A katalizátort nem is a teljesítmény növekedés, hanem inkább a hang miatt szerettem volna kiszedni. Kap egy nyitott dobot, és mivel már van bent egy K&N légszűrő, ezért alul-felül nyitottá szerettem volna tenni.
Egyébként ez alapján jött az ötlet, szerelmes lettem ebbe a hangba:
Elsősorban.... miért is akarod kivenni belőle a katalizátort?
Teljesítménynövekedésre ne nagyon számíts, a katalizátor nem folytja le a kipufogó rendszert.
Ez a blokk olyan, amilyen....kicsit lehet finomítani...de ha valakinek kevés ( ), akkor kell venni erősebb motort!
1. Leveszed az összekötőcsövet. Szétvágod és kikaparod belőle a katalizátort. Lambda szonda marad a csőben.
2. Lecseréled az egész összekötőcsövet és a lambda szonda csatlakozójára rádugsz egy kis kegyerét, ami egy optimális jelet küld az ECU felé, azaz mintha optimális lenne a levegő-benzin keverék a motorban Ez a valóságban nem biztos, hogy úgy lesz, de mivel a lambda változó értékeihez képest nem szabályoz az ECU, így "azt hiszi" az ECU, hogy minden optimális.
Ahogy néztem egy párszor ki lett már vesézve itt a fórumon ez a katalizátor kivétel téma. Ha valakinek van konkrét tapasztalata a kiszereléssel, a szükséges egyéb módosításokkal, illetve a végeredménnyel kapcsolatban, megköszönném ha dobna egy mailt.
nem hiszem, mindössze annyi az ára, mint a nevesebb Yoshimurának.
A gyári dob gányolásának én nem vagyok híve. A Yoshik sajna nem olcsók, de minőség, és igényes. Nézz szét az ebayen is.
Az is jó! De párban legyen!
Meg ne halljam még egyszer, hogy olyan hátsóhoz a gyári első van fent!
Az elsőt is vedd le és párban legyenek, az a legjobb.
Egyébként ez alapján jött az ötlet, szerelmes lettem ebbe a hangba:
http://youtu.be/NLui9w6OXwI