Szia!
Hát bevilágította nemegyszer a célegyenest a féklámpád az biztos!
Volt egy fickó egy BMW1000 -el az jól nyomta, egy másik BMW1000 -es meg szinte megállt a kanyarokban annyira fosott...
Tiszta balesetveszély ennyi különböző tudású embert felengedni a pályára.... de ez az én véleményem...
Mondjuk volt ott egy(két) csaj is, azok elég bátrak voltak....úgyhogy tényleg van hova fejlődnöd! , ,
Túramotorosok voltak a legviccesebbek, de az igyekezet megvolt bennük! ,
Legalább az idő jó volt....
Ime a kis beszámolóm:
Háromnegyed 5-e értem ki a ringre. asszony nemsokkal utánam, Ő hozta a felszerelést kocsival(emelő, melegítő). A megszokott csapatom már kint volt, hozzájuk cuccoltam. beszélgetés, stb.
6-kor, mikor gurulnék pályára, akkor látom hogy tankolni azt elfeletettem. Szerencsére mindig viszek kanna benzint, rögtön bele is töltöttem. A tankolás eredménye az lett hogy egyedül mentem fel pályára, többiek már fent voltak. Na mindegy, irány a pálya.
Első körökben szarul mentem magamhoz képest. Azt hittem hogy felmegyek és lököm a penge időket, de 2:18, 2:17-es körök mentek végig. El is voltam keseredve hogy ilyen szar vagyok. Következő turnusban 2:15-ös körök voltak. Na mondom ez is szar még. Éreztem is sok helyen hogy dobálom elfele a másodperceket, de semmit nem erőltettem túlzottan, nehogy baj legyen, meg vissza is kell szokni.
A következő turnusban már jobban ment, akkor már volt 2:11-es körök is, 2:11:39 ez lett a legjobb. A tavalyi legjobbam 2:11:02 volt. Szóval kb annyit tudok most szezonkezdéskor amit tavaly abbahagytam. Ez akár jónak is mondható mert sok kihagyásom volt. Remélem év végén meg tudom fogni a 2:05-öt, de sokat kell gyakorolnom. Az utolsó turnusra nem mért a köridőmérőm mert valaki beszedte a transpondert. A kamerám is lemerült, szóval köridőt nem tudok. Pedig érzetre ekkor mentem a legjobbakat. Ráadásul ekkor legalább 10 kört lehúztam egybe, csináltam egy hosszabb etapot. Nem is fáradtam el a végére ami meglepő. Most viszont eléggé fáradt vagyok, ami tegnap nem jött ki kijött ma
A ringen mindkét lejtős egyenesbe és a sikánnál úgy éreztem csúszik az aszfalt. Ezeken a helyeken mindig lassabban mentem a kelleténél. Legközelebb én is beüzemelem a gpchrono-t, mert a telómon már rajtavan, csak nem volt eszemben felvinni a pályára.
A videókamera ismét jól vizsgázott, célegyenesben kcsiti rezonál meg nagy a szélzaj, de a többi szakaszon jó a kép és a hang. Estére fent lesz 1-2 vidi.
Igen, ilyen kamera. AVS Cideo Converter 6.4 amivel konvertálok, ebben egyből lehet vágni és konvertálni is.
A tankra teszem az előzőleg csatolt kép szerint. Ma este fent lesz vidi is.
Itt van a 06,7-es meg a 04,8-as köröm összehasonlítása.
A kék a gyorsabbik kör.
Szóval a cél végén egyértelműen lassabb voltam ma de 30m! később fékeztem. Nagyjából ezt is éreztem. 1-es kanyarig végig gyorsabb vagyok meg a kanyart is gyorsabban abszolválom. Aztán sokkal jobban gyorsítok ki de aztán még is beelőz a piros vonal (kacsázik a dunlop elspórolom a gázt). A 2-es kanyarban marha jól tanusítja amit éreztem. Sokszor azt éreztem, hogy szinte repülök bele a kanyarba. Ahogy fékezek a mai vonal végig +10km/h mutat. Aztán a kanyarban a leglassabb ponton csak 4km/h az előny de addigra valszeg 30m hátrányban a 06,7-es bemenetel.
3-as kanyarban kicsit gyorsabb vagyok a manselles féktávot később is kezdem de látszik amit éreztem, hogy még a leggyorsabb körömben is tovább fékeztem mint a 06,7-ben.
Uszodás rész olyan amilyen, sikán féktávján 10m hoztam, a sikánban a görbe alapján pont fordítva mentem valszeg a rövidebb féktáv miatt túl bő lére engedtem a jobbos részt emiatt később gyorsítottam ki és a tempó is kisebb viszont utána a bal-jobban gyorsabb voltam ma.
Gyors balos hasonló de a jobbost túl bőre vettem megint ezért a lassabb körömben nagyobb tempót értem el a lejtős egyenesben.
A -3-at teljesen másként vettem, a -2 dettó (látszik, hogy kísérleteztem). A célrarában egyértelműen lassabb vagyok. Szóval bizony több hely is van ahol a 06-os körömben gyorsabb voltam. Remélem össze tudom rakni a legjobb részeket és meg lesz a ZX kupa előtt a 03.
Jaja, pont úgy...
Már az is esezmbe jutott, hogy szerkesztek rá 45fokban felfelé egy seprűnyelet (olyasmit, mint ahogy a kisgyerekeket tanítják pótkerék nélkül biciklizni), és arra biggyeztem fel, hogy a plexi felett lásson el...
Nem csak dolgom volt ott, és mivel nem egyedül mentem, maradni kellett egy kicsit.....
Te is pályázol néha?
úgy néz ki Szombaton családi prg lesz főfaluban. Sz'al ha motorra tudsz pattani egy röpke randit megejthetünk mondjuk Szombat délután.
Ha én is így kezdek akkor talán meglesz idén akár a kettőhúsz is.
Hát bevilágította nemegyszer a célegyenest a féklámpád az biztos!
Volt egy fickó egy BMW1000 -el az jól nyomta, egy másik BMW1000 -es meg szinte megállt a kanyarokban annyira fosott...
Tiszta balesetveszély ennyi különböző tudású embert felengedni a pályára.... de ez az én véleményem...
Mondjuk volt ott egy(két) csaj is, azok elég bátrak voltak....úgyhogy tényleg van hova fejlődnöd! , ,
Túramotorosok voltak a legviccesebbek, de az igyekezet megvolt bennük! ,
Legalább az idő jó volt....
Fogysz, fogysz, aztán a végén meg eltűnsz!
Biztos van más színben is, kinek mi jön be! Ebbe aztán lehet pakolni! ,
Háromnegyed 5-e értem ki a ringre. asszony nemsokkal utánam, Ő hozta a felszerelést kocsival(emelő, melegítő). A megszokott csapatom már kint volt, hozzájuk cuccoltam. beszélgetés, stb.
6-kor, mikor gurulnék pályára, akkor látom hogy tankolni azt elfeletettem. Szerencsére mindig viszek kanna benzint, rögtön bele is töltöttem. A tankolás eredménye az lett hogy egyedül mentem fel pályára, többiek már fent voltak. Na mindegy, irány a pálya.
Első körökben szarul mentem magamhoz képest. Azt hittem hogy felmegyek és lököm a penge időket, de 2:18, 2:17-es körök mentek végig. El is voltam keseredve hogy ilyen szar vagyok. Következő turnusban 2:15-ös körök voltak. Na mondom ez is szar még. Éreztem is sok helyen hogy dobálom elfele a másodperceket, de semmit nem erőltettem túlzottan, nehogy baj legyen, meg vissza is kell szokni.
A következő turnusban már jobban ment, akkor már volt 2:11-es körök is, 2:11:39 ez lett a legjobb. A tavalyi legjobbam 2:11:02 volt. Szóval kb annyit tudok most szezonkezdéskor amit tavaly abbahagytam. Ez akár jónak is mondható mert sok kihagyásom volt. Remélem év végén meg tudom fogni a 2:05-öt, de sokat kell gyakorolnom. Az utolsó turnusra nem mért a köridőmérőm mert valaki beszedte a transpondert. A kamerám is lemerült, szóval köridőt nem tudok. Pedig érzetre ekkor mentem a legjobbakat. Ráadásul ekkor legalább 10 kört lehúztam egybe, csináltam egy hosszabb etapot. Nem is fáradtam el a végére ami meglepő. Most viszont eléggé fáradt vagyok, ami tegnap nem jött ki kijött ma
A ringen mindkét lejtős egyenesbe és a sikánnál úgy éreztem csúszik az aszfalt. Ezeken a helyeken mindig lassabban mentem a kelleténél. Legközelebb én is beüzemelem a gpchrono-t, mert a telómon már rajtavan, csak nem volt eszemben felvinni a pályára.
A videókamera ismét jól vizsgázott, célegyenesben kcsiti rezonál meg nagy a szélzaj, de a többi szakaszon jó a kép és a hang. Estére fent lesz 1-2 vidi.
A tankra teszem az előzőleg csatolt kép szerint. Ma este fent lesz vidi is.
Ha meg nem, akkor nem engem basztak át, hanem saját magukat a vizsgaállomáson...
A kék a gyorsabbik kör.
Szóval a cél végén egyértelműen lassabb voltam ma de 30m! később fékeztem. Nagyjából ezt is éreztem. 1-es kanyarig végig gyorsabb vagyok meg a kanyart is gyorsabban abszolválom. Aztán sokkal jobban gyorsítok ki de aztán még is beelőz a piros vonal (kacsázik a dunlop elspórolom a gázt). A 2-es kanyarban marha jól tanusítja amit éreztem. Sokszor azt éreztem, hogy szinte repülök bele a kanyarba. Ahogy fékezek a mai vonal végig +10km/h mutat. Aztán a kanyarban a leglassabb ponton csak 4km/h az előny de addigra valszeg 30m hátrányban a 06,7-es bemenetel.
3-as kanyarban kicsit gyorsabb vagyok a manselles féktávot később is kezdem de látszik amit éreztem, hogy még a leggyorsabb körömben is tovább fékeztem mint a 06,7-ben.
Uszodás rész olyan amilyen, sikán féktávján 10m hoztam, a sikánban a görbe alapján pont fordítva mentem valszeg a rövidebb féktáv miatt túl bő lére engedtem a jobbos részt emiatt később gyorsítottam ki és a tempó is kisebb viszont utána a bal-jobban gyorsabb voltam ma.
Gyors balos hasonló de a jobbost túl bőre vettem megint ezért a lassabb körömben nagyobb tempót értem el a lejtős egyenesben.
A -3-at teljesen másként vettem, a -2 dettó (látszik, hogy kísérleteztem). A célrarában egyértelműen lassabb vagyok. Szóval bizony több hely is van ahol a 06-os körömben gyorsabb voltam. Remélem össze tudom rakni a legjobb részeket és meg lesz a ZX kupa előtt a 03.
Már az is esezmbe jutott, hogy szerkesztek rá 45fokban felfelé egy seprűnyelet (olyasmit, mint ahogy a kisgyerekeket tanítják pótkerék nélkül biciklizni), és arra biggyeztem fel, hogy a plexi felett lásson el...