Nemrég lettem GSR600 (2008) tulaj, kb. 40k km van benne, olaj, gyertyák, szűrők cserélve, injektorszinkron pipa, akksi jó, üzemanyag van benne, alapjárat kb 1300, viszont nálam is előfordul (bár elvileg 2007-es évjárat felett már nem kellene neki), amit többen írtatok, hogy stop táblát közelítve (vagy akár vészfékezésnél) 2. , 3.ban gáz elzárás, kuplung behúzása után a motorfordulat alapjárat alá esik és lefullad. ( Üresben nem tapasztalható) Itt is és egyéb fórumon is írtak mindent szenzoroktól szelephézagig.
Van itt valaki , akinél szintén előfordult már ez és fixen tudja mi okozta a problémát és mi volt rá a megoldás?
Sziasztok.
Nem régiben lettem GSR600 (2008) tulaj, nagyjából 40k km van benne, légszűrő, gyertyák, olaj, szűrők cserélve, injektorszinkron pipa, alapjárat kb. 1300, akksi rendben, viszont nálam is előfordul, hogy pl. stoptáblát megközelítve 2.ban vagy 3.ban gáz elzárás, kuplung behúzása után leáll a motor és újra kell indítani.
Állítólag ez a jelenség 2007-es évjárat felett már nem igazán fordul elő, de ugye a kivétel erősíti a szabályt..
Olvastam itt és egyéb fórumon mindent, beszélnek szenzoroktól, szelephézagig mindenről, úgy tűnik mindenki csak tapogat..
Akad valaki, akinél szintén kijött ez a dolog és fixen tudja, hogy mi okozta, mi lett rá a megoldás?
Köszi előre is!
Eljött a szekunder lánc cseréjének ideje . A gyárilag felszerelt RK lánccal kb 44 000 Km , a mostani DID 38 000 Km - nél cik-cakban van , jön a rozsda belőle , pedig jobb bánásmódban részesült. Hálám jeléül most AFAM tipusú kerül rá.
Kíváncsi lennék arra a kormányvég rezgésre.......
Mostanában nem volt szerelve, szétszedve?
Talán fellazulhatott valami.
Nem tudunk semmit a motorról és rólad sem. Mikori évjárat a motor? Helyileg merre vagy?
3-4-5 mindig 7k tól erősödik zavaróvá (kettesben nem játszottam vele). Városban alatta használva minimális.
Motorra tippelnék, mert mintha az alapjáraton is jobban érezném, de azt már lehet bebeszélem magamnak :)
El kellene különíteni, hogy a motorból jön-e a rezgés/vibráció vagy a futómű illetve gumiabroncs okozza-e.
Mindenképpen a 7000 f/perc a lényeg, sebességfokozat vagy sebesség nem?
Sziasztok, tudtok nekem egy megbízható és jó Suzuki szerelőt GSR600-hoz ajánlani? Át kéne vizsgálni a gépet mert eddig olyan simán ment mint az álom teljes tartományban, de most 7.000 fölött elkezd rezegni a kormányvég és nem akarja abbahagyni feljebb sem (nem vészes, nem kell kapaszkodni, de kellemetlen és nyilván jelez valamit :/. Valakinek ötlet mitől lehet?
Még 105°C fölé is tud menni mindenféle hiba és probléma nélkül. Nyomás alatt nem forr még ilyenkor.
Létezik hűtősapka tesztelő célszerszám, amivel lehet ellenőrizni a szelepét. De szerintem nincs senkinek.... :)
Ha 92°C volt mikor leállítottad, az fel tud menni akár 98°c-ig is utána.
Azlesz valszeg, jobban nembántom. DE! most jöttem rá, hogy volt kamera a fejemen így látom végig a hőfokot… 🤣
Egyszer felkúszott 99-re a dugóban, de kb 400m-t még mentem a benyakútig.92 fokos volt a víz mikor leállítottam.
Én sem bontogatnám feleslegesen, ha azóta semmi hibajelenség. Simán lehet, hogy csak "hiba volt a mátrixban". Járj vele, figyelgesd aztán ha semmi gond, ráérsz a folyadékot is a "téli szünetben" cserélni. Nyilván nem gond, ha cserélve van 2 évenként, de ha amúgy semmi baja, nem melegszik túl ,stb, simán várhat a szezon végéig.
Feleslegesen nem bontogatnék, álló helyben párszor melegítsd fel a ventillátor beindításáig és ha akkor nem nyom ki semmit akkor nem kéne belenyúlni. Persze előfordulhat vízkő a hűtőben ami miatt nekem tizenéves tgk, szgk-knál többször volt ez, de motoroknál alig láttam ilyet, de nem lehetetlen. Vízpumpalapát megállást is láttam, de ezeknél az eseteknél a jelenség állandóan fennállna.
Vízcsere végett átnézem mindenképp,azon gondolkoztam leveszem a vízpumpát meg a termosztátot ki,csak nemtudom 2x használható-e a tömítés,vagy ha igen is,fix elszakad majd…
A kiegyenlítő tartály csöveit és csatlakozó csonkokat azért ellenőrizd, nincs-e dugulásod vagy sérült csöved. A tartálynak pont az lenne a feladata, hogy a hőtágulásból eredő túlnyomás oda tolja a felesleges hűtőközeget.
Nemigazán,a szint mindig jó volt,szoktam ellenőrizgetni,De lehet tényleg melege volt és ugy lett leállítva,nem figyeltem arra pont mert siettem(volna).Lehet megpróbálom újra produkálni ugyanezt.”megnyugtatóbb” lenne,minthogy hengerfejes vagy hasonló.
Az a baj nemigazán emlékszem hány fokos volt a víz,akkor mondjuk pont kikaptam 2 piros lámpát egymás után.Hűtőfolyadék nálam még nem volt cserélve mondjuk(3.-ik éve van nálam).Holnap cserélem is egyből,nemtudom mennyire tud elhasználódni.Sokan egyből azzal riogattak, hogy hengerfej gyanus meg ilyesmi…
Nemrég lettem GSR600 (2008) tulaj, kb. 40k km van benne, olaj, gyertyák, szűrők cserélve, injektorszinkron pipa, akksi jó, üzemanyag van benne, alapjárat kb 1300, viszont nálam is előfordul (bár elvileg 2007-es évjárat felett már nem kellene neki), amit többen írtatok, hogy stop táblát közelítve (vagy akár vészfékezésnél) 2. , 3.ban gáz elzárás, kuplung behúzása után a motorfordulat alapjárat alá esik és lefullad. ( Üresben nem tapasztalható) Itt is és egyéb fórumon is írtak mindent szenzoroktól szelephézagig.
Van itt valaki , akinél szintén előfordult már ez és fixen tudja mi okozta a problémát és mi volt rá a megoldás?
Köszi.