Háj! Olyan problémám van, hogy az automata szívató hideg indításnál baromira gyorsan visszaejti a fordulatot. Még 21 fokon sincs a víz, de már alapjáraton tötyög a motor. Indításkor kicsit felpörög és vissza alapjáratra. Próbáltam ráállítani, gondolom jól el is állítottam. service manualban nem találtam semmit róla. Valaki tudna a beállításában ebben segíteni? Köszönöm
Sziasztok, k3-ra keresek hátsó fékmunkahengert miután szerencsésen beállt menetközben, továbbá hátsó féklámpa jeladót! Kérem aki tud bármi modón segíteni vagy ismer bontót ahol épp van egy ilyen motor kérem jelezze, köszönöm
S1000R-en 20e km-nél még bőven jók a gyári betétek.
Az első tulaj (8e km-ig használta) sztem csak hátsó fékkel fostorgott (az cserés is most 20e-nél). Pályán nem járt a motor + egy naked verziónál a gyakori hatalmas sebességek (és így az arról történő fékezések) nem gyakoriak.
Szóval ha nem egy vadállat az illető, kedveli a hátsó fék használatát és amikor lehet, előrelátóan, motorfékkel (ami ezres blokknál azért érezhetp) is lassul a forgalomban (i.e. nem egy idióta), akkor nem elképzelhetetlen 25e-nél a gyári első fék, még ha nem is gyakori, és nyilván szarrá van már kopva.
De egy rosszindulatúak vagyunk.
ugrott az áruk, most egy jobb gyáribb álapotú 1.2m az ára. Mikor mély ponton volt a piac 2 éve akkor volt egy milla alatt az áruk. Aztán stabilizálódott a használt motorok piaci ára.
Eladó gsxr 1000 K4 kifogástalan műszaki állapotban. Valós 25800 km (bármikor leinformálható)! A motornak én vagyok a 3. tulajdonosa, az előttem lévő tulajnál 10 évet volt a motor, mondhatni szobadísz szerepét töltötte be. A fékbetétek még gyáriak, valamint a láncszett is gyári. Az eredeti gyári szerszámkészletet is adom a motorhoz. Hogy miért NAKED? Igen a motorral estek egyet 2006-ban olyan szintem, hogy csak az idomok sérültek! Nem váz törött, nem váz hajlott a motor futóműve, illetve vázszerkezete teljesen sérülésmentes. Hogy miért nem lett felidomozva utána? A kérdésre a válasz meglátásom szerint anyagi okokra vezethető vissza.Igazság szerint én is gondolkoztam a motor felidomozásán, viszont annyira megtetszett így, hogyaradt naked.Ja és szétegykerekezve sincsen és nem streetfighter motor attòl függetlenül, hogy a kinézete erre hajaz.. Ezeket a kérdéseket csak azért vázoltam fel, mert tudom jól, hogy az esetleges vevőtől ez lenne az első kérdés, de bármilyen jellegű kérdésre szívesen válaszolok. Az eladás oka típus váltás. Amit a motorhoz adok (Brembo fékbetétek, gyári kipufogó, gyári szerszámkészlet).
Van ami egész jó és nincsen semmi baja egy idő után sem. Csak nagyon ki kell fogni, érdemes az Auctmarts-ról venni. Én is onnan tervezek a K5-re venni.
Az első tulaj (8e km-ig használta) sztem csak hátsó fékkel fostorgott (az cserés is most 20e-nél). Pályán nem járt a motor + egy naked verziónál a gyakori hatalmas sebességek (és így az arról történő fékezések) nem gyakoriak.
Szóval ha nem egy vadállat az illető, kedveli a hátsó fék használatát és amikor lehet, előrelátóan, motorfékkel (ami ezres blokknál azért érezhetp) is lassul a forgalomban (i.e. nem egy idióta), akkor nem elképzelhetetlen 25e-nél a gyári első fék, még ha nem is gyakori, és nyilván szarrá van már kopva.
http://www.trickracing1.com/Tw...
De egy rosszindulatúak vagyunk.
ugrott az áruk, most egy jobb gyáribb álapotú 1.2m az ára. Mikor mély ponton volt a piac 2 éve akkor volt egy milla alatt az áruk. Aztán stabilizálódott a használt motorok piaci ára.
kgdrzs@hotmail.com
kgdrzs@hotmail.com