Gratulálok, ez egy nagyon szép sisak és ennyiért szerintem nagyon jó minsőséget képvisel. Ugye a Spies replica az már dupla D-gyűrűs csattal rendelkezik?
Nem lenne ez rossza alapvetően. Engem az zavar, hogy éppen azt, ami jó és szép volt a GSR 600-ban, azt rontották/spórolták el az új GSR esetében.
A fomravilága nem is lenne rossz, mert azért fel lehet fedezni közös jegyeket a régi GSR-rel, gondolok itt a tank vonalaira.
Csak ott van a váz (egy motorkerékpár azon része, mely rögtön magára vonzza a tekinteteket), ami szerintem meg sem közelíti a GSR vázának szépségét.
Ugyanezt kell mondanom a hátsó lengővilláról. Nevetséges, hogy egy 125-ös Aprilia többet nyújtson ezen a téren
Ha ezzel az új formavilággal ötövözték volna a régi tartalmat, akkor a a 750-es blokkal egy valóban szemet gyönyörködtető, a legtöbb motoros igényeit tökéletesen kielégítő motorkerékpár születhetett volna.
De sajnos minket nem kérdezett senki. Teljesen nem értem a Suzukit. Gondoljatok pl. arra, hogy világszerte hány GSR tulaj lehet. Ezeknek a többsége bizonyára nagyon elégedett a gépével, de lassan már váltani szeretne. Vajon hány GSR 600 tulaj találja meg a GSR 750-ben azt az előrelépést, ami miatt arra cserélné le meglévő GSR-ét? Pedig az emberben - ha elégedett egy márkával - akkor szeret hű maradni hozzá (az esetek többségében).
Szerintem a GSR 750 sajnos egy olyan motor lett, amiben nem gondolkodnék, ha a GSR 600-at cserélni szeretném.
És itt szerintem nagyot hibázott a Suzuki, mert a kitűzött célok egyikének mindenképpen annak kellett volna lennie, hogy a márkánál tartsa a már egyszer megnyert kuncsaftot.
Zoli, igen, ez ésszerű eszmefuttatás. Néhány dologba, amit eddig írtál eddig bele sem gondoltam.
Ami a német eladásokat illeti, az egy érdekes piac. Elég népszerű a GSR ott is, de elvégre egy 6 éves modellről van szó. Aki eddig ilyet akart venni, az már megvette, aki meg most vesz motort, az hasonló áron kap csábítóbb modellt is.
Egyébként a német GSR fórumon van egy topic, ahol az eladási adatokról van szó, ha megtalálom belinkelem ide. A lényeg, hogy Ausztriában pl. még tavaly is elég szép számokat produkált a GSR, de ami számomra meglepő volt az az, hogy pl. Olaszországban is rendkívül népszerű a GSR. Azt hittem volna, hogy ott nagyon hajlanak a hazai gyártók, mint pl. a Ducati vagy Aprilia felé.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a magyar motorpiaccal. Bár szerintem a nagyobb kereskedők, akik eddig kihúzták, azok már megmaradnak. Nagyon sokan bezártak, és bár sokkal kevesebb gépet adnak el, az a kis darabszám jóval kevesebb kereskedő között oszlik meg.
Sok kereskedő pedig helyt-helyt már valószínüleg tényleg haszon nélkül próbál megszabadulni a bemutatóteremben álló gépektől.
Tök érdekes látni azt is, hogy a kereskedők mennyire kénytelenek visszavenni a bemutatótermi készletből. Szerintem a miskolci Suzukiban jelenleg harmad annyi új gép áll, mint pl. még 2009 elején, de ugyanez igaz a Full-Gas-re is, ahonnan a GSR van.
bár nekem még szoknom kell, mert az IS16-osomon még csatt van...