Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyileg merre?
Szeretném, igen
Küldjék?
Esetleg egy fotót lőne valaki róla? Azt sem tudom, h néz ki, bár nyilván nem egy bonyolult szerkezet.
Köszönöm, az lesz, ha nincs más...
Esztergályos csinál neked
Kuplung karból hiányzik a “korong’”, amibe belemegy a munkahenger rúdja. Valakinek ötlet esetleg, honnan tudok ilyet szerezni? Boltban, bontóban csak egyben adják.
Alapvetően amit tudok megcsinálok magam a motoron de van egy szerelőm akihez akkor fordulok ha rajtam már túlmutatnak a dolgok.
Minden évben felkeresem hogy valami fura hang jön a blokkból és minden évben kiröhög mert semmi baja a vasnak
Most sikerült beindítani az új olajjal és gurulni egyet. Semmi hang. Valami azért lehetett szerintem a szar olaj miatt, de lehet, h teljes egészében csak a füldugó hatása volt. Mindig tanul az ember. Azért nem baj, h nem görbült el pár szelep
Eladó!
Igen, még annyit hozzátennék a dologhoz, hahűtővíz lenne benne akkor a kipufogónál fehéres füst is jelen szokott lenni. És úgy habzana a kéülelőnél mint az állat.
Ha fagyálló lenne benne, akkor fehéres hab, és trutyi lenne mindenhol a motorblokkban. Ha víz keveredik az olajjal akkor abból fehéres emulzió lesz.
Hangosabbnak meg valószínűleg a füldugó miatt hallottad. Nekem is zörgősebbnek tűnik a blokk, ha hosszú idő után kiveszem a füldugót.
Az sem feltétlen jó ha egy olaj túlzottan tiszta. Lehetséges, hogy gagyibb és nem köti meg annyira a szennyeződést, mint amennyire kellene.
R1-ből én is engedtem már le több olajat, mint amennyit beletöltöttem, az nem jelent semmi jót!
Leengedtem belőle az olajat, de semmi nem odavaló nem volt benne. Viszont továbbra is gyanúsan tiszta, átlátszó, világos a színe. Délután feltöltöm az új olajjal, és meghallgatom, most nem volt rá időm. Kezdek arra gyanakodni, hogy mi után 300 km-t jöttem vele autópályán füldugóval és kihúztam a fülemből, sokkal érzékenyebb volt a hallásom a szinte teljes csönd után.
De hozzátartozik az is, hogy gagyi Bárdis olajszűrő volt benne. Feltenném a kérdést, a Yamaha márkaszervizben mit keresett ilyen olajszűrő (ott szervízeltette az előző tulaj az ismerősénél)? És ha ilyen olajszűrő tettek bele, akkor milyen olajat? A 3,3 l helyetti 4 l olajról pedig már nem is tudom, hogy mit gondoljak.
Ird meg majd mi volt.
Holnap le eresztem belőle egy átlátszó tartályba, bízok benne, hogy nem lesz benne alul víz. Bár nagyon fagyállóra utal az olajban a megváltozott szín, a nagyobb mennyiség.
A Yamalube ha jól tudom Motul (legalábbis régeben ők "palackoztak" nekik) azzal meg nem szokott baj lenni ill nekem még nem volt vele gondom.
Pont ezen akadtam fent én is, rendesen áttetsző, arany színű. Gyári Yamaha 10.40-és, az előző tulaj Yamaha márkaszervizben szervizeltette, ott volt ismerőse. Azt mondja egy szerelő, hogy szétesett az olaj. Most két nap alatt mentem vele a 600 km-t, amiből 400 autópálya volt, 200-250 között végig. Mintha hangosabb is lenne, de ezt lehet, hogy már csak bemozizom.
A "hab" teljesen normális. Szerintem nem annyira gáz. Igaz ha nem írtad volna nem gondoltam volna hogy van már 5ezer benne. Milyen olaj van benne? (motul 7100?)
Nem gáz ez az olaj szín? 5000km.es olajnak nem kellene sötétebbnek lennie? És mintha több is lenne benne, a hab is fura rajta.
És még a Rad-ban sem értenek hozzá???
Vicces....
Motul factory line 2.5W ami ugyan az mint a Suzuki L01
5w kell bele
Ha kell valakinek, odaadom 3e.ért. 4,5e. volt, bontatlan, számlás.