ki merte leszedni a hozzászólásom?! :P
Más hirdethet vagy mi?! :P
Szal ledes, integrált indexes hátsó lámpa akit érdekel, írjon! szr.3.14@gmail.com
ár 25 ropi.
Látszik ,hogy az csak 1 fantom kép ugyanis a refi teljesen ki van takarva.
Amúgy jó lessz az a 2007-es,igaz nehezebb lesz (172kg álittólag) de ha minda2 kipufogót ledobjuk,
akkor pont 12kg-al lesz könyebb ugyanis a K5-ösön 6kg a gyári dob.
És ezen ha jól látom van középdob is,ami 1 kicsit megtöri azért az ordittást.
Én csak 2 db titán csonkot dobnák csak rá, max 20 cm-est.
Egyelőre nem tom megmondani, nem tudom mennyi epoxi-gyanta, meg formaleválasztó kell hozzá, mekkora lesz a felület(hány m2 szövetet kell elhasználni), hány réteg lakk kell rá, hogy tüköre lehessen csiszolni, de szerintem anyagárba kb 25-30
de ha minden igaz, nemsokára elindul a projekt, ha megvan meglehet nézni, aztán felveszem a rendeléseket.
Azért jobb ha mindenki tudja, hogy az így házilag barkácsolt elemek, ugyan jól néznek ki, és valamivel könnyebbek, de mivel csak tetszés szerint van a szövet elhelyezve, közel sem terhelhetők annyira, minr a profi alkatrészek, szóval csak nem teherviselő elemeket érdemes barkácsolni.
Revidiálom az álláspontomat.Egyre inkább az a véleményem, hogy ez a fejidom bizony egy aerox-ról származik.Bár igazából tök mind1, a lényeg, hogy jól áll neki
kössz, bár még nem száp, de majd az lesz. Bátyám legyártja az összes idomot ami rajta van karbonból, meg egy vázborítást, +egy hasidom, némi polírozás, új gumik...Na akkor szép lesz:)))
most szerelőnél van, motorját renberakja, karbiszinkron, szelephézag, olajcsere,+ a teleszkópok.hazajön és akkor nekiesek. Aztán majd rakok fel képeket.
Ja a fejidom nem aerox:) Valahonnan Németo.-ból érkezett(e-bay)
Ez a gép azóta nálam van:) Azért van munka vele rendesen, a bürökráciáról nem is beszélve. De egyelőre úgyérzem megérte, aztán majd kiderül mennyibe áll meg.
Más hirdethet vagy mi?! :P
Szal ledes, integrált indexes hátsó lámpa akit érdekel, írjon! szr.3.14@gmail.com
ár 25 ropi.