Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi zxferi! Hogy van az áttáétel? minnél több fogaskerék van annál nyomatékosabb?
www.pinkmotors.hu n meg tudod nézni a did katalógusba, ha igaz 15-42 es az áttétel, ha náluk rendelsz kompletten másnapra megkapod
Sziasztok! Tudná vki hogy gsxr 1000 k1 -re milyen áttétel a gyári?
Mert lánc fogaskerék csere elött állok:) elszakadt 160-nál.....de szerintem nem gyári áttátel van rajta..löszi!
Széria ECU-n finomítottak az egyes hengerekbe befecskendezett üzemanyagmennyiségen, ennyi. Yoshi RS-3 dob meg K&N filter van benne minden más gyári. Szerintem egy 2001-estől ez így elég korrekt eredmény.
mit állítottak rajta?
Sziasztok! Sajnos ma elszagadt a láncom, és a deknit is betörte...kuplung kar be van esve, nem tudok inditani...Ötlet?vki?

milyen láncot vegyek? Mondjatok vmit!
itt nézz szét:
link
Urak!
K1-re kellenének nekem futómű beállítási adatok. Tudna segíteni valaki?
hy! Nem volt valaki közületek szombaton tolna megyében túrázni?
komplett szett. nyomtatott, (nem összerakosgatott) matricák.
200 euro
érdeklődni: 209210350
De lehet hogy valakinek kettő kell,a jóbol sohasem elég!
Mazsolás milkáért viheted,de abból legalább 1 kamionnyi kell!
Mi ez az önfényezős, videó amit a Dinó csinál? (amúgy gyó).
Mozgó képek nem lesznek benne?(Bár valamilyen szinten ezek is mozgóképek)
Te!
Szerintem itt már mindenkinek van legalább 1 gixerje!
Mogyorós milka? 1 tábla van,a felet adnám a jövő hónapban.Jó úgy?
Sziasztok!
Nem a témába vág,de van egy eladó K1-es gixxerem!Csilli-villi szép? sport kipu,fém fékcső,sötétitett plekó,kis index,stb!Ára 1,5 milka!
Érd:70/362 0725
Én a 750-el még sosem egykerekeztem mert olyan a gázmarkolat, hogy ami nálam a nyélgáz az valójában csak kb. 80%. Egyszerűen olyan sokat kell rajta tekerni, hogy az már nem kényelmes.
Figyi! Egy 1000-es gixxernek nem kell gázrángatás meg visszaengedés meg ilyenek.Szerintem egyszerűen indulj el vele rakd fel 2-be és 4000-től húzz egy nyélgázt. Ha kell fordítsd alá a karod, hogy biztosan teljes gázt húzz! Persze jobb láb a féken legyen! Ha nem jön fel kerékre akkor ott nincs meg a 160 paripa.
Ja igen...
Tankbőrt keresek hozzá. Van valakinek eladó?
Az én K1-em harmadikban 170-nél gázra egykerekezik, 200-210-nél forog ki 3-ban akkor lerakja. Ha rendesen megy, muszáj kerékre állnia 1-2-ben biztos. Még FI hibakóddal, szerviz üzemmódban is. Milyen gumit használsz? Lehet h csak leforgatja a hátulját. Mindenesetre légy óvatos, kinyírhat ha nem tiszteled kellőképp...
hali!
Köszi! remélem igazad van! megyek aludni! Szia!
ha vmi gebasz lenne azt már észre vetted volna, meg mondtad hogy szerelö is látta, ha nem tökélletes a keverékképzése, talán az v ha vmi nincs helyen talán lehet lusta, sztem nincs azzal semmi gond, vagy tényleg az áttétel sokat dobhat, de akkora módositás biztos hogy nincs, hogy ne jönne kerékre, nézd meg a lánckerekeket, pinkmotors honlapján megtalálod az eredeti áttételt is, ha igaz 15/ 42
mondjuk ha lenne vmi ami a mocimat visszafogná....de lehet én vagyok tényleg egy kicsit ovatos
hogy érted ,hogy mi fog vissza?
imádtam a kis 600-ast!kár érte amugy mi fog vissza egy motort?
K2 750, meg készülöben egy 600 azt el akarom majd adni