Jobbulást és tényleg nézd a pozitív oldalát, nem lett komolyabb baj és szezon végén történt! A karácsonyi ajándékokon meg így nem kell gondolkodnia a családnak.
Mondjuk azt hogy szerencsésen megúsztad a motor +majd rendbe jön
Velem is előfordult már ilyen a Vegyi Műveknél a buszforgóban , mint ha csapágygolyókon mentem volna de talpon maradtam szerencsére. ............
Szia Chester!
jobbulást mindkettőtöknek, de amint azt te is tudod 2 féle motoros van, az egyik aki már esett, a másik meg majd úgyis fog!
egyébként épp pár hete egy VT tréningen volt szó a murvás, kavicsátfolyásos kanyarokról ... féket semmiképp, kuplungot annál inkább érdemes használni és "szépen" ki lehet vezetni a murvás szakaszról a gépet ... természetesen ez nem a térdig döntött állapotra vonatkozik!
azért ahhoz képest, amit a képen láttam "motoros sérülések" te még nagyon jól megúsztad egy könyökprezúrral!
Sajnálatos módon 10. 03 napon 16 óra 05 perckor +12°C mellett "sikeresen eldobtam" a kutyulit...
Szerencsére sem a vasnak, sem pedig nekem sem lett nagy bajom!
Egy balra ívelő kanyart nem tudtam bevenni, sajnos az okára már nem emlékszem, annyira gyorsan történt minden.
Annyi rémlik, hogy hátsó fékkel lassítok, (gyorsan igazából nem mentem) aztán meglátom az apró kavicsot az úton, és nem merek fékezni az első fékkel, mert akkor garantált a nagyobb perec.
A kanyarban haladva szépen elkezdtem letérni az útról a kavicsos útpadkán, a frissen vágott árokba......
Motor is és én is talán egyet pördültünk....
Ami baja lett a motornak:
Puig plexi, tükrök, rendszámtábla tartó kuka. Fékpedál, valamint kormány kissé elgörbült, talán visszahajlíthatóak. Jobb oldali hátsó index búra, pár apróbb karc a blokk jobb oldalán, valamint a kormány két helyen egy kisebb horpadást csinált a tankon, szerencsére alig észre vehető.
Kicsit furcsán hangozhat elsőre, de nekem a lelkem tört csak össze, meg a bal alkarom lehorzsoltam.
Egy kisebb darab törött ki a hátsó lámpa jobb oldali karikájából. Ha jól nézegettem neten, lehet hozzá kapni külön a lámpa köré "búrát". Ezen a képen látszik, hogy mire gondolok.
Tud nekem valaki segíteni robbantott ábra beszerzésében, valamint további alkatrészek beszerzésében?
A tankot szerintetek hogyan lehetne helyreállítani?
Ez volt motoros pályafutásom első igazi esése, de szerintem nem az utolsó, bár remélem, hogy ebben nem lesz igazam.
Összegezve a történteket, sokkal rosszabbul is járhattunk volna mind a ketten.
Még a Te esetedre nem is reagáltam
A videót nézve a lélegzetem is megállt
Így utólag is sikeres további motorozást kívánok !
A Honda fórumon láttam hogy a gép alakulóban .