A ventilátor relé-t cseréld ki, lehet beégett és beragadt vagy egyszerűen mechanikusan tönkrement belül.
Érdemes szétszedni és belenézni, talán látható, hogy miért zárt össze.
Miután lemerítette az akksit és feltöltötted, ment a ventilátor tovább?
Az ECU adja a relének a behúzó jelet, esetleg kábelsérülés, zárlat, ECU hiba is lehet.
Első körben a relét érdemes megvizsgálni.
Szia.
Nem történt még ilyen, ismereteim szerint.
Lehet a ventilátor motor reléje hibás vagy a hőfokjeladó.
Gyújtáson volt a motor mikor elindult a ventilátor?
Hány fokot mutatott akkor a műszer?
A gyári CR9E egypólusú és tökéletesen megfelel a motorja. (18e km-et is elmegy ) A 12e km a biztonsági, gyári csereintervallum.
Én nem eladni szeretnék neked, mint a szerviz.
Érdemes szétszedni és belenézni, talán látható, hogy miért zárt össze.
Miután lemerítette az akksit és feltöltötted, ment a ventilátor tovább?
Az ECU adja a relének a behúzó jelet, esetleg kábelsérülés, zárlat, ECU hiba is lehet.
Első körben a relét érdemes megvizsgálni.