Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

para
Bazdmeg...tudod mivel van a LEGKEVESEBB-gondom
hát jah a 19-éves DAF-az csak...megy-megy-tankolás...megy
Csinálhatnának hálófülkés DAF mocit is:)de legalább akkora ágyal mint az XF-es szériában....Úgyis utálok sátorT verni
Lemaradtál 1.5 évet szintetizátoros-hangvillás?
Majdnem nem csak a motorom lett oda....
igazat szóltál
Mizu Gino, megvan még a mopeded?
Gini...bár szeretünk de ne légy má mindig"fürdőskurva"
köszi
Amióta megindult ez a fórum majdnem azóta azok
Majd a régi tagok megerősítik
és tényleg azok
nekem is yosi dob,pályaidom ,fényezés ,,,,,,,,,,, jövő hónapban autó vizsga , alvázvédőzés,küszöb fényezés,féktárcsa,fékbetét csere nehéz az élet ja!és ki kell fizetnem a héten 90 eurot a pályázásra
a rángatás jelentkezett, de az FI nem gyulladt ki.
benzin az 1-es jelen van és MOL kútnál tankoltam
nemlehet hogy volt 1 kis víz a benzinben?
amikor kihúzattam rendesen utána jó volt!
Szevasztok robogósok :-)
Mi a pálya veletek?
Azóta nem jelentkezett, minden rendben vele?
Hibakódot csak akkor lehet kiolvasni belőle ha fenn áll a hiba.

Benzin volt benne rendesen? Milyen benzin? Nem lehet, hogy betankoltál valami rossz anyagot? Benzinszivattyú ment mindig, normál hanggal?
Nekem is elengedi, szerintem ne foglalkozz vele, vagy ha nagyon zavar, vegyél öntapadós tépőzárat és cseréld át, aztán jó lesz
Sziasztok!
Még kezdő motoros vagyok, kb 2 hónapja vettem meg az én kis 2007 -es GSR 600 -mat. Abban kérném a segítségeteket, hogy az ülésem első tépőzára nem az igazi, mindig elengedi az ülést. Tudnátok valami jó megoldást adni rá.
köszönöm a választ! Szerinted elvigyem szervízbe vagy amíg nem jelentkezik a problem addig ne?
Nekem azok közül amiket felsoroltatok.... semmilyen probléma nem áll fenn. Én a megélhetéssel bajlódom.... ti meg sírtok a luxusbajaitokkal!
lánc
fékbetét
kesztyű
olaj+szűrők
teló olaj+szimering + mdíj...
szerinted ?
Egyáltalán nem jellemző. Meg úgy semmilyen meghibásodás sem GSR-re.
Amikor a hiba előfordul és megáll nem szabad levenni a gyújtást és ki kell olvasni a hibakódot. Ha leveszed a gyújtást, törlődik a hibakód mivel nem tárolós a motorvezérlője.
Befecskendezés, benzinnyomás, jeladók, érzékelők....stb. bármi lehet.
Ha a közelben lennél mondanám, hogy kiolvasom a hibát belőle ha akkor produkálja mikor előttem lenne a motor. De messze vagy....
Vidd be egy Suzukiba, amikor produkálja a hibát vagy ha mindig ismételten előjön akkor hagyd ott majd ők előcsalják a hibát.
te "büdös"-kölyök...kiszámítható vagy
Ma kerültem egy jót a "MENNYDÖRGÉSSEL"-és rájöttem arra gumi kell...megzabálta a hátsót....csúszik mint állat kigyorsításkor mintha jégen mennék
A vectrába szélvédő
A pegába úszó
A tankolásról ne is beszéljünk
Kész vok
bár ez így nem teljesen igaz, de lényegében gameover...
igen...
mivan kicsi Frutticsek...előkerültél...dobott a jány
25 e km bírt ki...röhely...szét ért a műanyag.....mechanikussan nem érintkezik elvileg semmivel...csak a csapnál...ahol rögzitve van....egyébként úszna...a benzinen...de bazze ez nem úszó...ez búvár
Sziasztok! Ilyen problémám lenne hogy: motorozgattam és egyszercsak elkezdett rángatni olyan 5000 fordulatnál majd kigyulladt az FI lámpa! leálltam, gyújtás le majd fel akkor kialudt és a probléma kb 15km ig nem jelenkezett újra! Szerintetek mi lehet a problem?
esetleg volt már valakinek ilyen?
Csá all
Kesztyű megrendelve