Gondolom feltételezik, hogy 1-ben indulsz és nem magasabb sebességi fokozatban.... ezért az alapjárati fordulatszámhoz viszonyítva változik egy kicsit vagy rövid időre a motor fordulatszáma, ebből "gondolja" az elektronika, hogy sebességbe raktad és feltételezi, hogy 1-be.
De lehet van olyan is, hogy meg kell neki "tanítani" vagy szimplán megtanulja az 1-es fokozatot.
Szerintem.
Meg kellene kérdezni olyat, akinek van ilyen beszerelve.
Szia Gino. Haverom FZ6 -os motorjába kell fokozat kijelzöt szerelnem. A bekötési leirásból mindent értek egy 3-mas csatlakozot kell megkeresni ami a sebeség szenzortól jön és van két szál a pozitiv 12v meg a negativ . Elképzelésem van a müködésről de pontossan nem tudom hogy érzékeli a fokozatokat, lehet hogy az inpulzusokból meg a fordulatból kalkulálja ki a fokozatot. Esetleg ha te tudod pontossan a müködését az érdekelne?
Én nem nagyon értek hozzá, épületvillamosságban vagyok jártas, a 12 Voltban csak az autó hifibe mélyedtem bele.
Én látok fantáziát a te igazadban is, de végig ott voltam gyertya cserénél, és mást tuti nem csinált rajt. Azóta tökéletes.
Továbbra is érdekesnek tartom....
Mivel nem 1 db gyertya van hanem 4 db, ezért kizárt, hogy egyszerre 4 gyertya ne működne...aztán meg hopp és működik.
Ha rossz 1 vagy 2 gyertya, attól még a többinek valamit produkálni, azaz egyenetlenül, remegve...rosszul meg kellene próbálni elindulni.
Tehát olyan, hogy egyszer működnek a gyertyák és egyszer meg nem.... érdekesen hangzik.
De jó lett és ez a lényeg..... csak lehet volt ott más is.
De lehet van olyan is, hogy meg kell neki "tanítani" vagy szimplán megtanulja az 1-es fokozatot.
Szerintem.
Meg kellene kérdezni olyat, akinek van ilyen beszerelve.