Helló!
Ja top speed -nél kifogástalan motor nem árt, ha nem akar az ember bajt.
Nekem a legutolsó lánc 36.000 -km ment el, de már annyira odavolt, hogy nem lehetett állítani, a hátsó lengővillába bele is kapott néha egy-egy lazább szem, csattogott mint az állat.
Kb 2000 km kellett, hogy ennyire lenullázzódjon azelőtt nagyon pöpec volt, csak fújtam takarítva nem is volt(DID525 )...
Szerintem a légszűrő is sokat számít, ha tiszta jobban veszi a gázt és kevesebbet is fogyaszt...nem árt a karbantartás.
Persze nem árt a váltás gyakolása sem, meg a jó technika.
Nekem még nem sikerült leforgatni a 6. -at de rajtavagyok!
Az én tapasztalatom szerint leginkább az elhasznált lánc baszhat ki a top speedel. A Thundercatomon egyszer úgy szétment a lánc, hogy naponta kellett húzni. 240-et ment óra szerint. Új lánc és leforogta a 6-at. 260-nál érte el a pirosat és még simán ment tovább. Természetesen gyári áttétellel.
A K4 750-nek meg 25-öt csalt az órája. Padon mérve 252-nél szabályzott a 4-ik és olyan 225-öt mutatott a fékpad.
Hátul? Az a nyeszlett a V2 -esen?
Teeee....motoros túrabálna......
Szólok az önkormányzatnak, hogy neked egyedül a motorral együtt mérve súlyadót kelljen fizetned...
Az jó!
Bár idom nélkül ekkora sebességnél nem életbiztosítás, ezek nem úgy vannak kitalálva, mint a te idomszegény gyárilag félkész állapotban piacra dobott túra-torzó fostalicsád.....
Bocs ez dícséret akart lenni...
Ha olyanom van én 200 -nál bújok el, csak a teljesítményvesztés elkerülése végett....
Jó nektek. Én az M7-esen tavaly csak kicsit odatéptem neki és 210 - 220-at mentem. A végét nem merem kipróbálni. Nem vagyok annyira gyors reakciójú ember, mint a balesetem előtt. Inkább nem kísértem a sorsot. Tisztában vagyok a saját korlátaimmal.
Jaja...
Most szereztem be egy protektoros elefántos tangát, meg hálós pecástrikót....összezippzározhatóssat... púp a háton megvan genetikailag, úgyhogy én már kész vagyok...
Ja top speed -nél kifogástalan motor nem árt, ha nem akar az ember bajt.
Nekem a legutolsó lánc 36.000 -km ment el, de már annyira odavolt, hogy nem lehetett állítani, a hátsó lengővillába bele is kapott néha egy-egy lazább szem, csattogott mint az állat.
Kb 2000 km kellett, hogy ennyire lenullázzódjon azelőtt nagyon pöpec volt, csak fújtam takarítva nem is volt(DID525 )...
Szerintem a légszűrő is sokat számít, ha tiszta jobban veszi a gázt és kevesebbet is fogyaszt...nem árt a karbantartás.
Persze nem árt a váltás gyakolása sem, meg a jó technika.
Nekem még nem sikerült leforgatni a 6. -at de rajtavagyok!
A K4 750-nek meg 25-öt csalt az órája. Padon mérve 252-nél szabályzott a 4-ik és olyan 225-öt mutatott a fékpad.
Teeee....motoros túrabálna......
Szólok az önkormányzatnak, hogy neked egyedül a motorral együtt mérve súlyadót kelljen fizetned...
Bár idom nélkül ekkora sebességnél nem életbiztosítás, ezek nem úgy vannak kitalálva, mint a te idomszegény gyárilag félkész állapotban piacra dobott túra-torzó fostalicsád.....
Bocs ez dícséret akart lenni...
Ha olyanom van én 200 -nál bújok el, csak a teljesítményvesztés elkerülése végett....
Én szerényen ott tekerek hátul.
Bár Bud haverom 230-al kűdte meg.
Most szereztem be egy protektoros elefántos tangát, meg hálós pecástrikót....összezippzározhatóssat... púp a háton megvan genetikailag, úgyhogy én már kész vagyok...
Jó de te átbaszolol, és mérföldben adod meg a sétatempód...
Túratóni