Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezeknél nem jelent semmit.
Halva született ötlet a PD TDI.

Réges-régen is volt már ilyen motor. Talán az isuzu vagy daihatsu (is) csinált ilyet. 1.2 diesel, pumpe düse elv.
Én csináltam olyat még kint Bécsben.
Talán nem is véletlen miért nem erőltették tovább. Eltűnt a süllyesztőben. Ennyi.
Neki is már ez kb a 4. , a régiekkel nem volt baja.Ez is gyári , nem babrált , szervizelt gép volt ,
Ez jött le jópár üzletkötővel folytatott diskurzus után.

Mind ülnek vissza 1,6 benyás H astrákba és hasonló kategóriás gépesekbe.
Pont a fenntartás miatt.

Pedig ilyeneknek az oktavia diesel olt mindíg a favorit régen.
Megy az többet is, csak kb ott kell rákölteni egy kisebb vagyont.
Annak nem a fordulatszám volt a baja.
Ott befecskendező (PD elem) lehetett a hibás, a vezérműtengely is simán kopó darab a PD TDI-kben.
Csak az vegyen korszerű diesel autót, aki be tudja vállalni a magas költségű javítást is és TUDJA használni ezeket az autókat. Nem lehet csak úgy hirtelen megállni velük, visszahűtés és még sok üzemelési tudnivaló.
Augusztus 20-a környékén mehetünk egy 3-4 napos Ausztriát , ez már szóba került kint is .
Majd jövőre valamit össze hozunk , ha mást nem akkor ITTHON
Minek toltan neki?Örüljön míg megy.PDTDI 100-120e oszt annyi.
Ismerősöm forgatta-kormolta a SKODA SUPERB / már az új kasznis /
kb 3éves 2.0 PDTDI -t és 1 dugattyú elolvadt , felkenődött a henger falára, a főtengely megse mozdult már.Lehet komplett motor kell bele.A vezérmű tengelynél is kopás van .Havi több mint 100 rugó törlesztés stb ........hát nem örül most hogy diesel autója van .
Szia Tybee !
Nekem sajnos nem jött össze a Stelvio , erre készültem egy éve , de a Para aznap dobta el a gixxit a ringen két csepp eső miatt , ez járt az eszembe egész nap , és amikor félúton el kezdett szakadni a hegyekben az eső , én visszafordultam . ,
Ettől függetlenül kibaszott jól éreztük magunkat , jó volt a csapat , de kislányok , mert hoztam vissza jagert ! , ,
Mondjuk Görögországhoz képest egy nagy kalap szar és drága is Olaszország . , ,
Oké... küldj előtte -éjfélkor- egy mms-t amint ott állsz a bejáratnál, legyenek GPS adatok láthatóak, hogy hol és mikor készült a fénykép.
Szia KRISZ !

Sikeres volt az út ?

Jager fogyott rendesen ?
igen -igen , de kivan kormolva néha
Szia Gini !
Gyere éjfélre , biztos kint leszek . , ,
Hello cuki

Ma este kint vagy a piacon? ( ) Kimennék vásárolni sárgadinnyét.
Hello mindenki ! .....
a beégő(kormolódó) szelepekről nem is beszélve
Tybee bácsi, te mint szakmabeli.
Tudod jól, hogy az alacsony fordulatszámon való üzemelés nem túl egészséges. Nagy a visszaható nyomaték és beül a főtengely a csapágyba. Minimum ott kell használni, ahol már az olajnyomás leszabályozott max. értéket elérte.
Az jobb motor mert csak 2liter-től - 2.2 literig fogyaszt.

Az YBR 5 fokozatú és 35-től 5.-ben suhan .Nekem olyan az YBR mint kezdő koromban a 350-es JAWA , ugyan úgy megy de az 3,2-3,5 öt fogyasztott 100-on.
Sikerült?
50-nél 6-ban? Akkor olyan, mintha az YBR-el motoroznál....
50 - nél már 6.-ban van itt az Alföldön és többször kapcsolnám a 7.-et
Az szerintem meg van, csak 8000 rpm alatt
Inkább vissza hármat-négyet...
probáld meg hogy felváltasz 6 ba
Sziasztok !


Ma Szeged-Soltvadkert kaja-fagyi túra 340 Km-ben letudva !

A mai átlag fogyasztás 4,2 liter 100 km-re.

Nem sok ez ! Váltanom kell Nekem is pedig már 6. éve hibátlan