A mozgó rész egy félköríves pályára van rugóval ráfeszítve egy félgömb rész, ilyen szokott lenni.
Nem lehet állítani rajta, fix a rugó előfeszítés. Talán azért lesz lötyögős, mert nem feszülnek össze a felületek eléggé szélső helyzetben.
Ezért javasoltam, hogy inkább a tükör szárát told előrébb és akkor a felső résznek lehet nem kell annyira kihajlítva lennie.
Igen erre gondoltam én is, de a felső rész olyan lötyögős ha lesz , ha kifelé "hajlítom"
Azt ott fent a gumi borítást le lehet szedni? Hátha alatta tudok szorítani rajta.
A hűtőket nem a vízkő rontja el. Hamarabb lesz mechanikai sérülése és egyébként 10 évente hűtőfolyadék csere pl. az említett Superplusz-nál. De addig lesz vízpumpa, vezérlésnél, egyéb hűtőfolyadék cső meghibásodás, tömítés...stb.
Akkor meg folyadékcsere is lehetséges.
Hát láttam már motor belülről, ilyen megoldás után. Még 15+ év esetében sem volt semmi. Fém tiszta alu felületek, biztos valamit rosszul csináltak a mérnökök....
Az alsó szár illetve a felső harmónikás résznél, kombinálva kell valamennyire beállítani.
Ne az autónál megszokott beállítást próbáld elérni, nem lehet.
Nem tudtam korábban visszatérni, az elmúlt napokban az önkéntes segítségnyújtás teljesen lekötött, de most már pihennem kell mert "kész" vagyok!
Itt egy kép a tükörről. A felső rész az egy bizonyos fokig fordítható befelé/felém, de aztán vége. Lent a nagy csavar könnyen hozzáférhető, azt állítottam is, de akkor meg túlságosan bent van és inkább magamat látom, tehát rossz a szög.
2008 -as évjárat.
Mitől lenne vízköves?
Ja, semmitől.
Párszor felmelegedik ~100 °C -ra és lehűl, máris nem sima csapvíz.
Nem kevés autógyártó mutatja is a gyári fagyállós dobozon, hogy 50% a cuccból és 50% -egy csap ikon-. Nyilván ha probléma lenne, akkor nem így lenne....
de lehet felül is finoman állítgatni. Persze ha a gyári tükör van rajta.
Felül a nyaknál eleve rugósan rögzítve van egy félgömbön.
Milyen évjáratú a motorod?
Hi!
Lehet égő, hogy ilyet kérdezek, de nem akarok kárt okozni.
Visszapillantó tükör pozicionálása nem lehetséges a felső részen.
Alul egyszerűen megoldható, de fent a "nyaknál" hogyan lehet rögzíteni?
Sziasztok,
Hűtő folyadékot cserélnék lassan, mióta nálam van a vas még nem volt (kb 5-6 éve lassan), és gyanítom előtte sem nagyon piszkálták. Most a koronás helyzetben pont ráérnék ilyen apróságokra, az lenne a kérdésem hogy mit vegyek bele? Mi a különbség a különböző folyadékok között? Van-e jelentősége hogy 1500 vagy 5000 litere?
Illetve még egy, sima CR9e gyertya legyen bele, vagy valami jobb minőségűt/más típust ajánlanátok?
Köszi
Hát én október utolsó napjaiban letettem egy ismerős garázsaban, ahol nem nyúltam hozzá a legutóbbi alkalomig, amikor be akartam indítani, sajnos sikertelenül. Vételkor nem kérdeztem, hogy mikori az akksi, úgyhogy lehet hogy már amúgy is a végét járta, de persze lehet hogy a hanyagság miatt lett kuka :/ sajnos a töltő nem kezdte el tölteni, úgyhogy rendeltem egy alap zselés töltőt, 25 euróért, beszereltem, azonnal indult...úgyhogy hamarosan viszem a szerelőhöz a felkészítő átnézésre, olajcserére, aztán ha minden megvan, irány a szezon :)
Köszi mindenkinek a segítséget!
Nem lehet állítani rajta, fix a rugó előfeszítés. Talán azért lesz lötyögős, mert nem feszülnek össze a felületek eléggé szélső helyzetben.
Ezért javasoltam, hogy inkább a tükör szárát told előrébb és akkor a felső résznek lehet nem kell annyira kihajlítva lennie.