Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ventilátor relé-t cseréld ki, lehet beégett és beragadt vagy egyszerűen mechanikusan tönkrement belül.
Érdemes szétszedni és belenézni, talán látható, hogy miért zárt össze.

Miután lemerítette az akksit és feltöltötted, ment a ventilátor tovább?
Az ECU adja a relének a behúzó jelet, esetleg kábelsérülés, zárlat, ECU hiba is lehet.
Első körben a relét érdemes megvizsgálni.
nem volt gyujtáson, állt a garázsban. A hőfokot meg nem is mutatta olyan kicsi volt! Az akksit is leszíítta!
Szia.
Nem történt még ilyen, ismereteim szerint.
Lehet a ventilátor motor reléje hibás vagy a hőfokjeladó.
Gyújtáson volt a motor mikor elindult a ventilátor?
Hány fokot mutatott akkor a műszer?
komoly
Sziasztok! Volt valakinek vagy tud olyan problémáról hogy a hűtőventi csak úgy magától beindul? Tök hideg motornál!
üdv!
Fruttika , ezt nézd ! ! ! , , ,
Hello mindenki ! .....
Sziasztok!
Eladóvá vált a Gépem.
Eladó Suzuki GSR 600! Sérülésmentes, rendszeresen karbantartott, fűtött garázsban tárolt, törzskönyves, hitelmentes,
Magyar okmányokkal, tulajdonostól eladó! Bukógombával, hátsó emelőszemmel, Finster sportkipuval + gyári!
Friss műszakival! 2014.06.15. Új gumival!
Sportkipu nélkül 930.000!

Ár.:990.000 Tel.: 30/84 69 114 E-mail: franyo01@freemail.hu
Tradler Ferenc / Fejér Megye
Mert a nagyobbikba a kólát töltötték
Miért ilyen kispohárból kell inni a ctromos schwepess-et?
ámen'!
ez gyenge volt....
Legyen inkább five limoncello 5Talpasohárban10Wagy50cliter
Legyen inkább Repsol Moto Racing 4T 10w50, vagy Motul 5100 10w40... azokról van tapasztalat, és csak jó
Helló!
Van valakinek valami féle tapasztalata Agip olajokról!
Ugyanis lehet ezt kap a vas! http://www.olajsziget.hu/motor...
Köszönöm
akkor belerakatom
ez a szerviz nem akar eladni nekem semmit, megkért, h szerezzem be az alább említett gyertyákat!
EZ MÁR NEM AZ A SZERVIZ!
Ez a telefon nem a te oldaladon áll Gino
motorba
Én is mindig azt tettem bele, semmi baj nem volt sose
motorja=motorja (utálom a telefon szókiegészítéseit.... )
A gyári CR9E egypólusú és tökéletesen megfelel a motorja. (18e km-et is elmegy ) A 12e km a biztonsági, gyári csereintervallum.
Én nem eladni szeretnék neked, mint a szerviz.

Gépkönyv szerint NGK CR9E
reggelt Faszáim!