Nekem ragasztva van üvegszálas, de már kezdett elengedni a ragasztó így nem volt nehéz levakarni. Visszatettem hőálló szilóval(igazi mindenes cucc :D ), szerintem pár évig nem akarom leszedni.
Köszi! Én sem értem még mindig hogy úsztuk meg ilyen olcsón...
Deknivédő meg nekem is pont ilyen célból került fel, h haza tudjak jönni lábon, ha a pályanapon vmi félrecsúszna :)
Kérdésedre a válasz sztem amúgy az, hogy nem "normális" (feltéve ha nem 20 kiló vagy). Valószínűleg nagyon le van áttételezve, vagy tényleg nagyon összeül a hátulja (vagy mind2).
Nem, bár jó ideig kerestem én is, K5-öt akartam, de fél év alatt sem találtam számomra igazán jót.
C-ben meghal az egész, annyira rossz úgy vezetni, h esőben sem volt .szimpatikus. Nem baj, ha emeli -ha ez normális, akkor emelje.
De ez nem aktív futóműves, abba nem nyúl bele az elektronika. Csak a gázreakció puhul és a teljesítmény csökken.
Nem te voltál aki egész nyáron K9-et vadászott? :) K7-nél könnyű orvosolni a problémát, átrakod C üzemmódba indulásnál és az átállítja a hátsó rugóstagot keményebbre, hogy már ne emelje annyira az elejét.
Ha már baleset... Normális az, h 3.ban még nem tudok teljes gázt rátenni (K7), mert emeli az elejét és 4.ben is nagyon elkönnyül? Nem volt még ilyen erős motorom, nem tudom, nem-e mondjuk hátsó teló probléma? Eddigi motorjaimat végsebességnél (valós 270 körül) teljesen stabilnak éreztem, ezt most nem érzem annak 280 felett. Hátsó telón nem érzek, látok problémát, első villa csúszószárain olaj film van, ami nagyon kicsit kenhető is. Lehet ez a gond?
4 nap volt az intenzív a belső vérzés miatt, de nem kellett szerencsére műteni. Utána még pár nap traumatológia a karom miatt, mert beleállt vmi a felkaromba (talán a hátsó ajtó felső csücske, az van olyan magasságban), eléggé cafatosra lyukasztotta, de már egész tűrhetően néz ki. Fogam letört, de már az is kész van. Ezen kívül itt ott fáj, vállam, térdem, de órási mázli, hogy csak ennyi.
Volt a baráti körben hasonló eset, szóval volt jól bevált ügyvédi ajánlás és első dolgom volt őt felkérni. Már intézi, csak várjuk a szakértői nyilatkozatot. Kíváncsi vagyok hogy s mint lesz az egész ügy, remélem nem húzzák el sokáig. Nem igazán tudnak sztem semmibe belekötni.
Az autót és a motort nézve nagy mák, hogy itt ezt leírhatod. Ha most nem kórházban vagy, az meg egyenesen csoda.
Személyes tapasztalat alapján javaslom egy közlekedési ügyekre specializálódott ügyvéd megbízását. Biztosan lesz egy szakértői vélemény, hogy mennyivel mentél az ütközés előtt, stb. és hajlamosak a biztosítók mindenbe belekötni, hogy a sértetti közrehatás mértékét (= amiről szerintük te tehetsz, és hozzájárult a balesethez, ill. annak súlyosságához) feltornázzák. Nagyon úgy tűnik, hogy arra játszanak, hogy arcátlanul kétségbe vonják a kártérítési kötelezettségüket, mert 10-ből 9 ember nem pereli be őket, és beéri vmi alamizsnával.
Köszönöm! Szerencsénk volt, hogy ennyivel megúsztuk az biztos. Nekiestem én is, a jobb váll kar részemmel nyomtam be az autó felső részét, de vhogy tovább is repültem. Valószínű, hogy az ütközés pont jó ütemben mozdította el az autót a helyéről. Fikáztam sokat az alpinestars ruhát, de most sokat fogott.
Ha jól emlékszem 200euro volt és el is tudta hozni Álmos, mert pont felém járt.
Darabokban tudtam csavarhúzóval letépkedni,ami sérülésmentes volt az ezután már nem.
Deknivédő meg nekem is pont ilyen célból került fel, h haza tudjak jönni lábon, ha a pályanapon vmi félrecsúszna :)
C-ben meghal az egész, annyira rossz úgy vezetni, h esőben sem volt .szimpatikus. Nem baj, ha emeli -ha ez normális, akkor emelje.
De ez nem aktív futóműves, abba nem nyúl bele az elektronika. Csak a gázreakció puhul és a teljesítmény csökken.
Volt a baráti körben hasonló eset, szóval volt jól bevált ügyvédi ajánlás és első dolgom volt őt felkérni. Már intézi, csak várjuk a szakértői nyilatkozatot. Kíváncsi vagyok hogy s mint lesz az egész ügy, remélem nem húzzák el sokáig. Nem igazán tudnak sztem semmibe belekötni.
Személyes tapasztalat alapján javaslom egy közlekedési ügyekre specializálódott ügyvéd megbízását. Biztosan lesz egy szakértői vélemény, hogy mennyivel mentél az ütközés előtt, stb. és hajlamosak a biztosítók mindenbe belekötni, hogy a sértetti közrehatás mértékét (= amiről szerintük te tehetsz, és hozzájárult a balesethez, ill. annak súlyosságához) feltornázzák. Nagyon úgy tűnik, hogy arra játszanak, hogy arcátlanul kétségbe vonják a kártérítési kötelezettségüket, mert 10-ből 9 ember nem pereli be őket, és beéri vmi alamizsnával.