Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Azt leírnád ,hogy hol van "eldugva" a motoron?!
Ha netán így járnék!
Köszönöm!
Amugy lehet csak le kell venni es alkohollal kitakaritani, mert be tud azni es az elektrolitos lötty megbolonditja, de mint lathatod van utana gyartott is.
A ketdobos rendszer szerintem feszerelheto a tiedre. Kell 4-2 gyujto a ket dobbal meg a ballos hatso labkonzol a felfogato szemmel.
Sziasztok! TPS szenzor (bal) esetleg van valakinek elfekvőben, vagy ötlet hol keressem? Köszönöm
Szervusz István!
Köszönöm szépen a segítő szándékod! Szerencsésen végződött a melegen megállós gsx történet. Mindent átnézve, kimérve, kikötöttem a dőlésérzékelőnél. Találtam benne letörött réz érintkezőt, ami kedve szerint jött ment a dobozban. A képen... Hogy ez hogyan párosul a meleggel...? És hogy ki mászott oda be, és törte le azt az érintkezőt még egy jó kérdés! Ma mentem a motorral kb. 70km-t hibátlanul.
Üdv,
Zoli.
Sziasztok, nincs valakinél elfekvőben/meguntban egy kék-fehér bagster tankbőr eladásra?
Köszönöm szépen,akkor ez sajnos nem járható út. Valamit ki kell találnom külföldre,mert ezzel a gyári tubával nem akarok menni,viszont félek hogy a Leovincivel meg esetleg buzerálnának a szervek.
Hosszabb es atmeröben is van entered.
https://www.motorcyclespecs.co...
és volt belöle "naked" verzió is:
https://www.motorcycleclassics...
Ebböl az ösböl épitették. valóban rosszak az arányok, föleg a hosszú lengövilla visszatetszö...inkább az fogott meg, hogy mennyire közel áll az 1400-es az elödeihez...

Az öreg GSX1100 és GS 1150 motorok adták a drag versenyek eröforrását, a hengergörgös fötengelycspágyazással mindet kibirtak...amúgy a váltójuk pittingesedik, mint a bandit/gixer váltó, és kuplungkosár konstrukcioja sem volt egy fönyeremény...

Az általad posztolt motor képe a "klasszikus" szemüvegemen keresztül nézve nem fog meg...nekem hiányzik a motor "hatulja" -nincs befejezve...
Szeretem az ésszel összelegózott powerbike-okat, viszont az általad linkelt motor nekem valahogy nem adja ki :-( Nem tetszenek az arányai - ha jól látom, az ős, lég-olajos 1100-es gixxer felfelé ívelő faridomja "jól mutathat" egy streetfighteren, itt viszont végeredményben úgy néz ki a motor, mint ami állandóan orra akarna esni. Valamint a testes, nagy motorok arányait nagyon el tudja rontani az extrém rövid kipufogó(k)
Én is megmutatom az all time kedvenc "neoclassic" átépítésemet:
https://www.worldwidebombermag...
Amugy a kedvenc „ atalakitasom::
https://images.app.goo.gl/Lwvx...
Sokan, sokra nem értékelik azt amit a suzuki csinalt... mar evtizedekkel ez elött magas foku volt at alkaresz atfedes es kompatibilitas a modellek között ... ma meg ketszer nem tudjak ugyan azt lerajzolni, nemhogy beepiteni...
Zselékocka... de régen irtam màr le...igaz jo 4-5 éve a Gsxr 1100- ekkel kelek- fekszek! Most mar azok is retrok a 89-92 közötti gyartasukkal...
https://www.sportmotor.hu/foto...
Amikor egymas melle allitottam at öreg gsx1100 motorommal akkor még tolomerövel is megmertem... ugyan az a csökeresztmetszet es kb ugyan az a vazgeometria volt a ket motornal. Az nyeklik, nem 46 mm—es telo. A segue van picit feljebb huzva meg a dobok. Ezert olyan „ tökeletes“ ez a retro motor.
Ezert indokolatlan az ilyen b- king atalakitas... akkor kell venni egy King-et. Az erösebb ( alul nem), meg merevebb...es lehet meg olcsobb is.
Igen, kb. 2010-2011 körül történt :-)
Az eléggé furcsa, hogy egy gyári, akár 15-20 éves fékcsőszett rendben van, egy stahlflex meg már illegál kategória, amibe beleköthetnek a szervek...
A közelmúltban árultak hahun egy GSX1400-at B-king első futóművel, szerinted ez az átalakítás csökkenti a "zselékocka" jelleget? Vagy a váz miatt továbbra is fennforog a tényállás? :-)
Lehet az fötengely jeleadó, volt olyan hogy elvesztette az induktív jeledó a mágnesességét, de a tekercst mérve jó volt. Dobtunk mögé egy másik neudyum mágnest, és már jött a jel. (egy pegaso 650 -nél volt)

Csak azt nehéz magyarázni, hogy akkor álló helyzetben miért nem megy el a jeladó...
https://www.motorradonline.de/...

Nem fogunk rajta összeveszni, most nem találok róla pontos infót csak ezt a régi tesztet... Már nincs meg a gsx 1400 forum amin Zsják Peti vágott ki a kétdobosból katalizátort úgy 15 éve lehetett, de pontos évjáratot nem tudok...ezen a fórumon a 100. oldalon említettem ha jól emlékszem...
https://www.sportmotor.hu/foru...
SERVIZMANUALS FI SISTEM
https://www.carlsalter.com/dow...
Úgy emékszem azt olvastam,hogy csak 2005-től lett katalizátoros. De azért bökőt nem tennék a torkomhoz.....
Gyanús,hogy főtengely jeladó betérdelt. Annak vannak ilyen tünetei. Megmelegszik leáll,kihűl akkor meg indul. FI azért világít mert nincs szinkronjel a veztengely meg a főtengely között így nincs képben az injektor hogy mikor mit kell csinálni.
Azt kideritetted hogy üzemanyagot nem kap vagy szikrat mikor tulmelegszik?
Mondjuk ha fujsz be a legszüröhazba hideginditot vagy fektisztito spray akkor elindulna? Vagy pipat lehuzva egy 5. gyertya testelve van szikra?
Amugy üzemanyagszürö ( tankban a pumpa aljaban) volt tisztitva cserelve?
Oldaltamaszon vagy nagy allvanyon jarattad a motort?
Melyik senzorok lettek kimerve?
Ha jol veszem ki, akkor terhelesen adja meg magat? Az udvaron alapjaraton van gondolom neha turaztatod...
És szelephézag probléma csak menet közben jön elő? Álló, tűzforró motornál nem? Nehezen hiszem. Ötletem sajnos nincs, Azon gondolkodom, mi más akkor, amikor mozog a gép? A magam esze után csak azt mondanám mégis, hogy valami kontakt hiba lehet. Ennek ellentmond a tény, hogy mintha melegedéssel kapcsolatos lenne a baj, mert van "hűlési" idő . Azt hiszem, ezen el fogunk polemizálni egy ideig...