Nyilván nem normális, ha távozik a hűtőfolyadék a rendszerből.
Nem tudjuk mi történhetett akkor.
Esetleg azt kell megnézni, hogy biztosan nem máshonnan szivárgott-e. Ha melegen leállítod, simán fel tud melegedni még +5-8°C-t is, mivel nem kering a hűtőfolyadék. Ha így 100°C fölé ment, akkor a megnövekedett nyomás hatására a hűtősapka szelepe elengedhetett.
Sziasztok!
Kicsit tanácstalan vagyok.
Bementem a városba, átlagos közlekedés,nemigazán volt dugó,piros lámpák stb,mentem tankolni, és mire visszaértem a motorhoz,állt alatta egy kisebb pocsolya hűtővíz, a túlfolyóbol jött.
Utána félretoltam elinditottam de nem jött belőle semmi.melegen a szint felett volt a víz(nemtudom ez mennyire normális),hazaértem vele,itthon nézegettük de nem láttunk semmi gyanusat,párszor hagytam hogy felmelegedjen(2x-3x) mig kapcsolt a venti,de nem nyomott ki magábol semmit.Termosztát kb 84-nél nyit,mértük hőkamerával a csövet.Másnap hidegen megnéztem a szintet,a maximum vonalánál van kereken.Szerintetek mi történhetett,vagy ez normális?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv!
Vásároltam egy GSR 600-s kerékpárt, gyári kipufogót szeretném visszaszerelni. A gyári dobhoz járt viszont egy alkatrész, aminek nem tudom hol a helye. Köszönöm a segítséget!
Igazad van. Azért a németet javasoltam csuklóból, mert onnan 100% nincs járulékos vám és áfa.
Sajnos a földrajzi szűrés egy ideje vagy nincs is a bal oldali menüben, vagy nem működik normálisan.
Konkrétan ilyen, ehhez nincs. itt nem is biztos fogsz találni.
Bár sok azonosság van a GSR és a GSX-R blokkjai között.
Nekem van egy komplett GSR blokkom, 17e kilométert futott. De nem GSX-R.
Nem tudjuk mi történhetett akkor.
Esetleg azt kell megnézni, hogy biztosan nem máshonnan szivárgott-e. Ha melegen leállítod, simán fel tud melegedni még +5-8°C-t is, mivel nem kering a hűtőfolyadék. Ha így 100°C fölé ment, akkor a megnövekedett nyomás hatására a hűtősapka szelepe elengedhetett.