Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól számoltál, de az importőrnek mégiscsak a többi gyártóhoz viszonyítva kell az árait kialakítania, és végül is a Kawasaki és a Honda is olcsóbb itthon, mint a németeknél.

A Suzuki pedig mindig a legolcsóbb volt egy adott kategórián belül, még ha csak egy egész kicsivel is. A GSR 750 szerintem akkor lehet úgymond versenyképes, ha az árát kb. 2,1-2,2 milla körül lövik be.

Bár míg lesz még a GSR 600-ból, addig szerintem egyértelműen ő lesz a jobb vétel, hiszen a motor teljesítményén kívül szinte minden téren többet nyújt, és hát jóval olcsóbb. A miskolci Suzuki kereskedésben pl. már 1,82 millára levitték a K9-es kék GSR árát (ugyanolyan, mint az enyém).

Tényleg nem értem, hogy miért nem áll elő a Suzuki egy-két izgalmas modellel a naked szegmensben. Ésszerű gépnek ott van a Bandit család, a csupasztól, a fejidomoson át, egészen a full idomos változatig.

De a többi? Az SV jó, de azért már egy régi konstrukció, bár újonnan 1,4-1,5 milláért még most sincs igazán alternatívája.
A Gladius? Lenne létjogosultsága, de csak akkor, ha az SV már nem lenne kapható, így ugyanis semmit nem tesz hozzá igazán a modellpalettához.
GSR 600: remek kis gép, de mostanra már tényleg eljött volna egy utód ideje.
Jött is, a GSR 750 formájában. Nem rossz, de az elődöt tekintve egyértelműen csalódás.
Kicsit fel kellett volna frissíteni a régi GSR formavilágát, megtartva a jellegzetességeit és előre tenni egy állítható fordított villát, az előző (nem Brembo fékes) GSX-R fékrendszerét és hátulra még egy állítható rúgóstagot.
Tudom, hogy nem mindenki erre vágyik, de ezek olyan alkatrészek, melyeket csak le kell emelni egy polcról, szóval semeddig sem tartana, ha legalább opcióként kihoznának ill. hoztak volna egy ilyen változatot a Street Triple R, Z 750R ill. Monster 1100 S mintájára.

Akkor ott van/volt a B-King, ami szerintem egy jó motor, csak a listaára kissé magas és maga a motor is túlságosan extrém. A Suzuki valahogy túlságosan a végletek között lavírozik.

Szinte minden gyártónak van egy rendes, 1000 köbcentis sportos naked bike-ja, csak a Suzukinak nincs. De miért? Így eleve elestek minden olyan vevőtől, aki a Z 1000, CB 1000R, Speed Triple, Tuono, Monster 1100 kategóriában dolgozik.

Én szívesen írnék a Suzuki marketingeseinek, de nem találtam még eddig ilyen elérhetőséget. A magyar Suzukinak pedig szerintem tök felesleges írni, mert szerintem lesz...ják :)

Nektek mi ezzel kapcsolatosan a véleményetek? Lehet, hogy csak "pihennek" pár évet, míg fellendülni látszik a világgazdaság, aztán piacra dobják a jobbnál jobb vasakat?

Üdv

Peti
Csak úgy natúrban átváltottam a dojcs árát plusz rádobtam egy heveny 180e pénzből álló regadót majd megfejeltem egy műszaki vizsga-rendszám kombóval és így saccoltam be.

8290 ojro az az XE.com szerint 2,268,444.32 HUF+ 180000.-+30000.-+6000=2484444,32 HUF ergo felkerekítve 2,5 milla alaphangon.De mivel eladott mennyiséghez kötik szerintem az árát így én gyanítom hogy drágább lesz mivel a magyar piac egy nagyobb német városnak felel meg.
jösz amikor akarsz csak előtte

... hogy le tudjak koccolni
Sziasztok
Hát ennyibe nem kerülhet, mert akkor előre lehet boritékolni, hogy nulla darabot adnak el majd belőle. Ha egy Kawa Z 750R (és itt fontos az R betű) 2,35 milla, akkor ezt jelentősen alá kell belőni. Ha akarnak egy kis szeletet a piacból, akkor legfeljebb a sima Z 750 ára körül pozícionálhatják.

Üdv

Peti
Ez azért van így, mert a motorok teljesítményét azoknak a piacoknak a biztosítási besorolásaihoz igazítják, ahol előreláthatólag a legtöbbet adják majd el belőle. Ezért van pl. GSR 600 teljesítménye 98 LE-re, a GSR 750-é pedig 106 LE-re "belőve".
Zoli lehet hogy csak a jöv héten nézek rád ha még élsz meg a mocidra így alakult hogy nem kell a héten lemennem
Sziasztok!
morgen faszikáim
Szép álmokat mindenkinek, megyk
Hát, hogy én miért nem lehetek ott egy kezdő áruházi eladó?
...Vagy egy pici gyakorlattal, mondjuk 5 év, és akkor 1.500 € fizuval!
Igen, nekik könnyebb dolguk van...
Csak a gyengébbek kedvéért:
14 * 1.100 = 15.400 € / év! A motor ára, meg 8,200 €
Ja és a német előre spórol!
Árát nézted? Egy kezdő áruházi eladó keres havonta 1,100 €-ót nettó. 14 havi fizú, mert júniusban URLAUBSgeld, Karácsonykor Weinachtsgeld! Törlesztő részlet meg 149 € havonta, 1,99 % kamatra?
Te itt élsz, Ők meg ott! EZ a különbség!
Én is úgy számoltam, a reg-adó miatt. A LE még hagyján,a többit már megbeszéltük
2,5-2,8 mila közé saccolom akkor az itteni árát.
Na ennyiért meg tényleg ványadt az a 108 paci.
Én csak az árát néztem
Nagyon kézreáll az új GSR-en minden. Jól éreztem magam rajta.
Csak 108 paci, ami nem sok növekedés a 750-es motorhoz képest! Ez fura! A rendszámát néztétek? 1,99 %-os hitel! Nekünk is kifizethető törlesztés...!
affene pedig má' azt hittem leszedhetem a bukód árát
Nagyszályú!
Gyere kanyaroskolóba!
fotoshopért nem kapsz pénzt
Na de én most tiplizek haza,elég vót' mára a munkából
erre nem számitottam
Akkor inkább engedd le a vérem és fürödjé' meg benne
NNA AKKÓ LE IS ENGEDEK BELŐLLED KÉTÉSFÉL,-3LITER VÉRT














VAGY NEMMEGYEK