Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hagyd csak ott a bejáratnál, hagyd benne a kulcsot.. majd én vigyázok rá, és elviszem biztos helyre. lehet felmeygek kocsival
Alap, hogy megyek! Már csak az itteni fórumosok miatt is! Szeretnék pár arcot innen élőben megismerni, elbeszélgetni... Jó kis nap lesz
A belépő 1 600 Ft, de merek reménykedni Tutis, meg Gyula kollégáiban, hogy tudnak jegyet passzolni a részemre. A motort meg hát... Fúúú tényleg, hol kéne hagyni? Bár írták, hogy lesz majd őrzött parkoló... Lehet oda kerül. De érdekel a többiek véleménye is, hogy hol lehetne a vasakat tutibiztos helyeken tárolni.
Köszi, sok infóval lettem ismét gazdagabb...
Nem hinném, hogy megyek. voltam párszor,de mindig a tömeget fogtam ki mert hát ugye én is csak akkor érek rá mint a legtöbben, így el ment a kedvem tőle. érdekességeknek, új dolgoknak utánna olvasok, venni nem akarok semmit, a motoron való ülés és fényképezgetés nem az én világom. Jobb szeretek menni is valamivel amire ráülök, na meg szebbet nekem, részemre meg nem tudnak mutatni mint az én kis hatosom
Te mész? mennyi lesz a belépő, ill. a motorod hol hagyod?
Rendben Elissa, megvárom, míg Matyi, vagy Robi feljön mesire
Várom a fotokat
Fúú, ne tudd meg... Kínlódnak is a testvérek, hogy szépítgetik a vasat. Robi valamelyik nap felpolírozta a blokkrészt a hűtő mögött, meg a vörös fedélről lecsiszolta a festétek a betűkről. Ütős lett nagyon Képet majd nyomok fel
Akkor 5-ös legye.Vaalmi versenyes izé eszi asszem meg a gumifaló macik.
az még a gyári volt rajta, ha jol emléxem...ck a dob lett cserélve...
de Mat említette, h az előző kókány gazda...azt is eladta rola
Hát mester, olyan 10 fok, délután szürke-fehér felhős volt az ég, meg esett is nem egészen késő délután. Ahogy kinézek az ablakon, tükröződik a közlámpa fénye az aszfalton. Mondjuk ez reális is, hiszen nem sütött a nap, hoyg felszáradjon...

Motorshow-ra jössz a Suzukival?
...néhány gumielemet, például Dunlop D209GP-t...
hát ez pont nem így van de mindegy. A dot 3, dot4 és dot 5.1 glikol alapúak, egymással keverhetők. A dot 5 szilikon alapú és nem keverhető a többivel. Ha jól tudom a dot 5 eszi a gumit.
a dot 4-es 230 fok körül forr, a dot 5.1-es kb 265 foknál forr. A verseny fékolajok meg 300 fokon felül. Annyit tudni kell hogy a fékfolyadék feleszi a nedvességet a környezetből, ezáltal romlik a minősége. A kisebb forráspontú olaj meg hamarabb elér a minimum értéket minőségomlásnál..(kb 180-200 fok ami alatt nem lehetne az olaj forráspontja) Szóval én a minél magasabb besorolású olajat preferálom..
Felétek milyen idő volt ma ,mert Pesten délben nagyon jó...száraz aszfalt, kellemes15 fok,mint egy nyári estén... Naná, h. a gurulás volt az első gondolatom
Remélem a 7végén itt vidéken is lessz hasonló.
Akkor Robi jól mondta CRX-en ma cserélve lett a kipufogó... Asziszem a közepétől végig leugrott. Láttam a kiszedett csövet, elképesztően el volt rohadva
Az 5.1 es hajlamos megenni némely gumielemet.Pl a tartályban azt a harang alakú bizbaszt.
forráspontban van a különbség, másban nemnagyon.
Sziasztok,

DOT4 és 5.1 fékolajok között van vmi olyan különbség, ami utcán is érezhető, esetleg előny a másikkal szemben?
Adatlap Még van is...ck már más színben pompázik
Meghálálám ama maestro!
Barka
.........
Na jó, egye-fene. Összeheftölök valami puttonyt a gípre
Aztán pakolhatjuk is Bár amit én adok érte pííízt azért max olaj-márka matricát veszel
ÉS látánk mi, hogy te gyorskezű barátunk nevedre rászolgálván bármilyen információt a világra hozá amit csak ember fia akarhat eme népes topikban.... közénk való vagy csatlakozzá törzsünkhöz
Maradj itt köztünk, nem bánod meg!
Még reszelek és jobb lesz mint a gixxer.Teljesítmény adóban tuti.
az még mindig se nem 600 se nem 750 itt a kóter