Amugy lehet csak le kell venni es alkohollal kitakaritani, mert be tud azni es az elektrolitos lötty megbolonditja, de mint lathatod van utana gyartott is.
Szervusz István!
Köszönöm szépen a segítő szándékod! Szerencsésen végződött a melegen megállós gsx történet. Mindent átnézve, kimérve, kikötöttem a dőlésérzékelőnél. Találtam benne letörött réz érintkezőt, ami kedve szerint jött ment a dobozban. A képen... Hogy ez hogyan párosul a meleggel...? És hogy ki mászott oda be, és törte le azt az érintkezőt még egy jó kérdés! Ma mentem a motorral kb. 70km-t hibátlanul.
Üdv,
Zoli.
Köszönöm szépen,akkor ez sajnos nem járható út. Valamit ki kell találnom külföldre,mert ezzel a gyári tubával nem akarok menni,viszont félek hogy a Leovincivel meg esetleg buzerálnának a szervek.
https://www.motorcyclespecs.co...
és volt belöle "naked" verzió is: https://www.motorcycleclassics...
Ebböl az ösböl épitették. valóban rosszak az arányok, föleg a hosszú lengövilla visszatetszö...inkább az fogott meg, hogy mennyire közel áll az 1400-es az elödeihez...
Az öreg GSX1100 és GS 1150 motorok adták a drag versenyek eröforrását, a hengergörgös fötengelycspágyazással mindet kibirtak...amúgy a váltójuk pittingesedik, mint a bandit/gixer váltó, és kuplungkosár konstrukcioja sem volt egy fönyeremény...
Az általad posztolt motor képe a "klasszikus" szemüvegemen keresztül nézve nem fog meg...nekem hiányzik a motor "hatulja" -nincs befejezve...
Szeretem az ésszel összelegózott powerbike-okat, viszont az általad linkelt motor nekem valahogy nem adja ki :-( Nem tetszenek az arányai - ha jól látom, az ős, lég-olajos 1100-es gixxer felfelé ívelő faridomja "jól mutathat" egy streetfighteren, itt viszont végeredményben úgy néz ki a motor, mint ami állandóan orra akarna esni. Valamint a testes, nagy motorok arányait nagyon el tudja rontani az extrém rövid kipufogó(k)
Én is megmutatom az all time kedvenc "neoclassic" átépítésemet: https://www.worldwidebombermag...
Amugy a kedvenc „ atalakitasom:: https://images.app.goo.gl/Lwvx...
Sokan, sokra nem értékelik azt amit a suzuki csinalt... mar evtizedekkel ez elött magas foku volt at alkaresz atfedes es kompatibilitas a modellek között ... ma meg ketszer nem tudjak ugyan azt lerajzolni, nemhogy beepiteni...
https://www.sportmotor.hu/foto...
Amikor egymas melle allitottam at öreg gsx1100 motorommal akkor még tolomerövel is megmertem... ugyan az a csökeresztmetszet es kb ugyan az a vazgeometria volt a ket motornal. Az nyeklik, nem 46 mm—es telo. A segue van picit feljebb huzva meg a dobok. Ezert olyan „ tökeletes“ ez a retro motor.
Ezert indokolatlan az ilyen b- king atalakitas... akkor kell venni egy King-et. Az erösebb ( alul nem), meg merevebb...es lehet meg olcsobb is.
Igen, kb. 2010-2011 körül történt :-)
Az eléggé furcsa, hogy egy gyári, akár 15-20 éves fékcsőszett rendben van, egy stahlflex meg már illegál kategória, amibe beleköthetnek a szervek...
A közelmúltban árultak hahun egy GSX1400-at B-king első futóművel, szerinted ez az átalakítás csökkenti a "zselékocka" jelleget? Vagy a váz miatt továbbra is fennforog a tényállás? :-)
Lehet az fötengely jeleadó, volt olyan hogy elvesztette az induktív jeledó a mágnesességét, de a tekercst mérve jó volt. Dobtunk mögé egy másik neudyum mágnest, és már jött a jel. (egy pegaso 650 -nél volt)
Csak azt nehéz magyarázni, hogy akkor álló helyzetben miért nem megy el a jeladó...
Nem fogunk rajta összeveszni, most nem találok róla pontos infót csak ezt a régi tesztet... Már nincs meg a gsx 1400 forum amin Zsják Peti vágott ki a kétdobosból katalizátort úgy 15 éve lehetett, de pontos évjáratot nem tudok...ezen a fórumon a 100. oldalon említettem ha jól emlékszem... https://www.sportmotor.hu/foru...
Gyanús,hogy főtengely jeladó betérdelt. Annak vannak ilyen tünetei. Megmelegszik leáll,kihűl akkor meg indul. FI azért világít mert nincs szinkronjel a veztengely meg a főtengely között így nincs képben az injektor hogy mikor mit kell csinálni.
Azt kideritetted hogy üzemanyagot nem kap vagy szikrat mikor tulmelegszik?
Mondjuk ha fujsz be a legszüröhazba hideginditot vagy fektisztito spray akkor elindulna? Vagy pipat lehuzva egy 5. gyertya testelve van szikra?
Amugy üzemanyagszürö ( tankban a pumpa aljaban) volt tisztitva cserelve?
És szelephézag probléma csak menet közben jön elő? Álló, tűzforró motornál nem? Nehezen hiszem. Ötletem sajnos nincs, Azon gondolkodom, mi más akkor, amikor mozog a gép? A magam esze után csak azt mondanám mégis, hogy valami kontakt hiba lehet. Ennek ellentmond a tény, hogy mintha melegedéssel kapcsolatos lenne a baj, mert van "hűlési" idő . Azt hiszem, ezen el fogunk polemizálni egy ideig...
Azt leírnád ,hogy hol van "eldugva" a motoron?!
Ha netán így járnék!
Köszönöm!