Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk én osztom itten az eszet mikor fingom nincs róla.

Mikor még csutkás volt az enyém nagyon bizonytalan voltam.Az egyenessel már jobb a helyzet könnyebb terelni.Ennyit tok a többi hallomás.
Hát a GSR sem rossz de elég könnyűre sikerült a váza.olyan mint a gixxer.Ha borulsz és beakad valamibe ropira törik.A nagy H meg picit nehéz és hátttt sornégy.
Bár a marhaszív lámpa konkrétan teccik.
csak az er6-n-be jó lenne a sor2 helyett sor4
Kawasaki ZR-7est vezettem!
Menne a fene oda... Belvárosban racingolnék! Az elkerülő pálya is tele lenne, szóval Gixxerrel sem mászkálnék ott.
Még ha szerpentinen nem is, sűrű, többször elég éles kanyarokkal teletűzdelt szakaszokon mentem már. Hát... Részemről inkább a sport
Ámbátor, kinek a pap, kinek a paplak
vagy a kawa z750; er6-n
nekem jobban bejönnek a japán nakedek (cb600; gsr600)
Megnézném felengednek a Bw vel az elkerülő pályára és az aglomerációs gyűrűre.

Kinézet meg kinek a pap kinek a paplan.
Idomosom sosem lesz.Ebben a kategóriában meg a digók nagyon szííípet alkotnak.
Az egyenes tartást áldanád az ingázásos meg a szerpentinezéses dologban.Jobban kezelhető a hajtűs kanyarokban egy naked.
ezért lenne jó, ha megengedhetném, hogy 3-4 motorom legyen:P:D
Ha ingáznék napi 100-ast egy Frankfurt méretű városban, tuti nem Gixxerrel tennéd hanem a Yamaha BW's-sel.
Gyorsaságot meg sem említettem
Kinézet... Kéne innod egy jó tíz liter bort, aztán más lenne a véleményed kijózanodásod után is
Kinézettel vitatkoznék.Nekem teccik.
Gyorsaságban persze hogy nem verné a gixxert.Nem is arra készült.
De amire kitalálták arra pont jó.Ha ingáznál napi 100-ast egy Frankfurt méretű városban tuti nem gixxerrel tennéd hanem ezzel.
Mindent arra kő használni amire megtervezték.
Bocsánat! Szíp motor, olaszos... De... A Gixxereket sosem verné, még kinézetben sem!
Nem az az Aprilia ami egy naked ruhába öltöztetett Gilera GP 800 robesz.Komoly sisaktartóval meg mindennel.
Melóba pont jó lenne dugózásra.

link
Az a Honda robogó, ami olyan 70 százalékban hasonlít egy túramotorra?
Meg tudnám szokni a váltás nélküli menetet ha vennél nekem egy Mana 850-est.
*váltóbetegségen
Úgy néz ki, türelmesebb vagyok... Néha ma sem értem, hogy hogyan bírtam ki 4 évet, és 44 000 kilómétert váltás nélkül...

Honnan vetted, s mennyié, hová adtad, s mennyié a motort? S vót vele bajod a váltóbetegsén kívül?
Már te is nénizel fő a biztonság
Tudjuk Elissa néni, óvatosak vagyunk. Jó gumit használunk.
Keeway Speed 150 (Keeway Speed Extra) Fekete színű. Zalaegerszegről jöttek fel Mosonmagyaróvárra, hogy megvegyék.
Azért ck óvatosan az utassal