Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

Ma reggel 8-ra beugrottam az Okmány Irodába és 6hónapra kivonattam ideiglenesen a GSR-t

Újabban a forgalmiba nem írnak semmit - ez miatt nem telik be már-
csak kaptam róla 1 igazolást és kész
2300Ft a befizetendő összeg
Oké,oké tudom, elméletben ment gyakorlatban nem sikerült megoldani.Kényelmesebb a hátul vagy oldal kapaszkodás vagy a doboz mint támla.
Nem mindenki olyan Tutto Perfetto mint te.
Nem jól csinálja az utas.
Úgy kell átkarolnia a vezetőt, hogy egyik kezével átfogja a másik csuklóját. Így marad egy tenyér, amivel fékezéskor támaszkodni tud a tankon és nem nyomja a vezetőt.

Én azt hittem, hogy erre rájön mindenki......
nem hit kérdése. Te nem ismersz, de baleseti ügyekkel is foglalkozó ügyvéd vagyok, láttam pár esetet. Kapaszkodó nélkül is beszorulhatsz, ezzel növeled az esélyét 60%-al.
Látom az ember levonta a tanulságot!

Véleményt kért, hát megkapta és értelmezte !

Majd ha már így körzőzik Ő is akkor legalább lesz egy középpontja a csővel !

http://youtu.be/GKbaT57SdjQ
Ez így van asszonyka is hátul kapaszkodik .Nem is tudom próbáltuk hogy belém karol ,de majdnem rántottát csináltam egy erősebb fékezésnél úgy rám csúszott .Azóta kapaszkodó is a doboztartó(mivel ugye a rendes kapaszkodót le kellett szedni).
Na nekem ezért van fent a nem túl szép doboztartó! Utassal felteszem a dobozt és van minek dőlni, van hova kapaszkodni.
Hali!Ez szerintem simán beléd áll!Nem is értem ezeket a kapaszkodókat.Egy gixeren még elmegy(az eredeti) mert az olyan ráfekvős,de szerintem erre nem való.
sajnálom, de ez a véleményem, írhatnám lájtosabban is, ugyan ez lenne a jelentése
Nyers vagy Henti, mint a féldisznó a kezed alatt!
vágod, h fogyatékos fasz vagy
1. ha többeknek is negatív a véleménye, talán átértékelném a dolgot!
2. ha van egy 8 kiló körüli vas a picsád alatt, ne a 30000 kapaszkodón spórolj
3. tényleg gusztustalan, el se hiszem, h ép eszü ember egy ilyen fém darabbal a combja fölött motorozzon
3 db metrikus 5-ös csavar tartja az egész tanksapka ancugot lemezből sajtolva.Inkább az szakad ki mint a láb.

Viszont tény és való hogy simán kasztrálhatja az embert a maci féle nem tudom elhagyni és odaszorít verzió is él.

Így bármiféle ilyesmi kapaszkodó az életveszély kategóri ha gyári ha nem.Én inkább otthonhagynám a nénit minthogy ilyet kelljen venni vagy csinálni.
Én -sajnos- tapasztalatból is tudok beszélni.....
Nekem nem volt semmi ilyen a motoron, mégis a bal térdemmel nem kicsit behorpasztottam a tank jobb oldalát úgy, hogy eltörte a szeméremcsontom....mielőtt lerepültem a motorról.
Ez alá simán becsúszol combbal és nem repülsz....hidd el, de ne próbáld ki!

Te mindenki azt csinál, amit akar!
Szerintem a pötyögetetés egész jó lett, célnak megfelel és egészében is jól mutat a motoron, lehet irígykedni :P
B@szki gondoltam nem szólok bele de ha már itt tartunk nézzük meg a kidolgozást is ! Finom egykezes pötyögtetett , röntgennel is vizsgálható, igényesen kidolgozott varatokkal van meghegesztve a motorhoz illő alázattal! Akkor inkább basszál magadra egy hevedert és akaszd rá az utast és akkor együtt,,,,,,, kicsién
milyen pozitív itt mindenki XD
amugy simán átrepülök felette nem hiszem hogy beleakadnék
vagy szimplán csak beszorulsza motor és e közé a tákolmány közé, miközben csúszik. És betolja a gerinced egy padkába, vagy korlátba.......gratulálok, spóroltál 30-at, bukod az életed.
egyértelmű , hogy ez is egy Kínai GSR ! Ennyi !
Ha fennáll a hiba, ki kell olvasni belőle a hibakódot.
Helló. Nekem 1100 xx-em van nekem is kigyulladt sokat az F1 lámpám a kábelköteg test vezeték csúszokábel végeknél volt a hiba el voltak korrodálva amig nem volt meg a hiba a szerelő mindíg a befecskendezésnél kereste a bajt mivel ez a lámpa oda tartozik.
Sziasztok!
A motorom blokkja kigyorsítás közben leállt és ezalatt kigyulladt az ,, FI" jelzés és a műszerfal is az FI feliratot írta ki.... ezt követően a blokk nem indult, de az önindító forgott... érdekelne, hogy mi lehet a probléma. Egyébként a hiba után -kb. 10 percnyi várakozás és anyázás kíséretében- egy alkalommal sikerült beindítani a motort és ez egészen ez fent állt addig, amíg meg nem tettem 2 egész métert, aztán ismételten leállt utána megint nem indult. Az első leálláskor semmilyen előjele nem volt a hibának, így nem durrant, nem rángatott, nem csinált semmit azon kívül, hogy leállt, már ha ezek fontos infók lennének. A segítő gondolatokat előre is köszi!
Az lehet.....
Neked meg leszakad a lábad, ha baleset van és egyébként előrerepülnél.
Amiket lehet kapni, azok tesztelve vannak és nem véletlenül lekerekített a vége a tank felé.
Bár sose kerüljön sor a tesztre!
Szép napot mindenkinek
Mögöttem többé nem rinyálnak a csajok