Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fojtás nélküli ember...
Este nyolctól a kongresszusi központban leszek, előtte meg valahol máshol de ezt még nem tudom. Mielőtt indulok rádteflonozok ( du. 3 körül ).
Szia!
Nem csak dolgom volt ott, és mivel nem egyedül mentem, maradni kellett egy kicsit.....
A boxutcában esetleg. A pályán nem vagyok bátor.
Mondjad, hogy hova, merre, hány méter?
Szia!
Te is pályázol néha?
km/h?
Szia kölyök,
úgy néz ki Szombaton családi prg lesz főfaluban. Sz'al ha motorra tudsz pattani egy röpke randit megejthetünk mondjuk Szombat délután.
Nem hát, Ő Hamon Surranó!
Magyarok Stonerje...
Jól nyomod, gratula.
Ha én is így kezdek akkor talán meglesz idén akár a kettőhúsz is.
Szia!
Hát bevilágította nemegyszer a célegyenest a féklámpád az biztos!
Volt egy fickó egy BMW1000 -el az jól nyomta, egy másik BMW1000 -es meg szinte megállt a kanyarokban annyira fosott...
Tiszta balesetveszély ennyi különböző tudású embert felengedni a pályára.... de ez az én véleményem...
Mondjuk volt ott egy(két) csaj is, azok elég bátrak voltak....úgyhogy tényleg van hova fejlődnöd! , ,
Túramotorosok voltak a legviccesebbek, de az igyekezet megvolt bennük! ,
Legalább az idő jó volt....
Nm Houdini Ő
Bácsi!

Fogysz, fogysz, aztán a végén meg eltűnsz!
Jó kezdet Ck így tovább
Találtam koffert gixxerre!
Biztos van más színben is, kinek mi jön be! Ebbe aztán lehet pakolni! ,
Ime a kis beszámolóm:
Háromnegyed 5-e értem ki a ringre. asszony nemsokkal utánam, Ő hozta a felszerelést kocsival(emelő, melegítő). A megszokott csapatom már kint volt, hozzájuk cuccoltam. beszélgetés, stb.
6-kor, mikor gurulnék pályára, akkor látom hogy tankolni azt elfeletettem. Szerencsére mindig viszek kanna benzint, rögtön bele is töltöttem. A tankolás eredménye az lett hogy egyedül mentem fel pályára, többiek már fent voltak. Na mindegy, irány a pálya.
Első körökben szarul mentem magamhoz képest. Azt hittem hogy felmegyek és lököm a penge időket, de 2:18, 2:17-es körök mentek végig. El is voltam keseredve hogy ilyen szar vagyok. Következő turnusban 2:15-ös körök voltak. Na mondom ez is szar még. Éreztem is sok helyen hogy dobálom elfele a másodperceket, de semmit nem erőltettem túlzottan, nehogy baj legyen, meg vissza is kell szokni.
A következő turnusban már jobban ment, akkor már volt 2:11-es körök is, 2:11:39 ez lett a legjobb. A tavalyi legjobbam 2:11:02 volt. Szóval kb annyit tudok most szezonkezdéskor amit tavaly abbahagytam. Ez akár jónak is mondható mert sok kihagyásom volt. Remélem év végén meg tudom fogni a 2:05-öt, de sokat kell gyakorolnom. Az utolsó turnusra nem mért a köridőmérőm mert valaki beszedte a transpondert. A kamerám is lemerült, szóval köridőt nem tudok. Pedig érzetre ekkor mentem a legjobbakat. Ráadásul ekkor legalább 10 kört lehúztam egybe, csináltam egy hosszabb etapot. Nem is fáradtam el a végére ami meglepő. Most viszont eléggé fáradt vagyok, ami tegnap nem jött ki kijött ma
A ringen mindkét lejtős egyenesbe és a sikánnál úgy éreztem csúszik az aszfalt. Ezeken a helyeken mindig lassabban mentem a kelleténél. Legközelebb én is beüzemelem a gpchrono-t, mert a telómon már rajtavan, csak nem volt eszemben felvinni a pályára.
A videókamera ismét jól vizsgázott, célegyenesben kcsiti rezonál meg nagy a szélzaj, de a többi szakaszon jó a kép és a hang. Estére fent lesz 1-2 vidi.
AVS Video Converter 6.4
Igen, ilyen kamera. AVS Cideo Converter 6.4 amivel konvertálok, ebben egyből lehet vágni és konvertálni is.
A tankra teszem az előzőleg csatolt kép szerint. Ma este fent lesz vidi is.
Nemhogy hihető, de így is van...
Ha meg nem, akkor nem engem basztak át, hanem saját magukat a vizsgaállomáson...
Itt van a 06,7-es meg a 04,8-as köröm összehasonlítása.
A kék a gyorsabbik kör.
Szóval a cél végén egyértelműen lassabb voltam ma de 30m! később fékeztem. Nagyjából ezt is éreztem. 1-es kanyarig végig gyorsabb vagyok meg a kanyart is gyorsabban abszolválom. Aztán sokkal jobban gyorsítok ki de aztán még is beelőz a piros vonal (kacsázik a dunlop elspórolom a gázt). A 2-es kanyarban marha jól tanusítja amit éreztem. Sokszor azt éreztem, hogy szinte repülök bele a kanyarba. Ahogy fékezek a mai vonal végig +10km/h mutat. Aztán a kanyarban a leglassabb ponton csak 4km/h az előny de addigra valszeg 30m hátrányban a 06,7-es bemenetel.
3-as kanyarban kicsit gyorsabb vagyok a manselles féktávot később is kezdem de látszik amit éreztem, hogy még a leggyorsabb körömben is tovább fékeztem mint a 06,7-ben.
Uszodás rész olyan amilyen, sikán féktávján 10m hoztam, a sikánban a görbe alapján pont fordítva mentem valszeg a rövidebb féktáv miatt túl bő lére engedtem a jobbos részt emiatt később gyorsítottam ki és a tempó is kisebb viszont utána a bal-jobban gyorsabb voltam ma.
Gyors balos hasonló de a jobbost túl bőre vettem megint ezért a lassabb körömben nagyobb tempót értem el a lejtős egyenesben.
A -3-at teljesen másként vettem, a -2 dettó (látszik, hogy kísérleteztem). A célrarában egyértelműen lassabb vagyok. Szóval bizony több hely is van ahol a 06-os körömben gyorsabb voltam. Remélem össze tudom rakni a legjobb részeket és meg lesz a ZX kupa előtt a 03.
mert én hallottam ilyen 20-25 e ft at, de ez hihetőbbnek hangzik :)
Jaja, pont úgy...
Már az is esezmbe jutott, hogy szerkesztek rá 45fokban felfelé egy seprűnyelet (olyasmit, mint ahogy a kisgyerekeket tanítják pótkerék nélkül biciklizni), és arra biggyeztem fel, hogy a plexi felett lásson el...