Ezeknél nem jelent semmit.
Halva született ötlet a PD TDI.
Réges-régen is volt már ilyen motor. Talán az isuzu vagy daihatsu (is) csinált ilyet. 1.2 diesel, pumpe düse elv.
Én csináltam olyat még kint Bécsben.
Talán nem is véletlen miért nem erőltették tovább. Eltűnt a süllyesztőben. Ennyi.
Annak nem a fordulatszám volt a baja.
Ott befecskendező (PD elem) lehetett a hibás, a vezérműtengely is simán kopó darab a PD TDI-kben.
Csak az vegyen korszerű diesel autót, aki be tudja vállalni a magas költségű javítást is és TUDJA használni ezeket az autókat. Nem lehet csak úgy hirtelen megállni velük, visszahűtés és még sok üzemelési tudnivaló.
Ismerősöm forgatta-kormolta a SKODA SUPERB / már az új kasznis /
kb 3éves 2.0 PDTDI -t és 1 dugattyú elolvadt , felkenődött a henger falára, a főtengely megse mozdult már.Lehet komplett motor kell bele.A vezérmű tengelynél is kopás van .Havi több mint 100 rugó törlesztés stb ........hát nem örül most hogy diesel autója van .
Szia Tybee !
Nekem sajnos nem jött össze a Stelvio , erre készültem egy éve , de a Para aznap dobta el a gixxit a ringen két csepp eső miatt , ez járt az eszembe egész nap , és amikor félúton el kezdett szakadni a hegyekben az eső , én visszafordultam . ,
Ettől függetlenül kibaszott jól éreztük magunkat , jó volt a csapat , de kislányok , mert hoztam vissza jagert ! , ,
Mondjuk Görögországhoz képest egy nagy kalap szar és drága is Olaszország . , ,
Tybee bácsi, te mint szakmabeli.
Tudod jól, hogy az alacsony fordulatszámon való üzemelés nem túl egészséges. Nagy a visszaható nyomaték és beül a főtengely a csapágyba. Minimum ott kell használni, ahol már az olajnyomás leszabályozott max. értéket elérte.
Halva született ötlet a PD TDI.
Réges-régen is volt már ilyen motor. Talán az isuzu vagy daihatsu (is) csinált ilyet. 1.2 diesel, pumpe düse elv.
Én csináltam olyat még kint Bécsben.
Talán nem is véletlen miért nem erőltették tovább. Eltűnt a süllyesztőben. Ennyi.