Bocs hogy bele vau:)
De bizonyos mértékben igen ütnek a tárcsák,mivel a betét visszahúzására nincs rugó:)
Ami vissza húza a betéteket,az a tárcs KIS mértékü "ütése",és a dugóban lévő gumi visszatérése,alap helyzetben.
Ha üt fékezéskor,vagy ráz.......lehet épp kagylósra-kopott gumi,vagy a gumid más nyüge,vagy simán lehet mégcentírozási gond is:)
A tárcsa is benne lehet a pakliban,deén a gumi kérdére szavazok,látatlanban:)
Remélem tudtam segíteni:)
itt már többen próbáltak 190-es gumit Gsr-re ha jól tudom,most nekem is az van fent egy racetech k3as,nekem eddig nem volt vele gondom,csak talán most már kicsit leharcolt
de mindenki döntse el maga hogy mit,mekkorát,meddig és mire használ
Gino!
ez az első kerék súrlódása lehet attól hogy ütnek a féktárcsák,és hozzá ér a betéthez?
vagy most tök hülyeséget kérdeztem?
én amit vettem,az néz ki kb így
szerintem sincs semmi baja!
de egy kérdésem lenne!
fent van nekem most elöl 1 sportech m3 eléggé kopottas,meg hátul egy racetech k3 az is eléggé strapált
mostanában észre vettem hogy 100 felett rezonál a kormány,és a lábtartók,mindnél kisebb fokozatban annál jobban,lehet ez a gumik miatt? ja és nekem is ha megforgatom a az első kereket valami súrlódik.
a gumi azt mondta kristályos a féktárcsa,és egy nagyobb fékezésnél elmúlhat,de mióta valaki írta h neki is ilyen volt és esett tartok tőle!
lehet hülye kérdéseket tettm fel,de emge érdekelne a véleményetek!
és boldog névnapot Péter Páljainknak ha van ilyen!
Gumma csere előtt megkérdezném: érdekelné esetleg valamelyikőtöket, a képen látható / Metzeler Racetec K1 190/55 ZR17-es gumi,tovább hajszolásra? Akkor nem hagyom a gumisnál..
Valami UI,,, 662 vagy 626 iljesmi rendszámú GSR Csepelen száguldozik (csak a 250ccm robival nem tudtam befogni a piszkot :)) Piros fehér színű moci fehér tankbőrrel ? Ösmeritek ?
Mee szíítbasszák