Jah a lényeg,persze SZARRÁ FAGYTAM
Utána hogy ne essek ki a gyaksziból..leugrottunk Nyiregyházára a Kamionért..tiltott a dög 85-nél 1 db drót+egy pax betét
Lacika tuning 130 utazó hazáig
Viszem ki a vasat Tunéziába...pénteken indulok...1 hét mulva itt
Ha nem írok ne válaszolyatok
Mindig mondtam hogy DR-vagy
Megvette barátosném a Honda cb 600-ast........hát én hoztam haza Siófokról?jó-jó?de?olyan semmilyen...picit gyengusz a futoműve....olyan labiliska
Amocija?jó-jó-de nyomaték semmi...pörög-pörög olyan 180-200 ig húztam neki de ott vége is van
Számomra az az érdekes, hogy egyből nekiestek és szétdöntötték.
Amíg járt a motor nagyon sok mindent lehetett volna diagnosztizálni és nem találgatni!
Az üzemanyag ellátás simán ellenőrizhető, gyújtás is...kompresszió is. Szívóoldali tömítetlenség, mert ugye ha nem tud elég levegőt beszívni egy adott henger, akkor abban csökken a kompresszió is.
Ott a MAP szenzor, annak az értékeit nézve (ami a szívócsonkban uralkodó viszonyokról ad tájékoztatást, oszcilloszkópra kötve akár hengerenkénti szívásteljesítmény különbséget is kiolvashatunk)
Rengeteg módon diagnosztizálható egy ilyen korszerű injektoros motor, szenzorok, jeladók, beavatkozó szervek...s.tb.
Én nem szedtem volna darabokra egyből!
Ja és a többi hengerhez is ugyanaz a kipufogórendszer van csatlakoztatva, miért lenne attól rossz az egyik henger?
(Kykee motorja majdnem a kezdetektől nyitott volt hátul, hátsó dob)
Mivel van egy katalizátor a rendszerben, olyan igazi nyitott kipufogórendszerről nem is beszélhetünk.
Suzuki márkaszerviz, rendelkeznek minden típusra hozzáférhető műszaki támogatással, műszerezettséggel...... és találgatnak?
Ugyanitt 17e km-et futott, hibátlan GSR blokk .....
Faszt , mindenki másra gyanaxik
Az egyik azt mondja, h a nyitott rendszer miatt, a másik a kettes henger üzemanyag ellátásában véli a bajt, talán egyX kiderül, talán soha
Csaj eeeeeeeeeee még huzogatni akarom
Friss jogsija van...szerintem már ez is tulzás...de nem halgat rám
Neki ek kőőőőőőőőő oszt legyen vele bódog
És sok balesetmentes km-neki,én becsülöm hogy nő létére így belevág
Köszi amúgy........de ezeket azért tudom mondtam nem?én is szerelő vagyok:)csak lehet elöbb végeztem min te
Bár én inkább a tgkt szerelgetem azóta.....meg néha ezt azt
Át kell nézni az egész motort, kezelőszervez pontosságát, fékeket, rugós tagokat, motorhangot. Lehetőleg ne bemelegítve várjon titeket. Jó lenne hidegen is hallani a blokkot és utána bemelegedve....
Olaj színe....
Lánc, lánckerekek, féktárcsák.... betétek. (27e km elvileg már a második betét szettnek kell benne lennie, elől tuti)
Vélemény?
A Hringen elmaradt mögöttem ....
De itt hagyom neked az INYENCEKET
Gondod legyen rájuk
Mert elkanászodnak
Jövő szombatid békén hagylak benneteket
Utána hogy ne essek ki a gyaksziból..leugrottunk Nyiregyházára a Kamionért..tiltott a dög 85-nél 1 db drót+egy pax betét
Lacika tuning 130 utazó hazáig
Viszem ki a vasat Tunéziába...pénteken indulok...1 hét mulva itt
Ha nem írok ne válaszolyatok
Megvette barátosném a Honda cb 600-ast........hát én hoztam haza Siófokról?jó-jó?de?olyan semmilyen...picit gyengusz a futoműve....olyan labiliska
Amocija?jó-jó-de nyomaték semmi...pörög-pörög olyan 180-200 ig húztam neki de ott vége is van
Amíg járt a motor nagyon sok mindent lehetett volna diagnosztizálni és nem találgatni!
Az üzemanyag ellátás simán ellenőrizhető, gyújtás is...kompresszió is. Szívóoldali tömítetlenség, mert ugye ha nem tud elég levegőt beszívni egy adott henger, akkor abban csökken a kompresszió is.
Ott a MAP szenzor, annak az értékeit nézve (ami a szívócsonkban uralkodó viszonyokról ad tájékoztatást, oszcilloszkópra kötve akár hengerenkénti szívásteljesítmény különbséget is kiolvashatunk)
Rengeteg módon diagnosztizálható egy ilyen korszerű injektoros motor, szenzorok, jeladók, beavatkozó szervek...s.tb.
Én nem szedtem volna darabokra egyből!
Ja és a többi hengerhez is ugyanaz a kipufogórendszer van csatlakoztatva, miért lenne attól rossz az egyik henger?
(Kykee motorja majdnem a kezdetektől nyitott volt hátul, hátsó dob)
Mivel van egy katalizátor a rendszerben, olyan igazi nyitott kipufogórendszerről nem is beszélhetünk.
Suzuki márkaszerviz, rendelkeznek minden típusra hozzáférhető műszaki támogatással, műszerezettséggel...... és találgatnak?
Ugyanitt 17e km-et futott, hibátlan GSR blokk .....
Azt mondták annyiból, amennyit kaptak puccba vágják
Kisérleteznek a Te lóvédra ..... . .
Az egyik azt mondja, h a nyitott rendszer miatt, a másik a kettes henger üzemanyag ellátásában véli a bajt, talán egyX kiderül, talán soha
+van már az oka a bajnak ?
Sziasztok
Kész van a vezér gép ?
De érdemes megnézni!Én inkább ruháznám a srácot...mint hogy gumikat vegyek neki
http://youtu.be/t8LTelZzgFQ
Henti így egy 20-as fejenként
De nem mosogatok!
Friss jogsija van...szerintem már ez is tulzás...de nem halgat rám
Neki ek kőőőőőőőőő oszt legyen vele bódog
És sok balesetmentes km-neki,én becsülöm hogy nő létére így belevág
Köszi amúgy........de ezeket azért tudom mondtam nem?én is szerelő vagyok:)csak lehet elöbb végeztem min te
Bár én inkább a tgkt szerelgetem azóta.....meg néha ezt azt
Olaj színe....
Lánc, lánckerekek, féktárcsák.... betétek. (27e km elvileg már a második betét szettnek kell benne lennie, elől tuti)
Vélemény?
A Hringen elmaradt mögöttem ....