Nem jól csinálja az utas.
Úgy kell átkarolnia a vezetőt, hogy egyik kezével átfogja a másik csuklóját. Így marad egy tenyér, amivel fékezéskor támaszkodni tud a tankon és nem nyomja a vezetőt.
nem hit kérdése. Te nem ismersz, de baleseti ügyekkel is foglalkozó ügyvéd vagyok, láttam pár esetet. Kapaszkodó nélkül is beszorulhatsz, ezzel növeled az esélyét 60%-al.
Ez így van asszonyka is hátul kapaszkodik .Nem is tudom próbáltuk hogy belém karol ,de majdnem rántottát csináltam egy erősebb fékezésnél úgy rám csúszott .Azóta kapaszkodó is a doboztartó(mivel ugye a rendes kapaszkodót le kellett szedni).
Hali!Ez szerintem simán beléd áll!Nem is értem ezeket a kapaszkodókat.Egy gixeren még elmegy(az eredeti) mert az olyan ráfekvős,de szerintem erre nem való.
vágod, h fogyatékos fasz vagy
1. ha többeknek is negatív a véleménye, talán átértékelném a dolgot!
2. ha van egy 8 kiló körüli vas a picsád alatt, ne a 30000 kapaszkodón spórolj
3. tényleg gusztustalan, el se hiszem, h ép eszü ember egy ilyen fém darabbal a combja fölött motorozzon
Én -sajnos- tapasztalatból is tudok beszélni.....
Nekem nem volt semmi ilyen a motoron, mégis a bal térdemmel nem kicsit behorpasztottam a tank jobb oldalát úgy, hogy eltörte a szeméremcsontom....mielőtt lerepültem a motorról.
Ez alá simán becsúszol combbal és nem repülsz....hidd el, de ne próbáld ki!
B@szki gondoltam nem szólok bele de ha már itt tartunk nézzük meg a kidolgozást is ! Finom egykezes pötyögtetett , röntgennel is vizsgálható, igényesen kidolgozott varatokkal van meghegesztve a motorhoz illő alázattal! Akkor inkább basszál magadra egy hevedert és akaszd rá az utast és akkor együtt,,,,,,, kicsién
vagy szimplán csak beszorulsza motor és e közé a tákolmány közé, miközben csúszik. És betolja a gerinced egy padkába, vagy korlátba.......gratulálok, spóroltál 30-at, bukod az életed.
Helló. Nekem 1100 xx-em van nekem is kigyulladt sokat az F1 lámpám a kábelköteg test vezeték csúszokábel végeknél volt a hiba el voltak korrodálva amig nem volt meg a hiba a szerelő mindíg a befecskendezésnél kereste a bajt mivel ez a lámpa oda tartozik.
Sziasztok!
A motorom blokkja kigyorsítás közben leállt és ezalatt kigyulladt az ,, FI" jelzés és a műszerfal is az FI feliratot írta ki.... ezt követően a blokk nem indult, de az önindító forgott... érdekelne, hogy mi lehet a probléma. Egyébként a hiba után -kb. 10 percnyi várakozás és anyázás kíséretében- egy alkalommal sikerült beindítani a motort és ez egészen ez fent állt addig, amíg meg nem tettem 2 egész métert, aztán ismételten leállt utána megint nem indult. Az első leálláskor semmilyen előjele nem volt a hibának, így nem durrant, nem rángatott, nem csinált semmit azon kívül, hogy leállt, már ha ezek fontos infók lennének. A segítő gondolatokat előre is köszi!
Az lehet.....
Neked meg leszakad a lábad, ha baleset van és egyébként előrerepülnél.
Amiket lehet kapni, azok tesztelve vannak és nem véletlenül lekerekített a vége a tank felé.
Bár sose kerüljön sor a tesztre!
Ma reggel 8-ra beugrottam az Okmány Irodába és 6hónapra kivonattam ideiglenesen a GSR-t
Újabban a forgalmiba nem írnak semmit - ez miatt nem telik be már-
csak kaptam róla 1 igazolást és kész
2300Ft a befizetendő összeg