Kösz micky! Én is az üzemanyagra gondoltam, ugyanis gagyi kúton tankoltam és biztosan valami szart kutyultak bele. De azért felhívom a szervizet. Jó volt Horvát? Mi is készülünk!
Hi!
Nekem K1-es van és annál is volt már ilyen, bár ott az FI-t hozta! Olvastam már máshol is róla és azt írták, hogy nem kell különösebb jelentőséget tulajdonítani neki(amíg elindul ). Korábban volt egy TL-m ott is hasonló probléma volt, bár a tankot ki kellet mosni, mert festették+ heggesztették és aszonta a szerelő, hogy biztos maradt benne víz?
Üdv Gixxeresek! Szíves segítségeteket szeretném kérni! K4-esem van, 200-ról motorfékkel lassítottam kb. 100-ra mikor kigyulladt a piros led a jobb felső sarokban ezért gyorsan leálítottam. Újra indítottam és elaludt, óvatosan tovább mentem figyelve a ledet semmi, próbálgattam gyorsítani majd lassítani 30km után sikerült, újra világított. Gyors leáll újra indul, ismét jó, nem világít. Pó³bálkoztam tovább, kb. 20km után sikerült ismét kihozni belőle, világít, ekkor adtam 1-2 gázföccsöt, nem aludt el, leállít újra indít elaludt. Később már nem csinálta. Az olajos kanna logó nem volt a led alatt ( ha jól emlékezem). Ja, és tankolás után volt mindez! Járt már így valaki? Előre is köszi!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha a gyári kipu rendszert vissza akarom rakni, de nem akarok vesződni a szervomotor visszakötéssel, akipufogóban a szelep(EXV) el tud-e fordulni úgy, hogy megfolytsa a motort? Vagy inkább jobb, ha tengelynél rögzítem? Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! K4 -es Gsx-r 1000 -esre keresnék gyári vagy sport kipufogót lehetőleg Hajdú - bihar megyéből!Ha karcos az sem baj! van rajta nekem egy utángyártott, de az veszettül fogja a motort! :( Ha valaki tudna egyet az írjon nekem!: beresjozsef85@freemail.hu előre is köszi!
Elérhetőségem az alábbi hirdetéshez az adatlapomon, telszám az apróhirdetéseknél,
tartozékok, idomok, plexiknél.
Hy mzgaba!
Hívd fel őket, kérj időpontot, méresd le, és kérj tanácsot.
Ha megtudják oldani oké, de a motort biztos ott kell hagynod, mivel nem márkaker,
és nincs hozzá fuvókájuk, de ha 1 dinojetkittel érkezel, és bejelentkeztél állításra is,
lehet, hogy csak meg kell várnod, de hosszú lesz, mivel minden állítás, v. fuvóka csere után mérés!
De még mindíg azt mondom, hogy vidd oda akinek Hornetbe már van rutinja,
az biztos nem indul el a másik irányba.
A Hornet fórumon aki bemutatta a motorja görbéjét, nála érdeklődj.
De ha lefogy 10 kg-ot akkoris nyersz 1, de lehet, hogy 2 másodpercet is.
Üdv Rajmund! Engem érdekelne az a speed box, mert az én motorom sem akar 300 fölé menni . Szerinted ha azt bekötöm, akkor megy majd 300 fölött is Na mindegy, eladtam a veterán MZ-t, a Koviéknál megrendelem a K&N légszűrőt, és akkor azt mondod, menjek le a Full-Gas-hoz, és ott méressem le, hogy tudjanak segíteni a teljesítménynövelésben mert iggen gyenge Voltam gyorsulni, de elég jól lenyomtak, 180 fölé nem tudtam húzni 400 méteren. Ha leáttételezem, meg légszűrő+karbiállítás szerinted lesz némi esélyem, hogy 12 helyett 11 másodperc alatt érjek végig, és ne legyek utolsó Köszi
GSXR 1000 K5-K6 ra:
Speed Box: 20eft helyett 16eft-ért.
Suzuki bubos plexi: 17570ft helyett 12eft-ért. ( karcmentes használt )
Hátsó index: 7500ft helyett 5eft-ért.
stb, stb, stb.
A nyomaték az nem fog változni,csak az áttétel...hátul minél nagyobb van,annál kevesebb lesz a végsebesség,de jobban fog gyorsulni (főleg ha lent tudod tartani,mivel ez egy 1000-es),meg könyebb az egykeró.Már csak egyvalami szúrja a szememet,ha te fel tudsz tenni egy láncot egy fogaskerékre,akkor csak gratulálni tudok.A lánckerékre már könyebb lesz...
Nekem K1-es van és annál is volt már ilyen, bár ott az FI-t hozta! Olvastam már máshol is róla és azt írták, hogy nem kell különösebb jelentőséget tulajdonítani neki(amíg elindul ). Korábban volt egy TL-m ott is hasonló probléma volt, bár a tankot ki kellet mosni, mert festették+ heggesztették és aszonta a szerelő, hogy biztos maradt benne víz?
én szervízben kérdeztem és azt mondták nem nyomja el a gáz.
tartozékok, idomok, plexiknél.
Hy mzgaba!
Hívd fel őket, kérj időpontot, méresd le, és kérj tanácsot.
Ha megtudják oldani oké, de a motort biztos ott kell hagynod, mivel nem márkaker,
és nincs hozzá fuvókájuk, de ha 1 dinojetkittel érkezel, és bejelentkeztél állításra is,
lehet, hogy csak meg kell várnod, de hosszú lesz, mivel minden állítás, v. fuvóka csere után mérés!
De még mindíg azt mondom, hogy vidd oda akinek Hornetbe már van rutinja,
az biztos nem indul el a másik irányba.
A Hornet fórumon aki bemutatta a motorja görbéjét, nála érdeklődj.
De ha lefogy 10 kg-ot akkoris nyersz 1, de lehet, hogy 2 másodpercet is.
Speed Box: 20eft helyett 16eft-ért.
Suzuki bubos plexi: 17570ft helyett 12eft-ért. ( karcmentes használt )
Hátsó index: 7500ft helyett 5eft-ért.
stb, stb, stb.
30/5882235
K4-esemhez keresek pályaidomot. Enyhén sérült is érdekel...
Peti