Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Abdul !

Még a Te esetedre nem is reagáltam
A videót nézve a lélegzetem is megállt

Így utólag is sikeres további motorozást kívánok !

A Honda fórumon láttam hogy a gép alakulóban .
Más ajándékokat szívesebben láttam volna a fa alatt, mint törés miatti cseredarabokat!

De azért egy Unicumot is becsempészek majd a fa alá, mert ugye csak pozitívan!
Jobbulást és tényleg nézd a pozitív oldalát, nem lett komolyabb baj és szezon végén történt! A karácsonyi ajándékokon meg így nem kell gondolkodnia a családnak.
Mondjuk azt hogy szerencsésen megúsztad a motor +majd rendbe jön
Velem is előfordult már ilyen a Vegyi Műveknél a buszforgóban , mint ha csapágygolyókon mentem volna de talpon maradtam szerencsére. ............

Jobbulást
Jó Napot Kívánok !
akkor lehet némiképp közrejátszott a "viszonylag hideg" gumiabroncs is ... dekitudja!
Köszönöm szépen a jó kívánságokat!

Mindig is tudtam, hogy el fog jönni ez a nap, csak a pontos helyet, és az időt nem tudtam....

2013 utolsó gurulásának indult az az napi durván 10 km, hát az is lett belőle...

De legalább nem kellett messze mennem ahhoz, hogy elessek. Háztól bukfencig 3 km...
ohhh sorry!

CHASTER!

Szia Chester!
jobbulást mindkettőtöknek, de amint azt te is tudod 2 féle motoros van, az egyik aki már esett, a másik meg majd úgyis fog!

egyébként épp pár hete egy VT tréningen volt szó a murvás, kavicsátfolyásos kanyarokról ... féket semmiképp, kuplungot annál inkább érdemes használni és "szépen" ki lehet vezetni a murvás szakaszról a gépet ... természetesen ez nem a térdig döntött állapotra vonatkozik!

azért ahhoz képest, amit a képen láttam "motoros sérülések" te még nagyon jól megúsztad egy könyökprezúrral!

vissza a nyeregbe amint lehet és csak óvatosan!

széleset olcsót gumisat
Üdv Mindenkinek!

Sajnálatos módon 10. 03 napon 16 óra 05 perckor +12°C mellett "sikeresen eldobtam" a kutyulit...
Szerencsére sem a vasnak, sem pedig nekem sem lett nagy bajom!
Egy balra ívelő kanyart nem tudtam bevenni, sajnos az okára már nem emlékszem, annyira gyorsan történt minden.
Annyi rémlik, hogy hátsó fékkel lassítok, (gyorsan igazából nem mentem) aztán meglátom az apró kavicsot az úton, és nem merek fékezni az első fékkel, mert akkor garantált a nagyobb perec.
A kanyarban haladva szépen elkezdtem letérni az útról a kavicsos útpadkán, a frissen vágott árokba......
Motor is és én is talán egyet pördültünk....

Ami baja lett a motornak:
Puig plexi, tükrök, rendszámtábla tartó kuka. Fékpedál, valamint kormány kissé elgörbült, talán visszahajlíthatóak. Jobb oldali hátsó index búra, pár apróbb karc a blokk jobb oldalán, valamint a kormány két helyen egy kisebb horpadást csinált a tankon, szerencsére alig észre vehető.

Kicsit furcsán hangozhat elsőre, de nekem a lelkem tört csak össze, meg a bal alkarom lehorzsoltam.

Egy kisebb darab törött ki a hátsó lámpa jobb oldali karikájából. Ha jól nézegettem neten, lehet hozzá kapni külön a lámpa köré "búrát". Ezen a képen látszik, hogy mire gondolok.

Tud nekem valaki segíteni robbantott ábra beszerzésében, valamint további alkatrészek beszerzésében?

A tankot szerintetek hogyan lehetne helyreállítani?

Ez volt motoros pályafutásom első igazi esése, de szerintem nem az utolsó, bár remélem, hogy ebben nem lesz igazam.

Összegezve a történteket, sokkal rosszabbul is járhattunk volna mind a ketten.
pár hete láttalak Velencénél kajálni, talán egy szombat délután volt 6 körül
büszkén állt a pilyoska a busa mellett az út szélén
papírquty
Bravo!

Pedig egész jó volt sokan voltak jól feltartottuk a forgalmat mindenhol az amúgy is széttúrt főutakon! Papírkutyák!

tényleg, már bazi öreg vagy
nekem ez csak bentről motoros úgy látszik megöregedtem
Most jöttem haza Pestől, a Cicadella + kiment a fejemből !
De aki hülye az ......
Thx!

Du citadella!
használjátok ki a mai motoros időt !

Reggelt!
Jó Reggelt !

Már kel a NAP , jó idő lesz mert + lesz .
Boldogat Laci!
THX
Sok boldogat!
Sziasztok!

Ha estetleg valakit érdekelne a szeretett motorom
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...