Tud valaki tanácsot adni, hogy hol tudok igen olcsón új gumit venni erre a motorra? Jó lenne, ha kicsit többet bírna mint a gyári (mondjuk 15e km-t). Esetleg ha jó áron van, akkor beérem 1 eredeti hátsóval, az első úgyse kopott semmit.
Nagyon köszönöm a felajánlást abolcskei,de ilyen jellegű motorom (mint a tied) nekem is van hátul a disznóólban,egy babetta amiről már beszéltünk,akár azzal is mehetnék és nem kéne hozzád lebuszoznom érte.
Tarka boy ! én sajna nem tudok menni , ha kell a GSR-t oda tudom adni kölcsön ha nem készül el a te géped , és akkor legalább motorral mész a motoros túrára
Nekem van bőrjakóm és szövetjakóm is. A szöveten átfúj a szél, a bőrön nem. Viszont, a bőr talán könnyebben hül le. Kopásállóság szempontjából a bőr mindenféleképpen jobb. Bőrnacit semmiképpen sem vennék fel, ezért kordura gatyóban nyomom télen-nyáron. Eddig nekem mindkettő bevált, ezért igazából nem is tudtam eldönteni, melyik a jobb. Mindenesetre, taknyolásnál a bőr jobban meg fog védeni, és nem ég rád.
Akinek valami kérdése van a túrával kapcsolatban, az hívjon fel: 06 30 922-0689
A túra alatt sms-ben kommunikálunk, mert úgyis csak a pihenők alatt tudom megnézni a telefonom.
gibbon ?
Simán!Az elejét feltákolom kerór,és miközben pörög a kesztyüm végére varrt smirglicsíkok teszik a dolgukat!Hátsónál meg csak hanyatfekszem menetközben!
igy mind a két kereket hamar lekezelem!
ÁÁÁ az sem para!Az eleje és a hátulja fel van emelve a GSRnek!Oadteszünk elé egy ezres gixxert természetesen annak a hátsókereke is bakon van,de úgy,hogy a GSRnek az elsőkerekéhez szorosan hozzáérjen!Aztán mehet az első felni is!
Tud valaki tanácsot adni, hogy hol tudok igen olcsón új gumit venni erre a motorra? Jó lenne, ha kicsit többet bírna mint a gyári (mondjuk 15e km-t). Esetleg ha jó áron van, akkor beérem 1 eredeti hátsóval, az első úgyse kopott semmit.
Előre is köszi a segítséget.
Üdv,
N.