A p.commander, sztem csak hab a tortán, a dob talán fontosabb.
Gyári görbémmel nem tudok szolgálni, de a dobcsere után az alsó, majd a 2 fölső az állítás utáni görbe.
Utána még jött 1 K&N szűrő, és NGK Iridium, de utánna már nem állíttattam, és nem is mérettem le.
Szerintem akráék is egy powercomannderrel vasalták ki a görgét.
ahogy egy dobcsere is csak akkor teljes ha hozzáállítják a befecskendezést is.
a lyuk valami környezedvédelmi baromság miatt van.....
én kivasaltam az egész motor de jobb nem lett...
és itt már a power commander sem segíthet.
Az hogy 5500-nál a katalizátortól, vagy az exup-tól van e a lyuk nemtudom,
de a nyitott dob teljesen kivasalja, és nyomatékosabbá is teszi az tuti!
Nézd meg az Akra honlapján a diagrammon, és szerintem csak a dob csere sokkal jótékonyabb
mint a komplett rendszer.
Nem oktattalak, csak válaszoltam.
Ja és nincs értelme fenthagyni rajt semmi felesleget, minek, amúgyis egyszerübb leszedni
egybe az egészet.
kúúrvaa ismerős volt a neved, de miután megnéztem a prifil-od rájöttem honnan....a motor revüből
de mivel nekem k3 van nem tudhattam hogy k5-ön lejön a dobbal 1ütt.de azért kössz a kioktatást
és azt hogy kikötik a szelepet, általában írtan függetlenül k1,2,3,4,5,6....-tól, hogy azt hiszik majd jobban megy a motor ha kikötik....de
Megyek haza és kikötöm a csokiból. Ezek szerint akkor az egész szarvo motort le kell venni. Én azt hittem, hogy csak ki kell akasztani a bovdent, és a szarvo attól működik tovább. Mégegyszer köszi a segítséget!
A dob egyébként raptor lesz, fekete színű, 11 cm átmérőjű, 35 cm hosszú kerek dob, 70 mm-es kömlővel. Tiszta motogp kinézet. Ha fenn lesz rakok fel képet.
én nem értem miért köti ki mindenki, fölül úgyis kinyit, alul meg használ ha folyt egy kicsit.(ezért találták ki)
tavaszra vissza is kötöm.
(nekem a k3-on egy szál van elcsippentve.)
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy K6-os GSXR1000-em. Most jutottam el odáig, hogy sportdon csere előtt állok. Valahogy ki kellene kötni a gyári kipufogó szervomotorját, de nem nagyon tudom, hogy kell, mert egy millió verziót hallottam már, de szerintem egyik sem az igazi. Végleg szeretném kiiktatni, de úgy, hogy a szervomotortól ne érkezzen hibaüzenet.
Sziasztok! Kellene egy kis segítség: Úgy tudom, hogy a k3-as 1000 GSXR első fékje osztott betétes volt, akárcsak a ZX10R-eseké (nyergenként 4 kis betét), míg a későbbi évjáratoknál egy nyeregben két nagyobb betét van, mint a CBR1000RR-en. Namármost melyiknek van jobb fékhatása szerintetek? Köszönettel: Fekete István
ming megrendeled a lámpát aztán beszerelni akkár egy autó vagy motor szervízbe szívesen beszerelik olcsón. 1-2ezer forintért ami sztem nem sok érte ha nem tudsz szerelni. ha teccik akkor sztem rendeld meg
Sziasztok!!
Ha tudtok valakit, eladnám a k6 gsx-r 1000-kék-fehér gyári alkatrészeit( idomok kipufogó tükrök-stb.)
pályamotor lett belőle. köszi,-tel:06-20-325-9550
Üdv.!
Sajnos más módja nem nagyon van a beszerelésnek, csak az, ha megbontod a lámpát. Ha ragasztott a lámpa, akkor meg kell olvasztani a ragasztót. Ennek egyik módja kicsit viccesen hangzik, de szigorúan pár percre be kell tenni a lámpát a sütőbe :D, a másik, hogy a ragasztót v.mi hőt kibocsájtó szerkezettel olvasztod meg. Ez elvileg nem igényel nagy szakértelmet, de óvatosan kell csinálni az biztos. Az égőkhöz egyébként instrukciókkal ellátott útmutató tartozik, bár nem magyarul.
A szállítási határidő a te és a mások általi rendelés mennyiségétől függ. Ált. 1-2 hét.
Amerikai termék, nem kici kínai, de olcó, nem drága :D Máshol 50-60-ért is árulgatják.
Milyen módon lehet ezeket az izzókat beszerelni? Mennyire kell hozzá "szétszedni" a lámpát? És van aki vállalja a beszerelést? Mennyi a szállítási határidő? Milyen termékek ezek? Mely országban készülnek?
Igen.
Igen Viking.
Bár nekem egyértelmü volt ez a megoldás 3 dob le, 1 fel.
Csak túl vékony a toldó, és túl hosszú a dob.
Még ha 1-2 lovat el is vesztenék ezzel.
Biaggiék viszont pont emmiatt kisérleteznek.
Eladó 1 pár GSX-R600/750/1000 (2002 évjárattól) tipusú visszapillantó tükör. A nagyvastól lett rendelve, de felszerelésre nem került. Apróbb karcolásokkal , kedvezményes áron.
Te egy képet tettél fel, én pedig háromhoz adtam linket.
Például a tiedből nem derült ki az egydobos megoldás, rá is kérdeztek.
Más: A Suzuki gyári WSBK-csapata, az Alstare sem döntötte még el, hogy egy- vagy kétdobos rendszerrel menjenek.
Íme Biaggi K7-ese a valenciai és a mostani katari teszteken:
Valencia: www.suzuki-racing.com//img.asp...
Basszus tényleg! Bár a nyereg alatt hülyén néz ki a nem szimetrikus 2 dob.
Pár tuning cég próbálkozott eddig olyesmivel, hogy oldalról felvitte az idom mellé a dobot,
( a Hornet 600 kivételével ) ami rendre csúnya is lett.
Vagy 4:2-ből, 4:1-et csinált, ami viszont rendre szép, jó, és könyebb is lett.
De ilyet még senki nem csinált, hogy 2 nyereg alatti dobból 1-et teljesen likvidált.
Érdekes.
alcsony ford.-on 5%
közepes ford.-on 5%
magas ford.-on 10%-al
több kaját kap.
most így mennyit eszik?