja és SENKI ne vegyen utcai használatra D211GP -t! Inkább az összeset hagyjátok meg NEKEM! ,
Eladó a képeken látható füstszínű duplabubis plexi, 2001-es suzuki gsx-r 600-ra. 3 kőfelverődés nyoma látható rajta, egy nagyobb és 2 kicsi. A nagy 9cm-es. 5E ft-ért vihető. Akit érdekel az ide írjon üzit: szkraccs@freemail.hu
Akkoriban sajna lebeszéltek,így lett 600! Most meg már nem érné meg egy 750. CSak ráfizetnék! Csomó kesem van már ebben a moccban! Sok extrát tettem rá. Nem beszélve arról,hogy most nemrég volt műszakin. Új gumikat vettem rá,aztán jött a szerviz,olaj-láncszett csere.. Szal így meg már még úgyse lesz csere..
Hááááát vitatkoznék! Szerintem a k6-os széria van nagyon eltalálva! A 8-9-sek sem rosszak,de a k6 az .
Ezredesből viszont nekem személy szerint a K7-az ami bejön! Narancs-feketébe! Hajtottam is rá,árultam is a sajátom (még fent is van),de aztán felébredtem és rájöttem nem kell nekem 1000! Kicsit utánanéztem és hát megmondom őszintén annyi amennyi a fenntartása,annyival többet nem ér a hatkilósoknál.. Kapásból ugye a LUXUSADÓ! 170ló felett kétszerese a teljesítményadónak negyedévente (nagyjából évi 100-as),aztán ugye a teljesítmény adó sem kevés,ugyanis vannak pacik! A biztosítása nem tér el nagyon a 600-tól,de akkor még pluszban ott van a gumicsere amit megint csak nagyobb étvággyal fogyaszt egy ezredes! Szóval nem véletlen,hogy sokan szállnak le az 1000kategóriáról,és ülnek vissza a 600-750-re! Egyrészt ki tudja ezt megfizetni? Másrészt nem használod ki..
Remélem ez vicc akart lenni, mert a lopásra harapok...
Fölfelé nem érdeklődünk....
A menet végére faszán le is száradtam....
Ja és SENKI ne vegyen utcai használatra D211GP -t! Inkább az összeset hagyjátok meg NEKEM! ,
Eladó a képeken látható füstszínű duplabubis plexi, 2001-es suzuki gsx-r 600-ra. 3 kőfelverődés nyoma látható rajta, egy nagyobb és 2 kicsi. A nagy 9cm-es. 5E ft-ért vihető. Akit érdekel az ide írjon üzit: szkraccs@freemail.hu
További szép napot.
Ezt az R1 fórumon írta egy srác, amikor érdeklődtem...
Jó éjt!
Te is olaj nélkül indulsz o.cserére?
Kicsi-pici puni lockomat oda ne add más rosszarcú ismeretlen ismerősnek.
Lehet most lőttek a pin lockodnak?
Hisz te kawá-val jársz ha jól tévedek.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Mód kapcsolónak még nem értem a létjogosultságát, de biztos nem miattam teték rá.
Arany közép út!
K5-6 dettó ua.
K7-8
K9 van most 1000-ből
600-750-nél
K6-7 dettó ua
K8-9 az újak
Ezredesből viszont nekem személy szerint a K7-az ami bejön! Narancs-feketébe! Hajtottam is rá,árultam is a sajátom (még fent is van),de aztán felébredtem és rájöttem nem kell nekem 1000! Kicsit utánanéztem és hát megmondom őszintén annyi amennyi a fenntartása,annyival többet nem ér a hatkilósoknál.. Kapásból ugye a LUXUSADÓ! 170ló felett kétszerese a teljesítményadónak negyedévente (nagyjából évi 100-as),aztán ugye a teljesítmény adó sem kevés,ugyanis vannak pacik! A biztosítása nem tér el nagyon a 600-tól,de akkor még pluszban ott van a gumicsere amit megint csak nagyobb étvággyal fogyaszt egy ezredes! Szóval nem véletlen,hogy sokan szállnak le az 1000kategóriáról,és ülnek vissza a 600-750-re! Egyrészt ki tudja ezt megfizetni? Másrészt nem használod ki..