Mindig a jobb kézben van a fogyasztás, nincs fix legalacsonyabb.
Rengeted változó van, súly, útvonal fel-le, tempó, gyorsítások száma és módja... stb.
Országút 90 folyamatosan tudna 4 liter körül kb.
De az milyen motorozás már? A GSR nem erre való....
Ha használja az ember a motort, tulajdonságait...akkor a nagy átlag 6.5 liter lehet.
Ebben erós kigyorsítások, 200+ - ok is beleférnek.
A másolás kevés, mert chip-es kulcs kell az immo miatt.
Tehát olyan kulcsot kell keresni, ami megfelelő.
Érdeklődj a kulcskirálynál a nyugati mellett van a volt skála metro alatt/mellett. http://kulcskiralybolt.hu/kapcsolat/
Szakmai kérdés.
GSR -hez kellene kulcsot másolni (sajnos egyet tudott adni az eladó )
Hol lehet ezt megoldani, van megbízható hely amit ajánlanátok? pls
Ja és 4... Aki meg nézi a foto galériámat az látja, milyen hazug geci vagy! aki cs azért mocskolódik, hogy lejárasson... de nem tudsz...))) 5. majd amikor megint az öngyilkosságra gondolsz, előtte szój már nekem is te gyökér, én nem fogom kivenni a kést a kezedből ... sőt ! tudnám ajánlani a kötelet a vashídnál a nyakadba vagy a vonat alá fekvést .... TE BÜDÖS GYÖKÉR GECI csak, hogy el kotródjál már....
1. A Magyar nyelv nagy betűvel kezdi a mondatot...! 2. meg kéne tanulni helyesen írni...! vagy KRÉTÁN ez nem opció Te buzi...? 3."Csak a neten talált képeken is jól látható milyen látványosan sérül. A másik hibája ( ami ugye nem széria csak sürübben előjött) a hirtelen gáz elvétellel járó vissza kapcsplásoknál jelentkező leállás"... Tehát neked ilyet nem produkált..? csak olvastad valahol.....A GSR-600-nak nincs konstrukciós hibája...! amit Te említettél az baleset, vagy a futott km következménye.... Mikor fogadod el, h egy lúzer vagy? KILÓMÉTERES VIGYOR...))) dDe figyu máneeeee ... nem azt fröcsögted Te hulladék, h nem pofázol többet ...???? ESETLEG SOK SIKERÜLT A NŐI KOKTÉLBÓÓÓÓÓLLLLL.... buksikám....
motoros fórumon az1ik ,szegénységi bizonyítványát magyarázza. elnézést kér ,közben folyik a kaka a szájából.
Személyeskedik ,sértegeti a másikat.
Véleményt alkottam 1 olyan motorról ami nekem is volt. Nem fikáztam sőt ha vissza olvasol érthető a dolog.Talán erről szól a topik, a legtöbb motornak autónak van gyengébb pontja. A gsr viszonylag alacsony sebességnél való ütközésnél eltöri a vázat.
Csak a neten talált képeken is jól látható milyen látványosan sérül. A másik hibája ( ami ugye nem széria csak sürübben előjött) a hirtelen gáz elvétellel járó vissza kapcsplásoknál jelentkező leállás.
Nos mekkelek bukott servizvezető szerint nem mókolták a japók az ecut. Mert ha igen akkor bivajröcsögén ő ezt biztps rudná.
Nos ez is lehet.
A gsr nagyon jó kis moci, ismétlem simán vennék gyári állapotút belőle.
Nem kérek elnézést senkitől, nincs miért, akit megakartam sérteni azt remélem sikerült.
Személyesvitát nem folytatok a szóban forgó trollal.
Igy van. Az ilyen faszokat mint te valóban tiltani kell!
Még utóljára leírom és befejeztem.
Tehát hol tartok , csak 1 csóró mentő vagyok.
Vam családom ,( neked ugye az sincs mert elüldözted őlet a saját gyereked nem tárgyal veled).
Van melóm, ( te idíóta service főnök oil cserét nem tudtad normálisan megcsinálni nem hogy szinkront).
Van motorom, ja szidjad ezt is máshoz sem értesz. Körbe motoroztam a balkánt, ( te még a várost nem hagytad el) .
És most Krétán ülök a tengerparton, vannak barátaim te pedig egyedül dühöngsz, és írkálod a baromságaidat.
Na ennyi ,irhatsz bármit innentől kezdve.
Szevasz
Jaaa és még vmi... amióta a GSR600 2006-ban piacra került, nem "mókoltak" semmit az ecun...!! csak, h tudd...!!! Ugyanis még mielőtt fűbe harapnál...!! Mert én 2002-2009ig Suzuki service főnöke voltam, Jászberényben a Kingroad motors-nál amit Te is tudsz.......az az ha bármilyen service kampány vagy visszahívás kampány lett volna ezel kapcsolatban azt első kézből tudtam volna Suzukitól Esztergomban.....! Igen tudom, hogy jártál be akkor tályt mint ismerős, de csak a kedvezményemre vettél Spex napszemcsit, mert akkor is cs ennyire futottta neked...
Tudod .....ormányos kormányos, az a baj, hogy kb 500 embert tiltottál már le magadról minden féle közösségi oldalakaon akik neked kellemetlenek, mert Te olyan ember vagy amlyen. És ez mindig is vissza fog neked nyalni..! Nem tehetsz róla, de emiatt életed végéig szenvedni fogsz....Tudod mennyi mindent le írhatnék ide, amit priviben gondolkodás nélkül ma pofádba vágnék...??? De nem tudom, mert, off van, így itt kapod az ívet minimumban...egyenlőre. ....
És azért vagdalódzol it szakmai dolgokban, meg gúnyolódsz mert egy irígy ostoba szakbarbár ember vagy, aki minden honnan csak lefelé bukott. hol is tartasz most a te korodban..?. Isten lássa lelkemet.... ! soha senkinek semilyen kellemetlenséget nem szerettem volna senkinek ezen a fórumon okozni ezekkel a sorokal, és elnézést isi kérek mindenkitől, ha valakit meg bántottam, de van ami mellet nem lehet el menni szó nélkül... Sztem ha bármi közlendőd van számomra, használd a telód, vagy keress személyesen, hiszen tudo, h hol lakom......
Ez nagyon gyenge volt, az igaz hogy nálam nem tolerálják a reszkető kezet. Nem úgy mint a tmk-s üzemben ahol te dolgozol, alkeszok mint jómagad próbálnak valami hasznot hajtani csak hogy kine rúgják őket. Szóval reszketőkézzel taknyolsz vázat és eladod sérülés mentesként hirdetve a motort.
Ez mi is akkor? De mostanában a szinkronizálás sem megy ahogy hallom, ja ahhoz ész is kéne.
Figyelmeztettelek már párszor törődj a magad dolgával, jobban jársz. Én is azt teszem.
Drága "barátom "most az egyszer teljesen egyet értek veled Kész zserencse, hogy nem kétkezi munkával keresed a kenyered és a hegesztő pisztolyt is csak az újságokból ismered....
Szerintem az egész motor egy el hamarkodot komcepcio, Én konkréttan nem látom azt a kompakt átgondolást és kivitelezést mint a 600-as elődjénél. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy bajos konstrukció, de az hogy át látni a blokk és a váz között a" túl világra", valamint a kipu rendszerel is olyan oda biggyesztet verzóban irányítják a gázáramlásokat, úgyszint ugrott a feeling.... Az meg, hogy aze elődjénél a váz a gyenge pont .... ? Csak egy Hülye tesz ilyen kijelentést, hiszen a váz az ami a gerince egy kétkerekűnek, garantáltan tudja amire méretezték és tervezték...! Aztán, hogy milyen balesetben kapott sokszoros erő behatás során milyen sérülést, vagy törést szenved az már teljesen más történet és rém hír keltés...!
Rengeted változó van, súly, útvonal fel-le, tempó, gyorsítások száma és módja... stb.
Országút 90 folyamatosan tudna 4 liter körül kb.
De az milyen motorozás már? A GSR nem erre való....
Ha használja az ember a motort, tulajdonságait...akkor a nagy átlag 6.5 liter lehet.
Ebben erós kigyorsítások, 200+ - ok is beleférnek.