Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háj! Olyan problémám van, hogy az automata szívató hideg indításnál baromira gyorsan visszaejti a fordulatot. Még 21 fokon sincs a víz, de már alapjáraton tötyög a motor. Indításkor kicsit felpörög és vissza alapjáratra. Próbáltam ráállítani, gondolom jól el is állítottam. service manualban nem találtam semmit róla. Valaki tudna a beállításában ebben segíteni? Köszönöm
Atix.... Budapest
Sziasztok, k3-ra keresek hátsó fékmunkahengert miután szerencsésen beállt menetközben, továbbá hátsó féklámpa jeladót! Kérem aki tud bármi modón segíteni vagy ismer bontót ahol épp van egy ilyen motor kérem jelezze, köszönöm
A gyári K4 az a Tokico toyoc93FHH YJ3914?
S1000R-en 20e km-nél még bőven jók a gyári betétek.
Az első tulaj (8e km-ig használta) sztem csak hátsó fékkel fostorgott (az cserés is most 20e-nél). Pályán nem járt a motor + egy naked verziónál a gyakori hatalmas sebességek (és így az arról történő fékezések) nem gyakoriak.
Szóval ha nem egy vadállat az illető, kedveli a hátsó fék használatát és amikor lehet, előrelátóan, motorfékkel (ami ezres blokknál azért érezhetp) is lassul a forgalomban (i.e. nem egy idióta), akkor nem elképzelhetetlen 25e-nél a gyári első fék, még ha nem is gyakori, és nyilván szarrá van már kopva.
Főleg ha a műszerfalat is cserélték a perec után!

De egy rosszindulatúak vagyunk.
ugrott az áruk, most egy jobb gyáribb álapotú 1.2m az ára. Mikor mély ponton volt a piac 2 éve akkor volt egy milla alatt az áruk. Aztán stabilizálódott a használt motorok piaci ára.
tul van árazva......gyári idomos társai hasonló árban mozognak
25.800 gyári fékbetéttel 1000-es motoron!? Azonnal kérem szépen a betét nevét, már megyek is venni egy garnitúrát... :-)
Most komolyan aki nem szán 20,000Ft-ot egy pályaidomra sem az mire költött a motoron?
Eladó gsxr 1000 K4 kifogástalan műszaki állapotban. Valós 25800 km (bármikor leinformálható)! A motornak én vagyok a 3. tulajdonosa, az előttem lévő tulajnál 10 évet volt a motor, mondhatni szobadísz szerepét töltötte be. A fékbetétek még gyáriak, valamint a láncszett is gyári. Az eredeti gyári szerszámkészletet is adom a motorhoz. Hogy miért NAKED? Igen a motorral estek egyet 2006-ban olyan szintem, hogy csak az idomok sérültek! Nem váz törött, nem váz hajlott a motor futóműve, illetve vázszerkezete teljesen sérülésmentes. Hogy miért nem lett felidomozva utána? A kérdésre a válasz meglátásom szerint anyagi okokra vezethető vissza.Igazság szerint én is gondolkoztam a motor felidomozásán, viszont annyira megtetszett így, hogyaradt naked.Ja és szétegykerekezve sincsen és nem streetfighter motor attòl függetlenül, hogy a kinézete erre hajaz.. Ezeket a kérdéseket csak azért vázoltam fel, mert tudom jól, hogy az esetleges vevőtől ez lenne az első kérdés, de bármilyen jellegű kérdésre szívesen válaszolok. Az eladás oka típus váltás. Amit a motorhoz adok (Brembo fékbetétek, gyári kipufogó, gyári szerszámkészlet).
Eladó! Érd: 0670/ 326-7381
2008as R1re nincs véletlen?
K5 1000-re.
Pályaidomom nekem is lesz eladó, kis gyári spotlámpával jó áron ha valakit érdekel!:)
Hamarabb tennék fel pályaidomot egyötöd áron. A ramair cső is eladó 5000Ft párban.
Mi a véleményetek a 200-as méretű M7rr-ről?
Kulcstartók postázással 1200ft

kgdrzs@hotmail.com
Kulcstartók, 1200ft postázással ;)

kgdrzs@hotmail.com
Van ami egész jó és nincsen semmi baja egy idő után sem. Csak nagyon ki kell fogni, érdemes az Auctmarts-ról venni. Én is onnan tervezek a K5-re venni.
Nem hullik szét csak néha csálén áll, meg kifakul 1-2 szezon alatt. De ez sem biztos.
Hali. Valakinek van tapasztalata az ebayes ABS plasztik idomzatokkal? 80-90 ezerért mennek. Megéri vagy szethullik?
Privi ment
Kispest