Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a régebbi gsxr SDTV-je azonos a GSR-ével, az újabbaké nem, mert ott ugye dupla injektor van hengerenként és így más a szívósor...
Én nem bontanám meg a blokkot..viszont kered itt BearDr-t, neki azt hiszem van egy pillangószelep sora, bár nem tudom, hogy a primer vagy a szekunder...
az én gsr-em 2007-es nemtom melyik gsxr-ek de úgy modták a 2006 utániak.
nem akarod megboltolni a másodlagos folytószelep villanymotorját
Neked is jó.
jól mondják, de nagyon nem mindegy, hogy melyik gsxr-ről beszélünk
Nekem van egy komplett GSR blokkom.
sajna igaz és még 1 hét motor nélkül
ugyanis csak pesten tudják megforrasztani!
állítólag ugyanaz az folytószelep van rajta mint a gsxr-en a blokk is abból van
Ez biztos?
gsxr-eknél gyakrabban előfordul ilyen, de GSR-nél még nincs tudomásom ilyen hibáról.
...léptem is 4 köbméter sóder vár rám . .


ja , 7végén valaki KAKUCS-ra , ha nem esik .+látogatni OLDKLU-t ?
Ezt pedig nézzétek meg, egy kisfilm a tavalyi túráról
http://youtu.be/uCGx6tmRc8I 2011[/L]
Jó a NAP !

Erről az jutotott eszembe hogy kell megitatni a döglött lovat









































...belenyomod a fejét a vízbe , majd hátulról megszívod !
Köszi Mr. PegazusTúnó Úgy néz ki megoldódik a helyzet...
Sziasztok!
Volt már valakinek problémája a másodlagos folytószelep villanymotorjával?
Mer nekem lelazult valmi forrasztás a nyákjáról!
nem jelent meg a kép
Sziasztok!
régen nem jártam erre....

Viszont láttam ezt a Martin dobot és igen elkerekedett a szemem, mivel nekem is Martin van fent, de tényleg sokkal kisebb. És teljesen másképp van kialakítva a vége.
Szép napot

Akkumulátor márkáról várom a véleményetek.
Banner 10e ért vagy Yuasa 15e ért
Döntésképtelené váltam úgyhogy feloszlatom magam
Szerintem áttisztult az egész rendszer és a Suri is azt mondta hogy így jónak kell lenni!De ha marad egy mikronnyi a régi olajból a rendszerben akkor sem lessz a kenyér olcsóbb!
Ugy hogy én meg vok elégedve ezzel is!
Nem.Sajos rövid karral születtem és nem is nyúlt meg.
És hajolni is utálok mert csúzos a derekam meg nagy a TV néző izom.
A legjobb és leggyorsabb, valamint tuti levegőmentességet biztosít, ha alulról tolod felfelé az olajat és fent kiszívod a régit a tartályból.
Kijön mind.Csak fenn legen utántöltve.Ha már világos tiszta a cucc ami lenn kijön a csövön akkor már nincs benne régi.Ez azért nem egy fúziós reaktor.
Bár van vákumos bizgerém is.
Ha muszály de tapasztalatom szerint avval lassabb és macerásabb a csere.Lényeg hogy fenn mindíg legyen folyadék hogy ne kapjon levegőt.
Neked nem ér a kezed a féknyeregtől a fékkarig, hogy másnak kell pumpálnia?
addig tudod pumpálni amig a munkahengert eléri az olaj, a többi meg benne marad
Noezt is megcsináltam! A fékolajcsere megeszközölve! Kb 20 perc alatt meg volt,de azért köszi a különböző szaktanácsokat!
A kézi készülék KB 1 db befőttesüveg fél méter szilikoncső egy 8-as villáskulcs,papítörlő és egy haver aki pumpálja fenn.
Nem egy túl bonyolult dolog.Én 2 rugót nem fizetnék érte.
De ha még nem csináltad tényleg irány szervíz.
Gödöllőn a Suri megoldja gondolom.
Csaó!
Köszi az infót,még jó hogy nem álltam neki kókányolni!
ha nincs hozzá kézi kélszüléked akkor kár vele szarakodni, bemész egy szervizbe és levákumolják neked egy perc alatt és le is légtelenítik kb 2 rugóért
Baszus, nagyon sajnálom a Balit hogy igy járt, remélem nincs komoly baja

nekem minden feltétel adott lenne az útra, mennék is szivesen, csak a lovetta hiányzik sajnos