Kis szakmai tanácsra lenne szükségem. Fékolaj cserének hogyan fogjak neki,hogy ne legyen cumi? Leengedem az egészet majd feltöltöm,vagy ahogy engedem úgy töltöm vagy mi a szösz....?
Előre is köszi!
Ja és fékbetétet mifélét és hol szerezzek be?
Szia Abdul
Nekem van papírom...az összes buszra+kam+minden.....érdekelne is
segítenék is jó is volna
De kibacott pénztelenség van
Örülök ha a "stelvios"-túránkra össze jön a mani
Szevasztok, fontos kérdés, egy soha vissza nem térő lehetőség!
Mint tudjátok jövő pénteken megyünk ki egy hétre Szardíniára motorozni, a motorokat vinnénk (busz plusz futó). Kompjegy kifizetve, szállás leelőlegezve (20%) 5 fő részére.
Viszont a mai nap Bazsi cimborám esett, komolyabb baja nem lett, de az utat szinte biztosan nem tudja vállalni. Ami azért szerencsétlen dolog, mert az ő buszával mennénk le, nekünk 4-ünknek nincs megfelelő jogsink (12 főre vizsgáztatott Sprinter plusz utánfutó).
Azaz, ha valaki megfelel a következő feltételeknek, kérlek jelentkezzen:
1. van megfelelő jogsija a kisbuszhoz
2. van szabadideje (jövő péntek hajnalban indulunk, május 6-án vasárnap érkeznénk)
3. akarna motorozni kedvezményesebb összegért paradicsomi környezetben (azaz kompjegy és szállás előleg ingyen: így már kb. 65ezerrel kevesebb a vége, kb. 130ezerrel lehet így mindennel együtt kalkulálni költőpénzzel együtt)
Inkább technológiai kérdés.De legfontosabb a gazdasági.
Attól függ hogy álmodták meg a gyárban.
Lehet úgy gondolták a japok hogy megér egy gép egy vázcserét de itthon valószínű egy másik motort veszel annyiból amiből kijön bármi.
Érdekes,ez a váztéma.Minap beszéltem egyik szerelö barátommal(hivatalos honda szervizben dolgozik),és neki van egy kollegája aki vázak javitásával foglalkozik,garanciavállalással.Bár huzos összegekröl beszélgetnek,100nál kezdödik a beszélgetés.Eszembe jutottál Gino,és kiváncsiságbol megkérdeztem a váznyakat is.Azt mondta,sima javitás.
Ha valakinek van váza akkor van motorja és komplett használja/használná inkább, nem?
Sok értelme nincs eladni a vázat.... meg elbontani egy jó motort.
Ha törött, akkor is inkább javítani a motort, ha a váz nem sérült... ha igen, akkor ugyanott van ahol a kérdező.
Drága GSR FAN Klán Tagok!
Szomorúan és fájó szívvel kell búcsút mondanom a legkedvesebb Barátomnak, egykori hű társamnak!
Kedves Kutyulim!
Fáj az elválás! Megtört a szívem, hogy nem láthatlak többé!
De azért , - remélem, . hogy új gazdád legalább olyan szeretettel fog dédelgetni, és csavargatja majd azt a kemény kis gázmarkolatodat, nyomogatja a fékeidet, ahogy én tettem!
Búcsúzom Tőled!
Remélem, hogy sok örömöt okozol majd az új kis gazdádnak!
Te Új Gazda!
Ha tönkre teszed, szétrúgom a töködet!
U.i.:
Most már nem is fogtok velem szóba állni, mert nem vagyok GSR-es?
És a GRKRISZ, NOPARA és GINO ?
Kis szakmai tanácsra lenne szükségem. Fékolaj cserének hogyan fogjak neki,hogy ne legyen cumi? Leengedem az egészet majd feltöltöm,vagy ahogy engedem úgy töltöm vagy mi a szösz....?
Előre is köszi!
Ja és fékbetétet mifélét és hol szerezzek be?
Nekem van papírom...az összes buszra+kam+minden.....érdekelne is
segítenék is jó is volna
De kibacott pénztelenség van
Örülök ha a "stelvios"-túránkra össze jön a mani
Nem kell valakinek H4 bi-xenon? Autós, két fejjel, két trafóval. Használt szett. 14.000 papír.
Nem javítják.... nem éri meg.
Mint tudjátok jövő pénteken megyünk ki egy hétre Szardíniára motorozni, a motorokat vinnénk (busz plusz futó). Kompjegy kifizetve, szállás leelőlegezve (20%) 5 fő részére.
Viszont a mai nap Bazsi cimborám esett, komolyabb baja nem lett, de az utat szinte biztosan nem tudja vállalni. Ami azért szerencsétlen dolog, mert az ő buszával mennénk le, nekünk 4-ünknek nincs megfelelő jogsink (12 főre vizsgáztatott Sprinter plusz utánfutó).
Azaz, ha valaki megfelel a következő feltételeknek, kérlek jelentkezzen:
1. van megfelelő jogsija a kisbuszhoz
2. van szabadideje (jövő péntek hajnalban indulunk, május 6-án vasárnap érkeznénk)
3. akarna motorozni kedvezményesebb összegért paradicsomi környezetben (azaz kompjegy és szállás előleg ingyen: így már kb. 65ezerrel kevesebb a vége, kb. 130ezerrel lehet így mindennel együtt kalkulálni költőpénzzel együtt)
Köszönöm!
Attól függ hogy álmodták meg a gyárban.
Lehet úgy gondolták a japok hogy megér egy gép egy vázcserét de itthon valószínű egy másik motort veszel annyiból amiből kijön bármi.
Kuka.
Kár is vele erről értekezni.
Mondjuk egyfelől jogos.
Érdekes,ez a váztéma.Minap beszéltem egyik szerelö barátommal(hivatalos honda szervizben dolgozik),és neki van egy kollegája aki vázak javitásával foglalkozik,garanciavállalással.Bár huzos összegekröl beszélgetnek,100nál kezdödik a beszélgetés.Eszembe jutottál Gino,és kiváncsiságbol megkérdeztem a váznyakat is.Azt mondta,sima javitás.
Utol is érsz vele vagy elszívjunk egy cigit...és bevárjunk valahol?
De gratula a rendőrmocihoz:)
Ja.
De keresni lehet.
Vélemények?
Sok értelme nincs eladni a vázat.... meg elbontani egy jó motort.
Ha törött, akkor is inkább javítani a motort, ha a váz nem sérült... ha igen, akkor ugyanott van ahol a kérdező.
Estek,szokásos,váznyaktörés.
Kéne mert csak áll egy motor a garázsban.
Találni tuti nem fog de e van.
kellene nekem egy GSR 600 papíros váz, aki tud segiteni ebben léci irjon!
Előre is kössz!
Akkor most átülsz a tököd DL-re?
Szomorúan és fájó szívvel kell búcsút mondanom a legkedvesebb Barátomnak, egykori hű társamnak!
Kedves Kutyulim!
Fáj az elválás! Megtört a szívem, hogy nem láthatlak többé!
De azért , - remélem, . hogy új gazdád legalább olyan szeretettel fog dédelgetni, és csavargatja majd azt a kemény kis gázmarkolatodat, nyomogatja a fékeidet, ahogy én tettem!
Búcsúzom Tőled!
Remélem, hogy sok örömöt okozol majd az új kis gazdádnak!
Te Új Gazda!
Ha tönkre teszed, szétrúgom a töködet!
U.i.:
Most már nem is fogtok velem szóba állni, mert nem vagyok GSR-es?
És a GRKRISZ, NOPARA és GINO ?